Oorspronkelijk geplaatst door pirrebmw
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke elektrische fiets
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pirrebmw
Nexus of afline. Denk eraan dat er wel wat energie verloren gaat in deze naaf versnellingen. Grote voordeel is wel dat deze vrij onderhoudsloos zijn. Ook kunnen deze minder koppel aan dan derailleur systemen.
Je moet dikwijls hard duwen als je de benen eens stil gehouden hebt.
Stel mij dan de vraag of dat wel zo geschikt is voor oudere mensen.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Maar niet compleet onderhoudsloos ... de Rohloff is kilometervreter onder de naafversnellingen.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenTandwielen die na 4000km op zijn, lijkt me snel.
Maar misschien zien die meer af door de grotere krachten die erop werken?
Ik heb intussen 10.000+ km met m'n cassette op de koersfiets en die is nog niet op.
Een mooi ingevette ketting in een gesloten kettingkast op een gewone fiets gaat duizenden kilometers langer mee dan een ketting op en MTB die constant door de modder baggert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenGelukkig is er nog de tandriem.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenBen benieuwd naar je bevindingen ! ... je hebt hem al eventjes besteld dacht ik, hoelang "mag" je nog wachten ?
Besteld in september, lang wachten, want wou een compleet nieuw model, 2018 dus. Probleem was volgens de dealers voornamelijk de geintegreerde batterijen, waar nog TUV moest voor gebeuren in Duitsland.
Levering was voorzien de week van Kerst, maar uitgesteld tot week 4/2018. Benieuwd of die weer zal uitgesteld worden of niet!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Op het werk zijn we ook aan het wachten op nieuwe fietsen (weet echter niet wat ze besteld hebben).
De eerste die ze wilden bestellen was 6 maanden wachten, dan voor andere gekozen en dat was 6 weken.
Zou dan voor eind deze maand of begin volgende maand moeten zijn.
Ben benieuwd of ze zich niet weer in het zak hebben laten zetten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOp het werk zijn we ook aan het wachten op nieuwe fietsen (weet echter niet wat ze besteld hebben).
De eerste die ze wilden bestellen was 6 maanden wachten, dan voor andere gekozen en dat was 6 weken.
Zou dan voor eind deze maand of begin volgende maand moeten zijn.
Ben benieuwd of ze zich niet weer in het zak hebben laten zetten.
Ze zouden een bafang middenmotor hebben.
Ze zijn besteld in Nederland.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Bafang motoren zijn Chinese motoren. Worden meestal in de goedkopere elektrische fietsen gebruikt. Ben persoonlijk niet zo'n voorstander van de motor en de aansturing hiervan. Anderzijds zijn ze wellicht niet zo slecht, schijnt dat er enkele facteurs hier in de buurt met Bafang motor rondrijden.
Comment
-
Ja, dat zei ik ook al op het werk.
Maar die fietsen worden blijkbaar ook gebruikt door andere post diensten zoals bijvoorbeeld de Vlaamse post.
Ze zijn besteld via jongeurope.nlOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, dat zei ik ook al op het werk.
Maar die fietsen worden blijkbaar ook gebruikt door andere post diensten zoals bijvoorbeeld de Vlaamse post.
Ze zijn besteld via jongeurope.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR Bekijk BerichtenVorige week 2 exemplaren van de Trek TM2+ Lowstep quicksilver met 400 Wh accu besteld.
Zullen vooral dienen om wat uitstapjes en boodschappen te doen.
Kijk al uit naar de lente.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Geniet ervan. Ooit komt de dag dat je spijt hebt dat je niet voor een 500 Wh batterij koos.
Comment
-
Dit zijn ze:
Vandaag zijn ze geleverd.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment