Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Yeah!! Heb het hier nu ook gevonden, prachtig!!!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Ole!

Comment

• Inderdaad wel knap, als ge ziet van waar die aanzet, en die blijft maar doorgeven.
          autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Sagan hoeft geen uitvluchten te zoeken, hij was gewoon te plat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Sagan hoeft geen uitvluchten te zoeken, hij was gewoon te plat!
              Inderdaad, en of Greg dit verdient na zo'n seizoen, schitterend gewoon!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Sagan hoeft geen uitvluchten te zoeken, hij was gewoon te plat!
                Ik dacht even dat Sagan naar de verkeerde lijn aan het kijken was.
                den borre

Int3x0r

Comment

• Wat een sterke beer is die Greipel toch, weer een rit voor Lotto, very nice!

Comment

• Jammer dat Pauwels lek valt juist voor de laatste klim maar staat nu toch in de top 20.

Sagan blijft proberen, had beter zijn pijl verschoten op de laatste km/ 2km voor de top ipv in de afdaling een halve minuut er af te doen. Tzal moeilijk worden voor hem.

Ivm het klassement, winnaar is al bekend. Hoop toch nog iets te zien in de alpen van Nibali, Quintana en Contador of Gesink.
                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Froome...

Is toch wel de minst leuke Tourwinnaar van de laatste jaren...
                      Berekening en niks meer...
                      Er naar spuwen is nergens voor nodig, maar dat ie uitgejouwd wordt, daar kan ik in komen.

En dan nog dit :
                      Vincenzo Nibali plaatste vrijdag zijn beslissende demarrage net op het moment dat Chris Froome aan de kant stond met mechanische problemen. Achteraf ging een boze gele trui verhaal halen bij de Italiaan.
                      Dus in de volgende editie van Parijs-Roubaix moet iedereen stoppen als er iemand lek rijdt...

Comment

• Ik heb wel bewondering voor zijn professionalisme, en ik ben ervan overtuigd dat-ie clean is.
                        De manier waarop hij zijn gewicht controleert is bijna bovenmenselijk.
                        Al ziet Van Avermaet er ook ongelooflijk afgetraind uit op die foto hierboven.
                        Quintana lijkt me wel de meeste "echte" klimmer, Froome is sneller als er maar 1 col is, bij langere bergritten komt berggeit Quintana bovendrijven.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                          Froome...

Er naar spuwen is nergens voor nodig, maar dat ie uitgejouwd wordt, daar kan ik in komen.

En dan nog dit :
                          Vincenzo Nibali plaatste vrijdag zijn beslissende demarrage net op het moment dat Chris Froome aan de kant stond met mechanische problemen. Achteraf ging een boze gele trui verhaal halen bij de Italiaan.
                          Dus in de volgende editie van Parijs-Roubaix moet iedereen stoppen als er iemand lek rijdt...
                          Waarom moet Froome worden uitgejouwd ?
                          Die mens heeft de tour gewonnen en dat is zijn verdienste,
                          In Nederland stonden ze met z'n allen samen aan de start en Froome heeft gewoon sneller gereden in een door hemzelf uitgekozen etappe, en nadien de schade beperkt.
                          Zijn rivalen mochten dat ook doen.
                          Ik geloof dat hij "zuiver" heeft gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            In Nederland stonden ze met z'n allen samen aan de start en Froome heeft gewoon sneller gereden in een door hemzelf uitgekozen etappe, en nadien de schade beperkt.
                            Jalabert... Diegenen die beter hun mond zouden houden, kunnen het blijkbaar niet laten om andere te beschuldigen.
                            'k Heb het wel voor Froome. Ik geloof dat hij clean is. Al was ik de laatste dagen wel aan het supporteren voor Quintana. Er was wat spanning nodig. Denk dat hij gewonnen kon hebben indien Valverde niet voor z'n klassement gegaan was.

Soit, het was niet de spannendste tour. Maar al bij al wel lichtpunten, de twee Belgische ploegen hebben een mooie toer achter de rug, Greg die z'n vette vis beet heeft, Pauwels die zichzelf overtreft,...

En nu op naar de Vuelta. Nibali zie ik wel rijden in Spanje. Vdb en Montfort kunnen er weer een robbertje gaan vechten :-)
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Froome heeft het inderdaad verdiend, hij was de beste gewoon. Hij is misschien een beetje onhandig om zich goed te verkopen, who cares?

Met urine bekogeld worden is nu ook niet echt leuk, de Fransen zijn zoals altijd gewoon stikjaloers, was zoal in het Merckx tijdperk.
                              Last edited by Jocar; 26/07/2015, 19:09. Reden: schrijffout

Comment

• Steek voor geen enkele renner mijn hand in het vuur... Ivm Pauwels zich overtreffen, noem het maar gerust zichzelf terug gevonden bij een goede ploeg, ben heel content dat hij weer op niveau koerst.
                                De Vuelta zal wel weer meer koers geven dan deze Tour zoals meestal ook gebeurt in de Giro, maar toch blijft een mens kijken naar de Tour. Wedden dat Porte volgend jaar veel minder is dan dit jaar?
                                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Bingo voor Greipel, toch wel een succestour voor Lotto.

Comment

• We zijn het al vergeten, maar de eerste week was zeer entertainend.
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Bingo voor Greipel, toch wel een succestour voor Lotto.
                                      En Froome komt binnen op 1,22........
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                        Froome...

En dan nog dit :
                                        De Tour de France was dit jaar geen reclame voor Frankrijk, maar toonde Frankrijk en Fransen als een stel zielige, jankende koters, ze kunnen zelfs geen fatsoenlijke hotels voor de renners voorzien, want die zijn er op veel plaatsen niet. Het is gewoon een achterlijk land, zo vol van chauvinisme dat ze niet zien dat ze al jaren achteruit boeren.
                                        Als Pinot de laatste dag sneller Alpe op gaat dan die gedopete Froome, heeft die dan ook gepakt? Neen dus.

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                        Als je hoort dat Cavendish zegt dat hij het trainingsritme en de gevraagde arbeidsethos van Sky niet kon opbrengen, geeft dat je een idee. Blijkbaar zijn die mannen maanden op stage.
                                        Vergeet ook niet dat het de enige ploeg is waar men voor de wedstrijd biometrische gegevens analyseert om te bepalen wie rustig moet rijden en wie Froome moet/kan helpen die dag. Erg logisch toch, maar alle andere ploegen passen de tactiek niet toe. 't Zou me dus niet verwonderen dat er ook op andere vlakken gewoon professioneler wordt gewerkt.

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                        Ik heb wel bewondering voor zijn professionalisme, en ik ben ervan overtuigd dat-ie clean is.
                                        De manier waarop hij zijn gewicht controleert is bijna bovenmenselijk.
                                        Al ziet Van Avermaet er ook ongelooflijk afgetraind uit op die foto hierboven.
                                        Quintana lijkt me wel de meeste "echte" klimmer, Froome is sneller als er maar 1 col is, bij langere bergritten komt berggeit Quintana bovendrijven.
                                        Ik ook.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Jalabert... Diegenen die beter hun mond zouden houden, kunnen het blijkbaar niet laten om andere te beschuldigen.
                                        'k Heb het wel voor Froome. Ik geloof dat hij clean is. Al was ik de laatste dagen wel aan het supporteren voor Quintana. Er was wat spanning nodig. Denk dat hij gewonnen kon hebben indien Valverde niet voor z'n klassement gegaan was.

Soit, het was niet de spannendste tour. Maar al bij al wel lichtpunten, de twee Belgische ploegen hebben een mooie toer achter de rug, Greg die z'n vette vis beet heeft, Pauwels die zichzelf overtreft,...

En nu op naar de Vuelta. Nibali zie ik wel rijden in Spanje. Vdb en Montfort kunnen er weer een robbertje gaan vechten :-)
                                        Toch wel straf dat ze een Jalabert laten opdraven in Frankrijk, zijn die dan echt oliedom? Iedereen weet toch dat die ook aan de pot met verboden snoepjes zat (is ook bewezen bij bloedproeven op oude stalen).
                                        En toch durft die kerel nog iemand anders beschuldigen, en toch mag die kerel daar nog rondlopen, terwijl Armstrong bijna gekruisigd wordt. Lance is - vandaag - tenminste niet langer schijnheilig (maar dat is dan weer hun specialiteit).
                                        En toch krijgt die kerel een medium om nog wat onzin te vertellen.
                                        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                          Toch wel straf dat ze een Jalabert laten opdraven in Frankrijk, zijn die dan echt oliedom? Iedereen weet toch dat die ook aan de pot met verboden snoepjes zat (is ook bewezen bij bloedproeven op oude stalen).
                                          En toch durft die kerel nog iemand anders beschuldigen, en toch mag die kerel daar nog rondlopen, terwijl Armstrong bijna gekruisigd wordt. Lance is - vandaag - tenminste niet langer schijnheilig (maar dat is dan weer hun specialiteit).
                                          En toch krijgt die kerel een medium om nog wat onzin te vertellen.
                                          En vergeet Virenque niet, nog zo'n kwal die in Frankrijk op handen gedragen wordt.

Comment

Working...
                                          X