Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    We zijn er al een aantal tegengekomen die daarmee gestrand waren ... maar, geen probleem hoor !
    Hangt ervan met hoeveel lading ze vertrokken zijn hee ...

Comment

• Bon, na 4750km was het echt zo ver om de ketting en tandwielen te vernieuwen.

De nokjes van de oude ketting zatten los op hun asjes.

Met het nodige gereedschap een easy job.

Last edited by pirrebmw; 31/01/2018, 18:42.
      BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT

BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack

Kreidler RS 50 golfgrun

Comment

• Altijd weer leuk als je dat zelf kan.

Comment

• iemand ervaring met die E-smooth reeks van Granville?
          2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pirrebmw Bekijk Berichten
            Bon, na 4750km was het echt zo ver om de ketting en tandwielen te vernieuwen.

De nokjes van de oude ketting zatten los op hun asjes.

Met het nodige gereedschap een easy job.
            Heb je die kransjes apart gekocht? Dikwijls is een gans nieuwe cassette kopen goedkoper.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Die e-bikes beginnen er écht wel anoniem uit te zien

waar zit die motor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

Heb je die kransjes apart gekocht? Dikwijls is een gans nieuwe cassette kopen goedkoper.
                  Apart gekocht in DE. de cassette is een shimano xt met 5 losse en 2x 3 kransjes. 11 speed. De 2x 3 kransjes gebruikte is zo goed als niet, daarom heb ik deze gehouden en de 5 losse kransjes nieuw gekocht. Een nieuwe xt cassette is 85-90€ online en de 5 losse waren 25€(5€ stuk).
                  BMW E46 M3 2004 silbergrau 6MT

BMW E60 525d 2009 carbonschwarz M pack

Kreidler RS 50 golfgrun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    Die e-bikes beginnen er écht wel anoniem uit te zien

waar zit die motor?
                    Da's ne mooie. Granville is ook Belgisch nee ? De motor in het achterwiel ? Zelfs de batterij valt quasi niet meer op.

Comment

• Motor idd in achterwiel. Batterij in frame. Wij hebben thuis 2 Granvilles, topfietsen!
                      Is bedrijf van Jokke Vlo van AM, sympathieke peer.

Tzijn wel zelftrappers

Comment

Die e-bikes beginnen er écht wel anoniem uit te zien

waar zit die motor?
                        Hopelijk genoeg elektriciteit in de benen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
                          Motor idd in achterwiel. Batterij in frame. Wij hebben thuis 2 Granvilles, topfietsen!

Tzijn wel zelftrappers
                          Jokke_vlo zal u danken )

Ps hoeveel (k)w batterij is dat in die vlo ?
                          previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                          current : BMW 330D F30

Comment

Motor idd in achterwiel. Batterij in frame. Wij hebben thuis 2 Granvilles, topfietsen!

Tzijn wel zelftrappers
                            Haha... moet ze overlaten op zo'n fietsen gelijk de foto he. Tof om aan de caravan te hangen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

Hopelijk genoeg elektriciteit in de benen.
                              250watt motortje dacht ik. Lijkt me voldoende voor wat helmvrije plaatloze aandrijving

Comment

• Da's toch altijd 250 watt ? Zwaarder mag niet dacht ik. Ga je die kopen Tomski?

Comment

• Er zijn zwaardere hoor. Mijn Mate heeft ook 250w maar die is in 350w ook te krijgen. Die valt wel onder speed pedelec categorie.

Ja, de kans zit er in dat wij ons 2 elektrische stadsfietsen aanschaffen. Beke assorti en zo

Mijn elektrisch plooifietske bevalt me uitstekend, vooral sinds ik met mijn knie begin te sukkelen, dus de volgende set fietsen voor de misses en ik mogen elektra zijn. Zij gaat dat ook niet erg vinden, ze ziet er nu wat tegenop om iets verder te fietsen dan 10-20km want vermoeiend hoor.

En ze zijn nog niet te zwaar ook, 23 kilo het stuk. Kan dus perfect op de dissel van de caravan, heb ik direct mijn kogeldruk goed

Comment

Er zijn zwaardere hoor. Mijn Mate heeft ook 250w maar die is in 350w ook te krijgen. Die valt wel onder speed pedelec categorie.

Ja, de kans zit er in dat wij ons 2 elektrische stadsfietsen aanschaffen. Beke assorti en zo

Mijn elektrisch plooifietske bevalt me uitstekend, vooral sinds ik met mijn knie begin te sukkelen, dus de volgende set fietsen voor de misses en ik mogen elektra zijn. Zij gaat dat ook niet erg vinden, ze ziet er nu wat tegenop om iets verder te fietsen dan 10-20km want vermoeiend hoor.

En ze zijn nog niet te zwaar ook, 23 kilo het stuk. Kan dus perfect op de dissel van de caravan, heb ik direct mijn kogeldruk goed
                                    T zijn die fietsen die je graag zou aankopen ? Heb je al proefgereden met verschillende motoren ? Ik bedoel achterwiel tov middenmotor. Want achterwiel wordt quasi niet meer verkocht tegenwoordig. Kom nog ne keer af, heb hier nog een Trek staan met Bosch performance. Rijdt er ne keer d'een berg mee op

Comment

• Ja, sowieso gaan het weer Granvilles zijn. Vind het knappe fietsen ook, redelijk incognito en betrouwbaar.

Ik heb momenteel een achterwielmotor en ik vind daar niks storend aan. Dus van mij mag dat. Met middenmotor heb ik nog nooit gereden, wat is het verschil?

Comment

• Deze gaan het wss zijn. Moet wel jokke es contacteren om te zien of ik ze ergens kan testrijden.

Met de 36V 13.6ah batterij, da's bijna 500watt zeker hé?

Comment

• Het verschil is eigenlijk vrij groot. Met een middenaangedreven fiets voel je quasi niet dat je electrisch bezig bent. Je hebt enkel de indruk plots over superbenen te beschikken

Het zijn heel mooie fietsen op die foto. Maar ik zou toch eerst eens een Bosch of Yamaha middenmotor testrijden. Granville zal dit toch ook in het gamma hebben. K zeg het, komt gerust eens een toer doen. Is wel een MTB, dus de rijhouding is totaal anders... Maar zo voel je de Bosch performance eens. K zal hem vol laden da ge een uurke of drie kunt rijden

Comment

Working...
                                          X