Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke elektrische fiets

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Gewoon uit nieuwsgierigheid, zou mij een andere fiets willen kopen, ma dan eerder ne mountainbike, nu heb ik zoiets gezien ipv on/off road, nen X-road.
    Da zou ik nog zien zitten zie, jammer dat ze zo duur zijn!

Wa vinden jullie daarvan?
    Geld is eigenlijk geen probleem ma kvind het zonde om zoveel geld uit te geven aan een fiets die maar af en toe is gaat buiten komen.

Kwa uitzicht heeft de Trek de voorkeur, maar die heeft zo een klein tandwieltje aan de trappers?
    lease dat dan toch, geert, je hebt de kans
    je koopt die na 3 jaar af en je zit netto aan ongeveer 50% van de nieuwprijs

dat klein tandwieltje vind ik nog cool net van de trek

Comment

• Mijn vrouw least ook haar fiets.
      Hij kost 3400€ maar ze betaald hem 1800€.
      Daarna kan ze hem kopen voor 400€ opleg.
      Er zit wel ook een premie bij van 400€ voor onderhoud terwijl dat er eigenlijk al in zit.
      Dat zou een extra zijn voor zij die heel veel km afleggen maar iedereen krijgt dit.
      Zij moet niet ver zo kan ze dat extra onderhoud geld gebruiken voor de opleg van de aankoop.
      Rare constructie.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

lease dat dan toch, geert, je hebt de kans
        je koopt die na 3 jaar af en je zit netto aan ongeveer 50% van de nieuwprijs

dat klein tandwieltje vind ik nog cool net van de trek

Kunt ge da ook zo doen zonder tussenkomst van het werk?

Comment

• als partikulier kunnen wij geen kosten voor inbrengen...behalve lichte vracht en moto, die zijn wel aftrekbaar als je die ALLEEN of toch minimum 90%, voor woon-werk gebruikt

Comment

als partikulier kunnen wij geen kosten voor inbrengen...behalve lichte vracht en moto, die zijn wel aftrekbaar als je die ALLEEN of toch minimum 90%, voor woon-werk gebruikt
            Tis omda we maar tijd hadden tot eind januari om te beslissen. Anders nog een jaartje wachten.

Comment

• hopen dat ik nog net op tijd ben dan

sorry voor jou, uwe frank had ook beetje sneller moeten vallen

Comment

Tis omda we maar tijd hadden tot eind januari om te beslissen. Anders nog een jaartje wachten.
                ik zou toch eens gaan praten rechtstreeks met de personeelsdienst, wie weet vinden ze nog wel een weg, zij zien de noodzaak ook wel denk ik, en het leasebedrijf, dat least graag

Comment

ik zou toch eens gaan praten rechtstreeks met de personeelsdienst, wie weet vinden ze nog wel een weg, zij zien de noodzaak ook wel denk ik, en het leasebedrijf, dat least graag
                  Kga eerst en vooral, als ik is tijd heb, nekeer naar ne winkel gaan om is een van die fietsen te testen, kan dan nog altijd zien.

Comment

• heb intussen tot de 20e gekregen

Comment

• Werken jullie voor hetzelfde bedrijf misschien? *curieuzeneuze*
                      Ik vind een elektrische fiets sowieso een goeie investering. Zeker als je een fietsvergoeding krijgt en op een deftige afstand van het werk woont.
                      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Kga eerst en vooral, als ik is tijd heb, nekeer naar ne winkel gaan om is een van die fietsen te testen, kan dan nog altijd zien.
                        Blijf weg van Kalkhoff. De testfietsen van de provincie West-Vlaanderen waren K's en daar hadden weinig mensen bij ons iets positiefs over te zeggen.
                        Bij mij bleef de motor maar uitvallen. Op één rit (19km) tot 12 keer! Ik heb de fiets na 1 week al teruggebracht.
                        Last edited by Hayes; 13/02/2019, 19:42.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          Werken jullie voor hetzelfde bedrijf misschien? *curieuzeneuze*
                          ik denk zelfde sector alleszins

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Blijf weg van Kalkhoff. De testfietsen van de provincie West-Vlaanderen waren K's en daar hadden weinig mensen bij ons iets positiefs over te zeggen.
                            Bij mij bleef de motor maar uitvallen. Op één rit (19km) tot 12 keer! Ik heb de fiets na 1 week al teruggebracht.
                            Awel de fietsen die op de O2O website staan zijn er van Kalkhoff, maar we mogen eigenlijk zelf kiezen waar we de fiets kopen, mag juist geen speedelec zijn, wat voor velen een afknapper is.

Deze zag ik anders ook nog wel zitten.

Comment

• De fietsen waarvan ik sprak, waren speed pedelecs. Geen idee of hun 'gewone' elektrische fietsen betrouwbaar zijn.

Comment

• just nog bij aerts fietsenwinkel finale offerte ivm opties en maat gaan vragen en proberen nog vandaag finaal te maken
                                er zijn er in stock, wrs binnen de maand leveren, plaat duurt 3 weken

ik heb vandaag al zin om naar da job te fietsen !! met zulk weer

restwaarde na 3 jaar is 16%

Comment

Awel de fietsen die op de O2O website staan zijn er van Kalkhoff, maar we mogen eigenlijk zelf kiezen waar we de fiets kopen, mag juist geen speedelec zijn, wat voor velen een afknapper is.
                                  Ik zou ook geen 25'er willen. Dan kan ik haast evengoed met de gewone fiets rijden. Voor beginners zijn 25'ers wel veiliger.

Comment

just nog bij aerts fietsenwinkel finale offerte ivm opties en maat gaan vragen en proberen nog vandaag finaal te maken
                                    er zijn er in stock, wrs binnen de maand leveren, plaat duurt 3 weken

ik heb vandaag al zin om naar da job te fietsen !! met zulk weer

restwaarde na 3 jaar is 16%
                                    Het is de juiste moment. Het goed weer komt er aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Het is de juiste moment. Het goed weer komt er aan.
                                      Zo is dat. Na dat ellendig weer van de laatste tijd ben ik blij dat ze volgende week een droog en zachter voorspellen. Heerlijk!
                                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• het was daarnet op de ring (altijd stuk warmer als de rest) 18.5°, als dat een voorbode is van een hete zomer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Zo is dat. Na dat ellendig weer van de laatste tijd ben ik blij dat ze volgende week een droog en zachter voorspellen. Heerlijk!
                                          Ik kan eindelijk terug deftig m'n conditie beginnen opbouwen. 't Is nodig, de kilo's begonnen te komen.

Comment

Working...
                                          X