Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
30km/u voor wielertoeristen
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIig een stom coureurke dat denkt dat d'een evenaar door zijn gat loopt. En zo zijn er wel enkele... Zelfs tussen de zondagsfietsers zitten zo'n elementen met een bierbuik op hunne carbonfiets. Denken dat ze meer mogen dan een ander omdat ze sporten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIig een stom coureurke dat denkt dat d'een evenaar door zijn gat loopt. En zo zijn er wel enkele... Zelfs tussen de zondagsfietsers zitten zo'n elementen met een bierbuik op hunne carbonfiets. Denken dat ze meer mogen dan een ander omdat ze sporten.
Zolang die zondagsfietsers weten waar het fietspad voor dient mogen ze van mij zelfs in Donald Duck pak rond fietsen. Dan vind ik het veel erger als ze met 50 man op de weg rijden. Ik vind het dan wel zalig om ze allemaal met hun wagen op de parking zien toe te komen, hun fiets uit te laden, in groep te vertrekken en een kilometer verder is al de eerste rustplaats, in het café. Om daarna nog twee of drie café's te doen en terug met hun wagen naar huis te rijden. Een voor een positief als ze zouden moeten blazen
En :
Bierbuik = horeca draait weer wat meer.
Carbonfiets = economie draait ook weer wat meer (Jokke?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWij willen weten wie dat is!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiotronics Bekijk BerichtenTremelo - Baal? En zijn vrouw knipt uw haren als je wil. Pas op, ze is beste starter-ondernemer van het afgelopen jaar in Tremelo (de Memorialprijs Dries De Roover). Veel startende KMO's met aanwervend personeel en serieuze eerste omzetcijfers waren blijkbaar slechter dan een beginnende coiffeuse Wat bekendheid en graag gezien worden door bepaalde politici toch kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenBedankt voor deze alweer zéér nuttige en goed geargumenteerde bijdrage!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenTja, 'k heb het niet voor die mannen die naast elkaar rijden op de rijweg, die snel rijden op het jaagpad tussen de voetgangers, waar het verkeer voor stil gelegd wordt omdat ze een kermiskoerske rijden, enz... Ik woon hier vlakbij de Muur, misschien door de overdaad aan zulke mensen die hierdoor aangetrokken worden dat ik zo'n uitgesproken mening heb?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHaha, da's ook ne mogelijke uitleg... Blij dat er optimisten zijn zoals jij die alles goed vinden. Maar dat heeft ook ne naam geloof ik.
Comment
-
Ik zeik niet over futuliteiten. Maar wanneer ik, vooral de zondagmorgen, buiten kom met de wagen, en zie wat die gasten allemaal uitspoken. Het is er dikwijls echt over. Dat er goeie tussenzitten geloof ik best. Jammer genoeg zijn het diegenen die overal hun laars aan lappen die de volle aandacht trekken. En een voorbeeld lijken voor een ganse groep. Wanneer ik hier in de straat 2 kilometer of langer achter twee fietsers moet hangen (die dan nog niet voorruit gaan wegens bergop) en dit omdat ze weigeren achter elkaar te rijden... dan word ik lastig. Erg lastig...
Je zou eens moeten komen kijken wanneer de ronde van Vlaanderen gereden wordt. dagen voordien komen toeristen die ronde of stukken ervan rijden. Zorgt voor levensgevaarlijke toestanden hier. Steekt er bvb ene de steenweg over, dan volgt de rest zonder kijken. Nu hebben ze er politie gezet die het verkeer regelt. Kon gewoon niet meer zijn. Is een druk kruispunt want 100 m verder is er een cafeetje op de top van de muur... Of ze het nu voor de muur doen of voor het cafe, daar ben ik nog altijd niet uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk zeik niet over futuliteiten. Maar wanneer ik, vooral de zondagmorgen, buiten kom met de wagen, en zie wat die gasten allemaal uitspoken. Het is er dikwijls echt over. Dat er goeie tussenzitten geloof ik best. Jammer genoeg zijn het diegenen die overal hun laars aan lappen die de volle aandacht trekken. En een voorbeeld lijken voor een ganse groep. Wanneer ik hier in de straat 2 kilometer of langer achter twee fietsers moet hangen (die dan nog niet voorruit gaan wegens bergop) en dit omdat ze weigeren achter elkaar te rijden... dan word ik lastig. Erg lastig...
Je zou eens moeten komen kijken wanneer de ronde van Vlaanderen gereden wordt. dagen voordien komen toeristen die ronde of stukken ervan rijden. Zorgt voor levensgevaarlijke toestanden hier. Steekt er bvb ene de steenweg over, dan volgt de rest zonder kijken. Nu hebben ze er politie gezet die het verkeer regelt. Kon gewoon niet meer zijn. Is een druk kruispunt want 100 m verder is er een cafeetje op de top van de muur... Of ze het nu voor de muur doen of voor het cafe, daar ben ik nog altijd niet uit.
Comment
-
Ge kunt u ook nen kleinere auto kopen.
Ze moeten zo een wagens verbieden in stadscentra en natuur gebieden waar ze toch alleen maar in de weg rijden van de mensen die toch een beetje willen sporten en genieten.
Wil maar zeggen dat iedereen wel op een ander kan zeiken.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
In ieder geval, mij ga je moeilijk overtuigen van het feit dat het allemaal zo'n keurige 'rennertjes' zijn... Zuur of niet zuur, de regels gelden ook voor hen. En als ik er last van heb, ja dan zal ik dat ook zeggen. Als de goodwill altijd van dezelfde kant moet komen is er de lol snel af. Ik blijf het zeggen, waarom naast een perfekt aangelegd fietspad rijden, waarom met 3 a 4 naast elkaar, waarom voorrang nemen daar waar geen voorrang is... Kan zo nog even doorgaan.
Comment
-
Waarom niet handsfree bellen in de auto, waarom niet ritsen , voorrang verlenen, middenvak rijden, niet pinken enz.
Er zitten overal slechte elementen bij maar de meesten zitten toch bij de automobilisten.
Daar kan ik mij meer aan ergeren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenWaarom niet handsfree bellen in de auto, waarom niet ritsen , voorrang verlenen, middenvak rijden, niet pinken enz.
Er zitten overal slechte elementen bij maar de meesten zitten toch bij de automobilisten.
Daar kan ik mij meer aan ergeren.
een fietser kan OOK veel shade berokkenen, maar ik ben al van de weg gemaaid op de velo en die auto had zelfs geen streepje op zijn bumper en ik lag te bloeden...
Comment
-
Is wel duidelijk dat automobilisten en fietsers niet bij mekaar horen als ik de reakties zie. Afgescheiden fietspaden zijn dus de oplossing. Geen ergernis meer aan elkaar, fietsers hoeven niet meer te vrezen voor hun leven en automobilisten moeten niet bang meer zijn om een zwakke weggebruiker voor hun bumper te krijgen. Iedereen blij en topics zoals deze zullen niet meer nodig zijn. It's a perfect world...
Comment
-
En het ergste is dan nog dat diezelfde fietser ook automobilist is. De enige schuldige in heel deze zaak is de overheid die de voorbije jaren een pamperbeleid naar de fietser toe ontwikkelde waardoor deze zich onaantastbaar waant. Nu zulke maatregel als 30km/u invoeren is hetzelde als een zak met lucht verkopen. Onuitvoerbaar in de praktijk maar mooi op papier.
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIs wel duidelijk dat automobilisten en fietsers niet bij mekaar horen als ik de reakties zie. Afgescheiden fietspaden zijn dus de oplossing. Geen ergernis meer aan elkaar, fietsers hoeven niet meer te vrezen voor hun leven en automobilisten moeten niet bang meer zijn om een zwakke weggebruiker voor hun bumper te krijgen. Iedereen blij en topics zoals deze zullen niet meer nodig zijn. It's a perfect world...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIs wel duidelijk dat automobilisten en fietsers niet bij mekaar horen als ik de reakties zie. Afgescheiden fietspaden zijn dus de oplossing. Geen ergernis meer aan elkaar, fietsers hoeven niet meer te vrezen voor hun leven en automobilisten moeten niet bang meer zijn om een zwakke weggebruiker voor hun bumper te krijgen. Iedereen blij en topics zoals deze zullen niet meer nodig zijn. It's a perfect world...
Comment
-
Had het kunnen denken, te zien aan het vuur waarmee je het opneemt voor je fietsende medemens... je bent er ook zo eentje. Zucht... niets tegen te beginnen. Oke, je bent the king of the road. Ga je gang en blijf de zwakke weggebruiker met capriolen uithangen. Alles onder het mom van sport he
Comment
Comment