Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Effe rondgezocht, vind het niet, op YT staat alleen de trailer voorlopig. Woensdag niet vergeten te kijken naar het 2e deel dan, die 1e aflevering krijg je nog wel te zien binnenkort
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Hele leuke etappe gezien, Quickstep goede renners maar op het einde zich laten in de luren leggen of ze hadden de Cav in Greipel zijn wiel moeten sturen.
Quintana, Valverde, Nibali een minuut en half aan de broek, op naar de kasseienrit!
Hele leuke etappe gezien, Quickstep goede renners maar op het einde zich laten in de luren leggen of ze hadden de Cav in Greipel zijn wiel moeten sturen.
Quintana, Valverde, Nibali een minuut en half aan de broek, op naar de kasseienrit!
Bij Q-S laten ze zich wel vaker in de luren leggen tegenwoordig Niet erg, onze andere Belgische ploeg maakt dat ruimschoots goed, nice!
Benieuwd voor morgen in Hoei, gaat spannende Tour worden denk ik.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Cavendish ging wat te vroeg aan, maar als je niemand meer voor je hebt ben je dat wel verplicht natuurlijk. En Cancellara, sprinten zonder uit 't zadel te komen, blijft toch een sterke beer!
Vind het een beetje een valse renner, profiteert ook dikwijls en iedereen weet dat zijn gezichtsuitdrukking maar show is maar hij blijft het doen.
Rijden kan hij wel maar voor de rest is het een boerke.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Vind het een beetje een valse renner, profiteert ook dikwijls en iedereen weet dat zijn gezichtsuitdrukking maar show is maar hij blijft het doen.
Rijden kan hij wel maar voor de rest is het een boerke.
Ik heb hem graag omdat hij toch altijd voor animo zorgt. Een beetje zoals de Schleck's een aantal jaar geleden. Of Kruiswijk in de Giro...
Voor deze Tour de France hoop ik op vuurwerk van Quintana. Hij moet aanvallen om zijn mindere tijdritten op te vangen.
Ik heb hem graag omdat hij toch altijd voor animo zorgt. Een beetje zoals de Schleck's een aantal jaar geleden. Of Kruiswijk in de Giro...
Voor deze Tour de France hoop ik op vuurwerk van Quintana. Hij moet aanvallen om zijn mindere tijdritten op te vangen.
Is een aanvaller inderdaad maar ik moet 'm toch ook niet. Heeft zich ook hier niet populair gemaakt toen hij vorig jaar in Parijs-Tours onverwacht in de sprint geklopt werd door Wallays en later niet op het podium verscheen. Zielige actie van hem.
Opvallend beeld tijdens de podiumceremonie van Parijs-Tours: de Fransman Thomas Voeckler (Europcar) was te laat om plaats te nemen op het tweede schavotje naast winnaar Jelle Wallays nadat hij de sprint met twee verloor van onze landgenoot om de zege in de Herfstklassieker.
Wat een verschrikkelijke valpartij, harde jongens zijn het. Erg om zo de Tour te moeten verlaten, hopelijk voor niemand al te zware gevolgen.
Ik hoop het ook... maar door die snelheden dat er in een compact peloton wordt gereden is dit spijtig genoeg meer een garantie op valpartijen... met als gevolg dat de "grote" namen henzelf liefst vooraan zien en dus weer een gewriemel in het peloton veroorzaakt.
Door de koers te neutraliseren wordt er wel een precedent geschapen, wat als er morgen anderen vallen? Het leek erop dat de meeste renners toch niet echt tevreden waren. Hierover gaat nog veel gediscussieerd worden imo.
Het ging hem er vooral om dat er geen medische hulp meer was voor diegenen die verder reden.....toch niet onbelangrijk.
De renners die niet tevreden waren zeggen er ook bij dat ze van niks op de hoogte zijn en niks gezien hebben.
Er zullen er wel veel hun mening herzien vanavond.
Sent from here
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment