Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW fietsen - Carbon racer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW fietsen - Carbon racer

Heeft er iemand ervaring met BMW fietsen in het bijzonder de BMW Carbon Racer?
    Ik wil een beetje aan de conditie werken, dus wil ik mij deze fiets aanschaffen.

De prijs is tussen de 2.500€ - 2.750€, ik weet dat er voor deze prijs best betere fietsen te koop zijn maar ik vind het een erg mooie fiets en ben ook een grote BMW liefhebber :-)

Ik ben dan ook een amateur en heb geen intentie om mij aan te sluiten bij een wielerclub.

Hieronder vindt u de gegevens van deze fiets.

bmw_2012_bikes-6.jpg

Frame:

volledig koolstofvezel, met BMW M logo
    Voorvork:
    volledig koolstofvezel
    Stuur:
    Syntace Racelite 31.8 7075, zwart;
    stuurbreedtes: 52–56 420 mm, 58 – 60 440 mm
    Stuurpen:

Syntace F119 Force met shim, zwart; stuurpenleng-
    tes: 52 90 mm, 54–56 100 mm, 58 – 60 110 mm,
    incl. BMW logo
    Crankstel:
    Shimano Ultegra FC-6750 50/34 tanden;
    crank-lengtes: 52–56 172,5 mm, 58– 60 175 mm
    Remmen:
    Shimano Ultegra BR-6700
    Velgen:
    speciaal vervaardigd voor BMW, 32-spaaks, rood
    Banden:
    Conti Grand Prix 4000, 28 x 1,00 inch,
    ERTRO 25-622
    Versnellingen:
    Shimano Ultegra, 20-versnellingsderailleur
    Schakelmechanisme:
    Shimano Ultegra RD-6700
    Derailleur:
    Shimano Ultegra FD-6700, 34,9 mm
    Shifter/remhendel:
    Shimano ST-6700
    Cassette:
    Shimano CS-6700, 11–28 tanden, tienvoudig
    Ketting:
    Shimano CN-6600
    Zadel:
    fi’zi:k Tundra 2 MG rood/zwart
    Zadelpen:
    Kalloy SP-248
    Pedalen:
    Wellgo R120
    Uitrusting:
    carbon bidonhouder