Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als ik heel eerlijk ben denk ik inderdaad dat Boonen zelf alles wil en dat hij zijn ploeg liefst 100% voor hem wil zien werken voor de klassiekers. Is Chavanel net niet weg is om die reden? Als vrijbuiters zo vrij zouden zijn, was Chavanel kunnen blijven.
Boonen kan niet alleen alleenheerser worden in Vlaanderen en Roubaix, maar ook Gent-Wevelgem bv. Motivatie is torenhoog. Titel Monsieur Roubaix lonkt, misschien Monsieur Pavé gewoonweg. Wuyts spreekt van een Nys-gehalte bij Boonen: ouderdom stijgt - tegen alle natuur in - samen met gretigheid. Dwars door Vlaanderen interesseert hem geen moer, de Omloop heeft hij nog niet.
Dat zou allemaal kunnen keren na april. Dan kan hij zich juist inzetten voor de ploeg.
Zet jezelf eens in de plaats van de ploegleiders ... zou je dan niet ook Boonen zo willen uitspelen?
Boonen is in deze koersen de absolute leider van zijn ploeg en bij zijn eventueel (hopelijk niet) falen staan er wel enkelen klaar in zijn ploeg om de fakkel over te nemen.
Ik ben ook eens benieuwd naar de prestatie van een hoop anderen, Roelandts, Nuyens, kan die nog iets, enz? Het gaat hopelijk weer leuk worden, kan al niet meer wachten
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Nu maar hopen dat er nergens een verdwaald paaltje opduikt...
Voor zover ik alles volg is het duidelijk dat paaltjes vooral "opduiken" bij de mannen die gewoonweg niet fris zitten. Boonen 2013 is een regelrecht voorbeeld.
Milaan - San Remo wordt een echte. De Pompeiana zal er dus naar verluidt niet inzitten. Maakt mij weer een beetje gelukkiger. Straks halen ze de kasseien uit Roubaix en steken ze er een +3km klim in ...
Leuke koers met onverwachte maar niet onverdiende winnaar, spijtig voor Greg Van Avermaet. Tommeke was er dus toch nog niet klaar voor, misschien morgen dan? Sep Vanmarcke lijkt wel echt in vorm.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Leuke koers met onverwachte maar niet onverdiende winnaar, spijtig voor Greg Van Avermaet. Tommeke was er dus toch nog niet klaar voor, misschien morgen dan? Sep Vanmarcke lijkt wel echt in vorm.
Ja, Sep... Is nen echte. Ik zie hem graag koersen. gretig. Niet té afgemeten.
Tom... jammer. Misschien wat vroeger moeten terugkomen en is niet gaan verkennen in de kou... wellicht was ook dàt al niet te slim?
Stannard meer dan verdiend! Alles gebruikt dat hij in de benen en het (piste)hoofd had. Als een koning weggesprint op het juiste moment. Ook hier was een belg té zelfzeker. Gelukkig geeft Greg dat ook gewoon toe.
Boonen wist daarnet tijdens het sportnieuws weten dat het aan de koude lag.
Dat was er ook aan te zien toen hij over de finish bolde. Een beter voorbeld van een verkleumde renner vind je niet.
Trouwens nog nooit een winnaar zo gelaten gezien. Iedereen was op.
Boom, Terpstra en Van Marcke steken duidelijk in supervorm.
Jammer voor Boom van z'n lekke band, anders had hij veel kans.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Allez vooruit, Tom zet zijn off-day van gisteren recht. Proficiat! Sep, de man van het weekend toch wel. Ik kijk al uit naar de volgende koersen...
Je kan je al afvragen of het net niet slim was om in te houden zaterdag. Als je er over gaat en compleet krak zegt (stel je voor: ziek worden!) is het voorjaar om zeep.
Boonen zegt eindelijk de waarheid: he KNOWS he's chasing records. En KBK was zelfs (met zijn eigen woorden) maar een "klein recordje"... Gaan met die banaan zou ik zeggen!
Finale van Rvv is fantastisch. Tenzij de ploegen de boel willen laten rusten ... Het eerste koppel Kwaremont/Paterberg zal zijn oude rol weer opnemen. De Koppenberg die daarop volgt is een mokerslag. De sterksten zullen daar al wegrijden. Een cancellara, boonen, sagan, van marcke en elke ploegmaat die goed zit, jumpt daar gewoon mee. het peloton is vanaf dan gewoon machteloos. geen brede wegen, geen treintje rijden. En dan komt de Taaienberg.... de "Boonenberg" ... er aan. op een goede 220 km gereden, dat is minder dan 40km van de streep .... heeft men dat zomaar toevallig gedaan?
Ik gun den Boonen van harte de kasseiendubbel dit jaar!!
Ik vrees ervoor (iedereen gaat weer vooral naar hem kijken) maar ik gun het hem. Ik hoop vooral dat er weer geen type Devolder mee gaat lopen.
Gilbert is precies van dokter veranderd de laatste jaren en het lijkt niet de goeie te zijn...
En voor de rest mag Sagan van mij alles winnen en in zoveel konten knijpen als hem wilt!!
Als ge u van een heel seizoen bijna ni in het veld laat zien, dan efkes de wereldtitel komt afpakken van andere. Om u dan waarschijnlijk weer van een heel seizoen amper in het veld te laten zien. Sorry maar da gaat er bij mij niet in.
Want ik vind dat cyclocross de laatste tijd ook maar op een laag pitje staat, het zijn bijna altijd maar dezelfde namen die winnen en dan is de fun er ook snel af vind ik.
Dat hij wereldkampioen werd in het veld, toont pijnlijk aan hoe klein en semi-amateuristisch die sport is. Dat een Nys er zo bovenuitsteekt, al zo lang, is 1. door talent maar vooral 2. omdat die net wel super professioneel bezig is met z'n sport.
Helemaal eens met Hayes.
Dat zegt meer over het veldrijden dan over Stybar, ze zouden beter al die Pauwelsen, Vantornhouts en andere Peetersen met hunnen groten teut bij hun kl*ten ophangen (zoals barie dat zo mooi zei).
Cyclocross is gewoon een volksspel geworden zoals krulbollen en sjoelbakken.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Ik gun den Boonen van harte de kasseiendubbel dit jaar!!
Ik vrees ervoor (iedereen gaat weer vooral naar hem kijken) maar ik gun het hem. Ik hoop vooral dat er weer geen type Devolder mee gaat lopen.
Ja. Maar wie speelt dan de rol van Devolder op dit parcours?
Zoals ik al zei zal alles in frieten gereden worden na de eerste dubbel Kwaremont/Paterberg. Boonen heeft alle redenen om - als hij zich sterk voelt - op koppenberg en/of taaienberg door te trekken of een ploegmaat dat te laten doen. Wie kan er "op zijn wiel" rijden? Cancellara, V Marcke en Sagan? Die pak je gewoon mee. Het zijn koers mannen, ze zullen niet blijven wieltjeszuigen op dat punt. Calcellara en Van Marcke zullen denken dat ze er weg van kunnen. Sagan zal ook wel willen sprinten tegen Boonen. Als je niet durft te koersen tegen die kerels start je beter niet.
Ja. Maar wie speelt dan de rol van Devolder op dit parcours?
Zoals ik al zei zal alles in frieten gereden worden na de eerste dubbel Kwaremont/Paterberg. Boonen heeft alle redenen om - als hij zich sterk voelt - op koppenberg en/of taaienberg door te trekken of een ploegmaat dat te laten doen. Wie kan er "op zijn wiel" rijden? Cancellara, V Marcke en Sagan? Die pak je gewoon mee. Het zijn koers mannen, ze zullen niet blijven wieltjeszuigen op dat punt. Calcellara en Van Marcke zullen denken dat ze er weg van kunnen. Sagan zal ook wel willen sprinten tegen Boonen. Als je niet durft te koersen tegen die kerels start je beter niet.
Ja vwalla, dat bedoel ik, ik reken/hoop daar ook op.
Sagan, Spartacus e Van Marcke die rijden (gelukkig) wel.
Liever een goei en ferm gereden koers en een ander dat wint dan dat ze allemaal naar den Boonen loeren en één of andere bleiter wegrijdt en wint.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Helemaal eens met Hayes.
Dat zegt meer over het veldrijden dan over Stybar, ze zouden beter al die Pauwelsen, Vantornhouts en andere Peetersen met hunnen groten teut bij hun kl*ten ophangen (zoals barie dat zo mooi zei).
Cyclocross is gewoon een volksspel geworden zoals krulbollen en sjoelbakken.
Daar heb je volledig gelijk in wat betreft het cyclocross, en Stybar? Tja als ge het langs den andere kant bekijkt heeft Hayes ook wel gelijk, ga moet het maar doen. Maar goed. Ik hoop in ieder geval dat hij zich dit seizoen op de weg zijn zijne beste kant laat zien.
Ik denk dat het hellingske wat te lang en te steil was voor de bonk Sagan (16%). Maar inderdaad, Kwiatkowski is geen prulleman!
Ik hoop voor de Slovaak dat het een tijdelijk fenomeen is... 16%? een paar honderden meters? De Ronde zit er vol van!
Spartacus reed hem er dan ook vorig jaar af op 16% ...
En Tom heeft er nu blijkbaar een serieuze motivatie bij!
EDIT (Parijs - Nice) : DAMN! Gianni! wat een tegenvallende dag.
Comment