Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tis goe

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Ja, ik zag net je laatste post. Ze hebben dat dus ook, bvb de E-premium 40. Echt zeker op voorhand voldoende testen.

Comment

• Maar zo een middenmotorfiets is direct al minder anoniem hé... die die ik poste kan je laten doorgaan voor een klassieke fiets (en mss iets minder diefstalgevoelig)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Ja, ik zag net je laatste post. Ze hebben dat dus ook, bvb de E-premium 40. Echt zeker op voorhand voldoende testen.
          Bij die Epremium heb je dan nog es die zichtbare batterij op het bagagerekje... zou ik nooit willen.

Comment

• De enige die estetische mooi is met middenmotor erbij is de E-smooth, maar die is direct 600 euro duurder .. x2 voor de 2 fietsen.. en de kleuren staan me minder aan.

plus ik vind die electrische duw die ik nu heb eigenlijk best wel leuk en verslavend. Dus van mij mag het gerust een achterwiel motor zijn.

Comment

• Die Haibike Xduro die mijn Radon mag vervangen binnen paar jaarkes heeft wel middenmotor

zo een vet ding, jammer van de prijs bijna 5000 euro

Comment

• Ja, bij sommige is die batterij inderdaad mooier weggewerkt. En Bosch zal altijd wat duurder zijn. Yamaha is ver even goed en een stuk goedkoper. (heb ze allebei in verschillende versies had, was vroeger beet ebike verslaafd ). Staan d'r hier nu nog 2 in de garage. De kinderen rijden er soms nog eens mee, da's cool tegenwoordig blijkbaar. In mijnen tijd was het een opgedreven brommer da ge moest hebben...
                Heb alles gehad qua aandrijvingen. Moet eens kijken welke achterwielaandrijving het juist is, staat geen info bij. ION zal het wellicht niet zijn vermits Belgisch. Gelukkig, want daar mag je het achterwiel zelfs niet uithalen of je moet de fiets terug laten callibreren voor je terug kan rijden. Vraag zeker eens na hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                  Die Haibike Xduro die mijn Radon mag vervangen binnen paar jaarkes heeft wel middenmotor

zo een vet ding, jammer van de prijs bijna 5000 euro

Ja de Haibike, die heb ik nog willen kopen en twijfel om die MTB te verkopen voor een Haibike. Zit hier dealer vlakbij. Heb daar al veel gekocht (doet ook tuingerief en zo). 15 procent gaf hij me als korting.
                  Maar 'k zou wel niet die dure Haibike van de foto nemen hee, je hebt hetzelfde model in veel goedkopere uitvoeringen. Zelfs met Yamaha aandrijving (kunt daar kiezen tss Bosch en Yamaha). Kids zouden het cool vinden
                  En de MTB nu wegdoen zou ideaal zijn qua leeftijd, is in de zomer drie jaar....

Comment

Ja de Haibike, die heb ik nog willen kopen en twijfel om die MTB te verkopen voor een Haibike. Zit hier dealer vlakbij. Heb daar al veel gekocht (doet ook tuingerief en zo). 15 procent gaf hij me als korting.
                    Maar 'k zou wel niet die dure Haibike van de foto nemen hee, je hebt hetzelfde model in veel goedkopere uitvoeringen. Zelfs met Yamaha aandrijving (kunt daar kiezen tss Bosch en Yamaha). Kids zouden het cool vinden
                    En de MTB nu wegdoen zou ideaal zijn qua leeftijd, is in de zomer drie jaar....
                    veel goedkoper gaat ge ze toch niet krijgen... enkel de 6.0 zit er nog onder in Allmtn reeks, en daar zit je weer met die zichtbare batterij, voor amper 400 euro minder.
                    en dan heb je ook maar een Shimano Deore M6000 ipv de Sram NX, de 7.0 heeft ook de Bosch motor en 500w batterij, bij de 6.0 ist een yamaha

Al de rest is pak duurder, Nduro reeks of fullseven carbon... ting ting ting ting €€€€€€€
                    Last edited by Tomski; 28/02/2018, 12:27.

Comment

• Motor in het achterwiel zou ik niet meer willen.
                      Veel te zwaar achteraan met meer kans op lekke banden of geplooide velgen.
                      Zelf een band vervangen is ook al meer werk en aan de meesten niet besteed.
                      Als mijn vrouw hem vooraan moet opheffen om een borduur op te gaan voelt ze het meteen.
                      Ook met de dochter achterop moest ze echt op het stuur drukken als ze vertrok of te voet ging.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ja... maar was niet de bedoeling voor ons om zo hoog in het gamma te gaan. Ik keek eerder naar de instappers bij Haibike. En dan heb je Yamaha, toch deftig materiaal voor normaal gebruik. Bvb deze hieronder, 2000 Euro en daar 15 procent aan af, is maar 1700 Euro netto. Als we die een jaar of drie houden en terug verkopen, krijg je in het seizoen makkelijk 1250 euro terug. Ik verreken dan de kost van een batterij en dan rij je echt goedkoop. De Cube MTB die we hebben betaalde ik ook maar die prijs. (heel grote korting gehad toen). Is nu in functie van de kinderen hier dat ik spreek hee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                          Motor in het achterwiel zou ik niet meer willen.
                          Veel te zwaar achteraan met meer kans op lekke banden of geplooide velgen.
                          Zelf een band vervangen is ook al meer werk en aan de meesten niet besteed.
                          Als mijn vrouw hem vooraan moet opheffen om een borduur op te gaan voelt ze het meteen.
                          Ook met de dochter achterop moest ze echt op het stuur drukken als ze vertrok of te voet ging.
                          Jij stapte over naar Bosch hee ?

Comment

Ja... maar was niet de bedoeling voor ons om zo hoog in het gamma te gaan. Ik keek eerder naar de instappers bij Haibike. En dan heb je Yamaha, toch deftig materiaal voor normaal gebruik. Bvb deze hieronder, 2000 Euro en daar 15 procent aan af, is maar 1700 Euro netto. Als we die een jaar of drie houden en terug verkopen, krijg je in het seizoen makkelijk 1250 euro terug. Ik verreken dan de kost van een batterij en dan rij je echt goedkoop. De Cube MTB die we hebben betaalde ik ook maar die prijs. (heel grote korting gehad toen). Is nu in functie van de kinderen hier dat ik spreek hee

https://cachera.be/haibike-moteur-ya...dseven-10.html
                            Mja hardtail.. ik zou het niet meer opnieuw nemen. Fijne toer-MTB's maar in het terrein heb ik precies toch liever een fully

Comment

• Ja, maar dat doen zij niet veel in terrein gaan crossen. Wat ik wel altijd bijkoop is een Suntour zadelpen, zo'n trapeziumvorm. Dat werkt echt heel goed naar comfort toe. Kan je afstellen volgens gewicht en zo.
                              Zeg...en papa blijft ni betalen zulle

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Mja hardtail.. ik zou het niet meer opnieuw nemen. Fijne toer-MTB's maar in het terrein heb ik precies toch liever een fully
                                En ik overweeg zelfs een hardtail zonder voorvering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Gij zijt dan ook stekezot gij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

De meesten rijden hier met vaste vork.
                                    Er zijn hier weinig parcours waar je een verende vork echt nodig hebt.
                                    Maar in mijn geval lig ik zonder voorvork 2 dagen plat na een rit.
                                    den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL

Jij stapte over naar Bosch hee ?
                                      Ja, Ik heb er ene.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ja, Ik heb er ene.
                                        Maar 'k zit me nu al heel de tijd zot te denken hoe het merk nu noemde. Zie ze voor mij maar kan er niet meer opkomen. (die fietsen met bruin leder... is dat toch dat je kocht onlangs hee?)

Comment

• Blijf het toch duur vinden voor ne vélo. Wat is de max snelheid van een gewone elektrische fiets?

Comment

Working...
                                          X