Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Fijn renner hé :-)
    Beregoed en grappig. Thank God dat er nog zo'n figuur is.

Alleen jammer van z'n archilelijke outfit. Lijkt echt echt nergens naar... Dat rood/wit/blauw waar ze dan nog wat fluo geel tegen gesmeten hebben.
    Hij rijdt dan nog consequent met een zwart gele fiets.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Ik hou wel van kleurtjes, maar dit trekt inderdaad op niet veel. Slovaaks kampioen zijn en een Tinkoff Saxo tenueke, geen goede combinatie blijkbaar.

Comment

• Blijkbaar gene vuelta op canvas? Jammer wel
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
          Blijkbaar gene vuelta op canvas? Jammer wel
          Is toch op één, niet canvas.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Is toch op één, niet canvas.
            Juist.. excuus, niet aan het opletten gisteren.
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Jasper Stuyven in de Vuelta, weer een jonge gast die het kan, prachtig! En zilver op het WK atletiek, bijna zo goed als de Hollanders gisteren, toppie!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Jasper Stuyven in de Vuelta, weer een jonge gast die het kan, prachtig! En zilver op het WK atletiek, bijna zo goed als de Hollanders gisteren, toppie!
                Overwinning Stuyven een beetje overschaduwd door valpartij Boeckmans. Hij rijdt wel eens mee in het groepje waar ik soms mee train, een gewone echt sympathieke gast. Hopelijk snel beterschap.

In de Vuelta werkten de renners vandaag de achtste etappe af, tussen Puebla de Don Fadrique en Murcia. Het werd een bewogen dag voor Lotto Soudal. Vijftig kilometer voor de meet werd het peloton opgeschrikt door een valpartij, Kris Boeckmans was één van de grootste slachtoffers. Jasper De Buyst maakte op dat ogenblik deel uit van een zeskoppige vlucht, die echter ingerekend zou worden voor de tweede beklimming van de Alto de la Cresta dell Gallo (3de categorie). Er volgden een reeks aanvallen op die klim, met top zeventien kilometer voor de meet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Overwinning Stuyven een beetje overschaduwd door valpartij Boeckmans. Hij rijdt wel eens mee in het groepje waar ik soms mee train, een gewone echt sympathieke gast. Hopelijk snel beterschap.

http://www.cyclingsite.be/?q=kris-bo...nstmatige-coma
                  Spijtig voor Kris inderdaad, zware klap geweest, zal wel goedkomen.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Prachtige reeks alweer die Karl Vannieuwkerke in elkaar gestoken heeft over Eddy Merckx. Ga zeker proberen alle afleveringen te zien.

Comment

• Het lijkt nog spannend te worden daar in Spanje, topprestatie van Dumoulin gisteren, wat een talent! De Hollanders staan er goed voor op gebied van ronderenners. Toch wel een pluim voor Bart De Clercq.

VDB gaat meedoen aan het WK tijdrijden, is dat een grap? Misschien spaart hij zich nog om daar te ontploffen

Comment

• Straf hoe Dumoulin vandaag aan Aru's wiel plakte. Leek bijna alsof er een rekker tussen hing

Drie seconden is weinig, maar vandaag was Aru meer aan het kraken dan Dumoulin. Het blijft spannen tot de laatste meter denk ik.
                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Strijd lijkt gestreden, Dumoulin is dan toch gekraakt, wel een prachtprestatie met optie op een grote toekomst.

En Aru had wel een sterke ploeg maar is toch een renner naar mijn hart, een strijder tot de laatste snik en altijd maar aanvallen, klasse!

Comment

• Ho, ho, ho, Tim wint de GP Cycliste van Montréal, dikke proficiat! De jonkies blijven het doen, leuk toch!

Comment

• Inderdaad, prachtige overwinning voor Wellens! Die zijn marktwaarde gaat toch stilaan schoon de hoogte ingaan denk ik.

Comment

• gisteren geamuseerd naar de vrouwenkoers id Vuelta gekeken.
                                Zo heerlijk onbezonnen koersen. Schitterend.
                                Voor mij mag dat véél meer in beeld gebracht worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                  gisteren geamuseerd naar de vrouwenkoers id Vuelta gekeken.
                                  Zo heerlijk onbezonnen koersen. Schitterend.
                                  Voor mij mag dat véél meer in beeld gebracht worden.
                                  Ik heb de laatste 10 km ook gezien. Wat mij opvalt bij die vrouwen is dat die maar al te graag een tikkeltje een te zwaar verzet ronddraaien, vooral naar de sprint toe dan.

Comment

Die zijn marktwaarde gaat toch stilaan schoon de hoogte ingaan denk ik.
                                    Dat zal wel, met zo'n prestaties de laatste tijd, van mij mag het!

Comment

Ik heb de laatste 10 km ook gezien. Wat mij opvalt bij die vrouwen is dat die maar al te graag een tikkeltje een te zwaar verzet ronddraaien, vooral naar de sprint toe dan.
                                      Dat heb ik dan met hen gelijk ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        VDB gaat meedoen aan het WK tijdrijden, is dat een grap? Misschien spaart hij zich nog om daar te ontploffen
                                        Hij was teleurgesteld met zijn 18e plaats, ik vond het nog goed voor zijn doen

Comment

• Peter is the best! Proficiat!

Comment

Working...
                                          X