Wat is eigenlijk de reden dat dat ding bij ons niet mag of kan ongeschreven worden als elektrische motorfiets?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke elektrische fiets
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk snap wel niet dat een belg lange tijd met duitse nummerplaat kan rijden.
Misschien woont hij daar.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWat is eigenlijk de reden dat dat ding bij ons niet mag of kan ongeschreven worden als elektrische motorfiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Zoon had hem ingeschreven dacht ik.
Misschien woont hij daar.
En als je verhuist naar een ander land moet je ook je auto op de lokale nummerplaten zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Er zijn in het verleden al acties geweest om belgen te verhinderen met Luxemburgse leaseautos te rijden.
En als je verhuist naar een ander land moet je ook je auto op de lokale nummerplaten zetten.
den borre
Int3x0r
Comment
-
Als je een tweede verblijf hebt en je ander voertuig is daar ingeschreven kan dat denk ik wel hoor. Broer zijn ASX rijd met Spaanse platen in BE.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Even het volgende delen: Patrick De Geyter, eigenaar van PDG Bikestore waar ik mijn R&M kocht, maakt bijna dagelijks leuke filmpjes in het Gents. Gaat niet enkel over fietsen btw. Fantastische vent. Altijd bereid om een klapke te doen ook.
Voor de mensen die fb hebben, de link naar het filmpje waar hij mijn fiets herstelt na een kabelbreuk
https://www.facebook.com/10003420306...6957921787640/
Filmpjes zijn in het Gents ingesproken dialect wordt door minder en minder mensen gesproken.
Gixxer“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Ik heb een collega die Gentenaar is en ook altijd plat Gents klapt. Wij doen die altijd na, of we proberen dat toch, da's altijd lachen. Wel cool al die Vlaamse dialecten, en bij ons op 't werk heb je ze uit alle uithoeken van Vlaanderen.
Edit: ik laat dat filmpke hier zien aan onze gentenaar. Is dat die zijn nonkel.Last edited by Jakkel; 10/03/2021, 17:30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenEven het volgende delen: Patrick De Geyter, eigenaar van PDG Bikestore waar ik mijn R&M kocht, maakt bijna dagelijks leuke filmpjes in het Gents. Gaat niet enkel over fietsen btw. Fantastische vent. Altijd bereid om een klapke te doen ook.
Voor de mensen die fb hebben, de link naar het filmpje waar hij mijn fiets herstelt na een kabelbreuk
https://www.facebook.com/10003420306...6957921787640/
Filmpjes zijn in het Gents ingesproken dialect wordt door minder en minder mensen gesproken.
Gixxerden borre
Int3x0r
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ik geef het wat door aan de dochter maar het lukt haar niet altijd.
Daarom, die filmkes van Patrick zijn meer dan enkel de inhoud“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
denk dat alle dialecten er zachjes uitgaan en vervangen worden door het vtm's...vind het ook een stukje verlies van cultuur, maar een taal leeft natuurlijk
...hoewel er in series toch terug wat dialect kan itt een 20 jaar geleden...je moet het nep-AN uit windkracht 10 bvb eens gaan vergelijken met wat je nu in beau sejour hoort
tenekrullend
Comment
-
Thuis ook zelden maar wel op het werk.
Heeft als voordeel dat niet iedereen weet waarover we bezig zijn.den borre
Int3x0r
Comment
-
Op mijn werk no go hoor, je wordt bekeken als een marginaal. In die sector echt een bekrompen mentaliteit, met een stok in de reet. Allé, 80% toch.
Sowieso 20 jaar geleden was dialect op tv nog gewoon taboe. Alles moest AN zijn, of hoogstens een klein beetje afwijkend, wat tot bovenstaande vreselijke verbastering leidde. Nu mag dat, integendeel, het maar een film of serie zoveel realistischer.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendenk dat alle dialecten er zachjes uitgaan en vervangen worden door het vtm's...vind het ook een stukje verlies van cultuur, maar een taal leeft natuurlijk
...hoewel er in series toch terug wat dialect kan itt een 20 jaar geleden...je moet het nep-AN uit windkracht 10 bvb eens gaan vergelijken met wat je nu in beau sejour hoort
Comment
-
Op mijn werk wordt ook met fietslease gestart, jammer genoeg geen mogelijkheid tot een Speedelec, maar wil mij toch een E-bike daardoor aanschaffen.
Sportief uiterlijk, goede actieradius bij volbelasting (minstens 75km), en uiteraard ook een beetje de looks, zijn de belangrijkste voorwaarden voor mij.
Deze had ik voorlopig op't oog, en ik zou ook rond die prijsklasse willen blijven.
Iemand nog andere ideeën?
Comment
-
Er is enorm veel in deze prijsklasse.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenEr is enorm veel in deze prijsklasse.
Meestal is het voor deze prijs 500WhLast edited by Bud Wijzer; 15/07/2021, 12:14.
Comment
-
Het is uiteindelijk toch een 500Wh geworden.
Gekozen voor de Specialized turbo Vado 4.0.
Na een paar testritten, beviel vooral de motor en de zithouding mij het beste.
De Bosch performance CX motor is zeker ook niet slecht, maar ik vond het deisgn van de Scott toch een tikkeltje minder dan de Specialized.
Bovendien kon die ook pas begin volgend jaar geleverd worden.
De Specialized zou ik nog in September kunnen hebben.
Comment
Comment