Oorspronkelijk geplaatst door Snelle
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke elektrische fiets
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenVoor de Bosch motor sneller te laten gaan moest er een extra kabeltje tussen gestoken worden die de computer bedriegt.
Je koopt een magneetje (zo eentje als bij een cadanssensor) en plaatst dit binnenkant van je linker pedaal. De snelheidsopnemer die nu de snelheid meet van het magneetje in het achterwiel, maak je los en je plaatst die zodat hij de snelheid meet van je pas geplaatste cadansmagneetje. Maak dit vast met zon' stripje en klaar... Je fiets is onbegrensd nu. Snelheidsmeter gaat uiteraard niet juist meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBij de 2012 versie blijkbaar niet... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenKan ook op een goedkope manier hoor. Zo'n kabeltje kost wel wat, dit is quasi gratis.
Je koopt een magneetje (zo eentje als bij een cadanssensor) en plaatst dit binnenkant van je linker pedaal. De snelheidsopnemer die nu de snelheid meet van het magneetje in het achterwiel, maak je los en je plaatst die zodat hij de snelheid meet van je pas geplaatste cadansmagneetje. Maak dit vast met zon' stripje en klaar... Je fiets is onbegrensd nu. Snelheidsmeter gaat uiteraard niet juist meerden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Rollenbank voor individuele afstelling hee.
Wel beetje opletten, flikken beginnen weet te hebben van het opdrijven van die fietsen.
Ook voor de rechtbank blijkbaar. Onlangs nog een artikel gelezen waar het uitgespeeld werd voor de rechtbank na een verkeersongeval. De advocaat drong erop aan om te bekijken of de fiets niet sneller ging dan 25 omdat die persoon dan geen zwakke weggebruiker meer was en zelf moest opdraaien voor de lichamelijke kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGisteren onderweg een jong kereltje op elektrische fiets die zonder trappen (had z'n voeten niet op pedalen, maar op frame) 45+ aan het rijden was.
Totaal onverantwoord vind ik dat.
Comment
-
Hahaha.
Net ook gisteren zie ik een echtpaar van duidelijk tachtigers tegen een wel héél gezwind tempo voorbijvliegen. Klak op. Kop ik kas. Madame eerst.
Los van het feit dat het niet het meest veilige is, ik heb hard moeten lachen. Heel hard.Last edited by gpdude; 21/04/2016, 10:30.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenGisteren onderweg een jong kereltje op elektrische fiets die zonder trappen (had z'n voeten niet op pedalen, maar op frame) 45+ aan het rijden was.
Totaal onverantwoord vind ik dat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDa's al helemaal verboden, tenzij bromfietsplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenDa's al helemaal verboden, tenzij bromfietsplaat.
Is er nog ene zonder plaat dus2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
Comment