Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jurgen Vd Broeck ligt er alweer bij, ik begin mij toch wel stilaan vragen te stellen over zijn stuurkunsten
Wellicht het Wiggins probleem: schrik opdoen, te veel risico willen vermijden, te veel focussen op fysieke training tov techniek en uiteindelijk te weinig continue voeling met koersen.
Wellicht het Wiggins probleem: schrik opdoen, te veel risico willen vermijden, te veel focussen op fysieke training tov techniek en uiteindelijk te weinig continue voeling met koersen.
Is ook mijn idee. Hij kon veel beter wat kleinere koersen mee in peleton rijden, ipv zijn doorgedreven individuele trainingen.
Hopelijk valt het mee voor hem in ieder geval, want let's face it, na hem en mss De Gendt, is het momenteel ver zoeken naar een klassementsrenner in België voor de grote rondes.
Ik had het Van Avermaet echt wel gegund, zo sterk gereden. En na al die tweede plaatsen. En ook Vanmarcke super sterk. Bleef gewoon naast de Zwitserse tank rijden met die versnelling op de kwaremont.
Ik had het Van Avermaet echt wel gegund, zo sterk gereden. En na al die tweede plaatsen. En ook Vanmarcke super sterk. Bleef gewoon naast de Zwitserse tank rijden met die versnelling op de kwaremont.
Het moet er toch nog eens van komen hé, onze jongens die telkens uitblinken en dan net niet Volgende week dan maar (alweer)...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mijn ouders vonden het ook jammer dat hij niet gewonnen had.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Yes, yes, yes!!! We kunnen het weer en Phil is back
Heb in totaal een 80tal km gezien. Om een spannende laatste 5 km te zien
't Was pure power bergop hé. Zali om zien. Doodgaan en toch blijven pushen. 't Was een goed weekje voor Gilbert...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment