Ja José zei het ook toen ze inzoomden op zijn ketting. Best impressive, wat een beest en dik verdiend ook voor Paolini. Epic race en hopelijk mooie voorzet voor de RvV zondag!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2015: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenStuur anders eens een pm naar het forumlid dat mee in de kopgroep zat, die gaat dat weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMafia Coureuro, beestig gereden ook!
Niets ambetanter dan zijwind, en zeker als die 80km/h blaast.
De dagen van Terpstra bij Quickstep lijken mij langzaamaan geteld. Je voelt dat daar iets niet ok is.
Vandenbergh toont duidelijk dat hij klaar is voor een stapje hoger. Die gaat in sommigen koersen toch schaduwkopman moeten worden?
Verder had ik het Roelandts ook wel gegund. Wat een solo
Meer van dat aubIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Forumlid wie dat? Das het probleem van veel renners eh dat ze solo moeten aankomen... Stybar opvolger Boonen of zien we iemand anders kopman worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenForumlid wie dat? Das het probleem van veel renners eh dat ze solo moeten aankomen... Stybar opvolger Boonen of zien we iemand anders kopman worden?
Comment
-
Hij zal het vooral van zware koersen moeten hebben waar iedereen op 't einde piepedood zit. Als hij z'n demarrages nog net die paar km/h extra kan geven en dat gat kan slaan, dan zie ik hem nog koersen winnen.
Driedaagse passeert paar keer vlakbij het werk deze week. Zal eens moeten gaan piepen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
AF was blijkbaar het vermelden niet waard
Stijn Vandenbergh reed gisteren een beresterke Gent-Wevelgem. De lange van Etixx-Quick Step werd vierde na een helse waaierrit. Vandaag deed Vandenbergh het dan ook rustig aan. 'Een recuperatieritje met mijn Britse wagen. Te koop op Pistonheads en in goede conditie. Net zoals Geraint Thomas', postte hij op Twitter. Geïnteresseerden weten dus waar ze moeten zijn.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Sterke Noorse beer, proficiat! Al blij dat Terpstra niet gewonnen heeft, ik kreeg er zowaar een Zoetemelk gevoel bij, Hollanders héEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSterke Noorse beer, proficiat! Al blij dat Terpstra niet gewonnen heeft, ik kreeg er zowaar een Zoetemelk gevoel bij, Hollanders hé
Comment
-
wtf was dat vandaag, tot twee keer toe een renner aangereden door een autoOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSterke Noorse beer, proficiat! Al blij dat Terpstra niet gewonnen heeft, ik kreeg er zowaar een Zoetemelk gevoel bij, Hollanders hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk zou net hetzelfde doen als Terpstra. De laatste 5 km kwam ie niet meer op kop, zo hoopte hij nog hem te kunnen kloppen in de sprint.
Stybar sterk dat hij zonder eten (enkel gellekes) toch zo sterk bleef rijden. Roubaix mag naar hem gaan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Hopelijk nu nog eens een Belg volgende week of gaat Gilbert net als vorig jaar weer voor de klassieke overwinning moeten zorgenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenArme Greg, het wil maar niet lukken Sterke prestatie van Degenkolb!
Comment
Comment