Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
52,491km, dus best een serieus verschil tov vorige. Wel zeer veel support ook gehad van BMC op alle gebied, leuk om te zien hoe ze dat hebben aangepakt. Knappe stijl heeft die kerel ook, daar kunnen veel klassementsmannen nog iets van leren nav de grote rondes....
Er zijn zo van die momenten die blijven hangen. Ronse 1988 is er zo één van. Ik was toen 11/12 en ik herinner me dat moment heel goed, de verontwaardiging over de gemiste (zekere) wereldtitel... 58 is geen leeftijd waarop je wil gaan...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Er zijn zo van die momenten die blijven hangen. Ronse 1988 is er zo één van. Ik was toen 11/12 en ik herinner me dat moment heel goed, de verontwaardiging over de gemiste (zekere) wereldtitel... 58 is geen leeftijd waarop je wil gaan...
Klopt, ik heb ook prachtige herinneringen aan deze sympathieke gast met toch wel een heel mooi palmares. Altijd fan van hem geweest, had ook totaal geen sterallures.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment