Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door arbe Bekijk Berichten
    ². Ik woon langs de bloesemroute in een S-bocht. Hoeveel dat wij er de heg in zien vliegen, verschrikkelijk. Rechtdoor zal dat allemaal wel gaan.
    Zelfde voor die Vespatjes trouwens, denk niet dat ik er al 10 gezien heb die in beide bochten aan de juiste kant van de weg eindigen.
    Nog iemand toch, dacht al dat ik dat alleen maar vaststelde

Opzij, opzij, opzij!! Ongelooflijk eigenlijk hoe je van zo'n oude teuten zonder fietservaring echte Benidorm Bastards kan maken door ze iets 'snel' onder hun kont te duwen Helaas komt het meestal nooit meer goed met hun oud gebeente als het dan toch eens verkeerd gaat
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Buurman is ne geriater, voor hem is't eigenlijk wel goed .
      Er zijn gelukkig nog geen zware ongevallen geweest (met wagens wel) omdat de bermen redelijk zacht zijn en ze steeds geluk lijken te hebben met tegenkomend verkeer maar dat blijft niet goed gaan.

Comment

Buurman is ne geriater, voor hem is't eigenlijk wel goed .
        Er zijn gelukkig nog geen zware ongevallen geweest (met wagens wel) omdat de bermen redelijk zacht zijn en ze steeds geluk lijken te hebben met tegenkomend verkeer maar dat blijft niet goed gaan.
        Een geriater, dat zal wel

Hier in Hasselt heb ik weet van verschillende zwaar gewonden en zelfs doden, oa. in het geval van mijn kameraad.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

'k Ga'm daar straks eens over aanspreken, zien of we niet een een beetje steentjes of zand in de bochten gooien

Comment

'k Ga'm daar straks eens over aanspreken, zien of we niet een een beetje steentjes of zand in de bochten gooien
            Bwah, dat zal niet nodig zijn, met hun onervarenheid en die snelheden gaan ze zonder twijfel blijven vallen als vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Swa Bekijk Berichten
              Ach, je hoeft met niets illegaals uit te pakken om zoiets te bekomen. Het volstaat je smartphone op zak te hebben, die via Bluetooth verbonden is met je fietsmotor. Met een druk op de knop maak je van je 45 km/u max weer 25 km/u. Als je in de verte een controle ziet opduiken, bijvoorbeeld...
              Op welke fiets is dat dan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Op welke fiets is dat dan?
                Op deze, bijvoorbeeld...

Comment

Vriendin van me heeft een elektrische Merida mountainbike met een magneetje ter grootte van een horloge batterij tegen de trapasmotor gekleefd.

Magneetje erop, geeft 27 km/h, magneetje eraf geeft 45.

Comment

Jakkel, welk aandrijfsysteem heeft zo'n Cannondale?
                    Bosch motor op de trapas.

Comment

Ach, je hoeft met niets illegaals uit te pakken om zoiets te bekomen. Het volstaat je smartphone op zak te hebben, die via Bluetooth verbonden is met je fietsmotor. Met een druk op de knop maak je van je 45 km/u max weer 25 km/u. Als je in de verte een controle ziet opduiken, bijvoorbeeld...
                      Op deze, bijvoorbeeld...

Met een smartphone de snelheid kunnen aanpassen maakt het toch niet minder illegaal om (zonder nummerplaat, helm, verzekering, ...) meer dan 25 km/u met ondersteuning te rijden?
                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Bosch motor op de trapas.
                        Je kan de wielomtrek beetje veranderen en dan haal je 27. Heb hier een Cube met Bosch performance MTB. Leuk voor ons gasten . Liever dat dan een brommer...

Comment

Je kan de wielomtrek beetje veranderen en dan haal je 27. Heb hier een Cube met Bosch performance MTB. Leuk voor ons gasten . Liever dat dan een brommer...
                          Door een dikkere band te monteren?

Comment

Als 65+ met dit afkomen, kan je beter wel gaan reguleren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Door een dikkere band te monteren?
                              Nee, in de instellingen van het Bosch klavier kan je de wielomtrek verzetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                Als 65+ met dit afkomen, kan je beter wel gaan reguleren

http://www.greyp.com/
                                Mooie fiets, maar zal ook wel duur zijn?
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

prijzen staan in de configurator (--> order tab) ; prijzen beginnen vanaf +8K.
                                  Je kan beter eerst een sponsor zoeken ..

Comment

Amai... 70 km per uur kan zonder trappen in speed mode. Moet je hier verzekeren als moto dan. Wreed machien

Comment

Soms verschiet ik wel eens van hoe snel zo een tros bejaarden op elektrische fietsen nadert op de weg.

Comment

Die denken aan de kannibaal he

Comment

Nee, in de instellingen van het Bosch klavier kan je de wielomtrek verzetten.
                                          Het is een 2012 fiets, met dit klavier. Bij mijn weten kan je daar de wielomtrek niet in aanpassen.

Comment

Working...
                                          X