Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2015: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Wat een BK, prachtig!! Spijtig dat één van de twee koplopers moest verliezen, uitzonderlijke prestatie! Waar was QS?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ferme prestatie van Rohan Dennis, jawadde +55 km/u bij dit weer Ben benieuwd hoe deze Tour gaat aflopen..., kijkplezier verzekerd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Leuke en goede app om de ronde te volgen als je niet kan kijken of alle weetjes op te zoeken over renners, teams, parcours enz.
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Hele leuke etappe gezien, Quickstep goede renners maar op het einde zich laten in de luren leggen of ze hadden de Cav in Greipel zijn wiel moeten sturen.
Quintana, Valverde, Nibali een minuut en half aan de broek, op naar de kasseienrit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenHele leuke etappe gezien, Quickstep goede renners maar op het einde zich laten in de luren leggen of ze hadden de Cav in Greipel zijn wiel moeten sturen.
Quintana, Valverde, Nibali een minuut en half aan de broek, op naar de kasseienrit!
Benieuwd voor morgen in Hoei, gaat spannende Tour worden denk ik.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik ga morgen kijken in Rillaar of Tielt winge, weet iemand of je gemakkelijk tot bij de rit geraakt? Of moet je echt ver stappen (ivm kinderen)?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Het was ne leuke, vandaag... dat belooft qua aanvallen van diegenen die nu achterop zijn geraakt. Nibali in de afdalingen en Quintana bergop!
Welke ik ook een smaakmaker vind ... Altijd leuk bezig te zien... http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/1.2383517
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk ga morgen kijken in Rillaar of Tielt winge, weet iemand of je gemakkelijk tot bij de rit geraakt? Of moet je echt ver stappen (ivm kinderen)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenHet was ne leuke, vandaag... dat belooft qua aanvallen van diegenen die nu achterop zijn geraakt. Nibali in de afdalingen en Quintana bergop!
Welke ik ook een smaakmaker vind ... Altijd leuk bezig te zien... http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/Tour/1.2383517
Rijden kan hij wel maar voor de rest is het een boerke.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenVind het een beetje een valse renner, profiteert ook dikwijls en iedereen weet dat zijn gezichtsuitdrukking maar show is maar hij blijft het doen.
Rijden kan hij wel maar voor de rest is het een boerke.
Voor deze Tour de France hoop ik op vuurwerk van Quintana. Hij moet aanvallen om zijn mindere tijdritten op te vangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenIk heb hem graag omdat hij toch altijd voor animo zorgt. Een beetje zoals de Schleck's een aantal jaar geleden. Of Kruiswijk in de Giro...
Voor deze Tour de France hoop ik op vuurwerk van Quintana. Hij moet aanvallen om zijn mindere tijdritten op te vangen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk BerichtenOveral raden ze aan met de fiets te komen...Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenheb geen fiets
Comment
-
Wat een verschrikkelijke valpartij, harde jongens zijn het. Erg om zo de Tour te moeten verlaten, hopelijk voor niemand al te zware gevolgen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een verschrikkelijke valpartij, harde jongens zijn het. Erg om zo de Tour te moeten verlaten, hopelijk voor niemand al te zware gevolgen.
Comment
-
Door de koers te neutraliseren wordt er wel een precedent geschapen, wat als er morgen anderen vallen? Het leek erop dat de meeste renners toch niet echt tevreden waren. Hierover gaat nog veel gediscussieerd worden imo.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het ging hem er vooral om dat er geen medische hulp meer was voor diegenen die verder reden.....toch niet onbelangrijk.
De renners die niet tevreden waren zeggen er ook bij dat ze van niks op de hoogte zijn en niks gezien hebben.
Er zullen er wel veel hun mening herzien vanavond.
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
-
Froome zat toch meer dan een seconde achter op de winnaar?
Sent from hereden borre
Int3x0r
Comment
Comment