Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We moeten aanvaarden dat VDB geen natuurtalent is. Hij werkt er hard voor maar zal nooit met de absolute top meestrijden. Goeie subtop. En da's geen schande.
Jammer dat hij gisteren 5 minuten verloor, mede door een val. Als er niet veel tegenzit, kan hij in alle grote rondes top 10 rijden. Soms zal dat r. 10 zijn, als het meezit kan dat ook top 5 zijn.
Ik zie niemand iets doen aan Contador. Tenzij pech hem uit de koers slaat, wint hij de Giro.
Porte zal zich in de toekomst weer in z'n rol van meesterknecht moeten schikken vrees ik.
Wat een rit in de giro vandaag
Had de rit webstream opstaan op het werk. Normaal kijk ik daar elke paar minuten een paar seconden naar zodat ik wat me eben.
Vandaag was dat wat moeilijker. Toen ik vertrok (met d efiets) ebeld naar huis en gevraagd om het op te nemen.
Jammer dat VDB niet in de top tien raakt, maar het wordt nog een leuke strijd met Monfort
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Het kan niet op tegenwoordig, wat een overwinning voor Philippe alweer in de Giro, en zelfs ons Tommeke kan opnieuw sprinten, prachtige dag om te koesteren
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Het kan niet op tegenwoordig, wat een overwinning voor Philippe alweer in de Giro, en zelfs ons Tommeke kan opnieuw sprinten, prachtige dag om te koesteren
Inderdaad, prachtig. Vooral die prestatie van Gilbert.
Prachtig programma op Eén gisterenavond, 'Jonge benen', Tim Wellens en collega vrienden in volle voorbereiding. Ik ga deze reeks zeker verder volgen. Veel succes in de Tour gewenst aan onze medeforummer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment