Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb je die kransjes apart gekocht? Dikwijls is een gans nieuwe cassette kopen goedkoper.
Apart gekocht in DE. de cassette is een shimano xt met 5 losse en 2x 3 kransjes. 11 speed. De 2x 3 kransjes gebruikte is zo goed als niet, daarom heb ik deze gehouden en de 5 losse kransjes nieuw gekocht. Een nieuwe xt cassette is 85-90€ online en de 5 losse waren 25€(5€ stuk).
Er zijn zwaardere hoor. Mijn Mate heeft ook 250w maar die is in 350w ook te krijgen. Die valt wel onder speed pedelec categorie.
Ja, de kans zit er in dat wij ons 2 elektrische stadsfietsen aanschaffen. Beke assorti en zo
Mijn elektrisch plooifietske bevalt me uitstekend, vooral sinds ik met mijn knie begin te sukkelen, dus de volgende set fietsen voor de misses en ik mogen elektra zijn. Zij gaat dat ook niet erg vinden, ze ziet er nu wat tegenop om iets verder te fietsen dan 10-20km want vermoeiend hoor.
En ze zijn nog niet te zwaar ook, 23 kilo het stuk. Kan dus perfect op de dissel van de caravan, heb ik direct mijn kogeldruk goed
Er zijn zwaardere hoor. Mijn Mate heeft ook 250w maar die is in 350w ook te krijgen. Die valt wel onder speed pedelec categorie.
Ja, de kans zit er in dat wij ons 2 elektrische stadsfietsen aanschaffen. Beke assorti en zo
Mijn elektrisch plooifietske bevalt me uitstekend, vooral sinds ik met mijn knie begin te sukkelen, dus de volgende set fietsen voor de misses en ik mogen elektra zijn. Zij gaat dat ook niet erg vinden, ze ziet er nu wat tegenop om iets verder te fietsen dan 10-20km want vermoeiend hoor.
En ze zijn nog niet te zwaar ook, 23 kilo het stuk. Kan dus perfect op de dissel van de caravan, heb ik direct mijn kogeldruk goed
T zijn die fietsen die je graag zou aankopen ? Heb je al proefgereden met verschillende motoren ? Ik bedoel achterwiel tov middenmotor. Want achterwiel wordt quasi niet meer verkocht tegenwoordig. Kom nog ne keer af, heb hier nog een Trek staan met Bosch performance. Rijdt er ne keer d'een berg mee op
Ja, sowieso gaan het weer Granvilles zijn. Vind het knappe fietsen ook, redelijk incognito en betrouwbaar.
Ik heb momenteel een achterwielmotor en ik vind daar niks storend aan. Dus van mij mag dat. Met middenmotor heb ik nog nooit gereden, wat is het verschil?
Het verschil is eigenlijk vrij groot. Met een middenaangedreven fiets voel je quasi niet dat je electrisch bezig bent. Je hebt enkel de indruk plots over superbenen te beschikken
Het zijn heel mooie fietsen op die foto. Maar ik zou toch eerst eens een Bosch of Yamaha middenmotor testrijden. Granville zal dit toch ook in het gamma hebben. K zeg het, komt gerust eens een toer doen. Is wel een MTB, dus de rijhouding is totaal anders... Maar zo voel je de Bosch performance eens. K zal hem vol laden da ge een uurke of drie kunt rijden
Comment