Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
    Men kan de wielomtrek aanpassen met een 5%, hoe staat vermeld in de handleiding.

Bij Basisinstellingen weergeven en aanpassen.
    http://www.bosch-ebike.de/en/service...leitungen.html
    Bij de 2012 versie blijkbaar niet... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Voor de Bosch motor sneller te laten gaan moest er een extra kabeltje tussen gestoken worden die de computer bedriegt.
      Kan ook op een goedkope manier hoor. Zo'n kabeltje kost wel wat, dit is quasi gratis.
      Je koopt een magneetje (zo eentje als bij een cadanssensor) en plaatst dit binnenkant van je linker pedaal. De snelheidsopnemer die nu de snelheid meet van het magneetje in het achterwiel, maak je los en je plaatst die zodat hij de snelheid meet van je pas geplaatste cadansmagneetje. Maak dit vast met zon' stripje en klaar... Je fiets is onbegrensd nu. Snelheidsmeter gaat uiteraard niet juist meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Bij de 2012 versie blijkbaar niet... .
        Nee, jammer genoeg niet. Vanaf 2014 geloof ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Kan ook op een goedkope manier hoor. Zo'n kabeltje kost wel wat, dit is quasi gratis.
          Je koopt een magneetje (zo eentje als bij een cadanssensor) en plaatst dit binnenkant van je linker pedaal. De snelheidsopnemer die nu de snelheid meet van het magneetje in het achterwiel, maak je los en je plaatst die zodat hij de snelheid meet van je pas geplaatste cadansmagneetje. Maak dit vast met zon' stripje en klaar... Je fiets is onbegrensd nu. Snelheidsmeter gaat uiteraard niet juist meer
          Aanpassing was gratis......als ik het zou gewild hebben natuurlijk.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Met een badass tuning (kabeltje) of zoals ik beschreef? Fietsenmakers mogen wel iets extra doen hee, we spreken toch al over dure fietsen.

Comment

• Kabeltje.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• word er bij fietsen gechipt met rollenbank of internet-powerbox-gedoe ?

Comment

• Rollenbank voor individuele afstelling hee.
                  Wel beetje opletten, flikken beginnen weet te hebben van het opdrijven van die fietsen.
                  Ook voor de rechtbank blijkbaar. Onlangs nog een artikel gelezen waar het uitgespeeld werd voor de rechtbank na een verkeersongeval. De advocaat drong erop aan om te bekijken of de fiets niet sneller ging dan 25 omdat die persoon dan geen zwakke weggebruiker meer was en zelf moest opdraaien voor de lichamelijke kosten.

Comment

• Gisteren onderweg een jong kereltje op elektrische fiets die zonder trappen (had z'n voeten niet op pedalen, maar op frame) 45+ aan het rijden was.

Totaal onverantwoord vind ik dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Gisteren onderweg een jong kereltje op elektrische fiets die zonder trappen (had z'n voeten niet op pedalen, maar op frame) 45+ aan het rijden was.

"Was dat nu een ouwe zak geweest (in plaats van een jong kereltje), dan zou ik dat uiteraard niet onverantwoord gevonden hebben. Dat spreekt vanzelf, hee..."

Comment

• Hahaha.
                        Net ook gisteren zie ik een echtpaar van duidelijk tachtigers tegen een wel héél gezwind tempo voorbijvliegen. Klak op. Kop ik kas. Madame eerst.

Los van het feit dat het niet het meest veilige is, ik heb hard moeten lachen. Heel hard.
                        Last edited by gpdude; 21/04/2016, 10:30.
                        King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                        2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Gisteren onderweg een jong kereltje op elektrische fiets die zonder trappen (had z'n voeten niet op pedalen, maar op frame) 45+ aan het rijden was.

Da's al helemaal verboden, tenzij bromfietsplaat.

Comment

Is het nu ook al verboden om iets totaal onverantwoord te vinden???

Comment

• Haha ja, niks mag nog

Comment

Pas vanaf een bepaalde datum he, mijn collega verkoopt trouwens zijn (originele) 45 km/h bike, omdat hij een nieuw modelleke wil bestellen, indien interesse iemand, let me now!
                                Is er nog ene zonder plaat dus
                                2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

broer zijn fiets, zijn vorige flyer 45 per uur rammelde na 1.5 jaar uit elkaar

nu ik een garage heb kan ik zachtjes aan op zoek naar een electrische bakfiets om naar de winkel te gaan en bakken te kunnen meesleuren
                                  eerste rit naar the job...platgereden met banden die niet plat kunnen en zijn flyerzakken tss de rayons

Comment

• Tja, leuk is anders... Schade door die tassen?

Comment

• aantal spaken weg

hij belde mij en dacht aan deze foto waarbij je zo al ziet dat dit tegen 45 op sjokkelwegen niet goed komt

Comment

• Pfff, is jammer met zo'n mooie fiets. 45 is snel hee

Comment

• hij is dat wel gewend

Comment

Working...
                                          X