Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Het ging hem er vooral om dat er geen medische hulp meer was voor diegenen die verder reden.....toch niet onbelangrijk.
    De renners die niet tevreden waren zeggen er ook bij dat ze van niks op de hoogte zijn en niks gezien hebben.
    Er zullen er wel veel hun mening herzien vanavond.
    Vind ik persoonlijk ook de juiste beslissing in dit geval, maar in het heetst van de strijd....

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Froome zat toch meer dan een seconde achter op de winnaar?
    Dacht ik toch ook.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Spartacus...
      De derde etappe van de Ronde van Frankrijk werd opgeschrikt door een zware valpartij. Onder andere gele trui Fabian Cancellara en nummer drie Tom Dumoulin gingen tegen de vlakte. Dumoulin gaf op, Cancellara ging naar het ziekenhuis van Genk. En het verdict was hard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door den borre Bekijk Berichten
        Spijtig voor Fabian
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Der Tony hat es geschäft, wat een klasbak toch! Vroeger wonnen de Duitsers pas op het einde maar nu zijn ze er al duidelijk vanaf het begin bij

Comment

• Der panzerwagen heeft z'n bijnaam weer mooi in de verf gezet! Schitterend gereden!

Comment

• Eindelijk! Tony in het geel en met een rit, de kop is eraf en op een schitterende manier.

Ze willen hem nog houden tot de ploegen TT tot zondag. De ploeg is in orde, heb wel nog mijn twijfels over Cav maar we zullen morgen of overmorgen wel zien zeker? Belgische ploegen spelen mee in de Tour, wel niet voor het klassement maar ze maken toch de koers.

Oja weer zonde voor Sep, die heeft toch veel pech in die ploeg, keuze materiaal? Die gast zit in zijn beste jaren, misschien toch andere ploeg / materiaal ?
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Cavendish rijdt toch sterk? Gezien hoe die op die kasseien telkens goed meeging? En die spurt eergisteren, daar was ie mooi gangmaker van Greipel. En met die in uw wiel zo ver (te ver) van de meet aangaan. Dat is uw doodvonnis tekenen hé.

En Froome, als die niks tegenkomt wint die de tour volgens mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  En Froome, als die niks tegenkomt wint die de tour volgens mij.
                  Denk ik ook.
                  Dat technische rijden, op het computerke, maakt het enerzijds saai, maar zo doeltreffend!
                  Ik hoop wel dat de tegenstand het ook zonder valpartijen ed kunnen doen, dat er itt vorig jaar, wel een spannender tour komt.

Comment

• Onze gorilla deed het weer, al een geluk dat die goeie Duitsers bij Belgische ploegen rijden Cav lijkt tekort te schieten momenteel, hopelijk spoedig beter.

Comment

• We blijven winnen verdorie, prachtig, nu Stybar. Hopelijk is het niet te erg gesteld met Tony. Prachtige inspanning van Kenneth Vanbilsen, dat belooft!

Comment

• Blijkbaar sleutelbeen en opgave, bye bye ploegen TT, heel spijtig maar zijn eigen fout.. Bergop tegen achterwiel rijden.

Stybie slimme coureur en verdiende winnaar!

Comment

• Weer bingo, het kan niet op Eindelijk Cav!

Comment

• Froome staat toch heel mager.
                            Het lijkt een wonder dat die kerel nog kan fietsen.

Sent from here
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Greg zit weer in de top 10 van de rituitslag, bijna elke dag

Wat een klasbak toch, maar misschien moet hij zijn seizoen toch maar eens anders beginnen in te delen om echt te gaan winnen. Hij presteert op hoog niveau van begin tot eind seizoen, hier kunnen er velen een puntje aan zuigen, respect! Alleen word je helaas afgerekend op overwinningen op 't eind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Greg zit weer in de top 10 van de rituitslag, bijna elke dag

Wat een klasbak toch, maar misschien moet hij zijn seizoen toch maar eens anders beginnen in te delen om echt te gaan winnen. Hij presteert op hoog niveau van begin tot eind seizoen, hier kunnen er velen een puntje aan zuigen, respect! Alleen word je helaas afgerekend op overwinningen op 't eind.
                                Haha, hij heeft zijn rit dan toch beet, zij het niet alleen maar toch..., en 3de in de rangschikking, toppie! Hopelijk wacht de baby nu nog tot de Tour voorbij is...

Comment

• Froome blokkeert Vannieuwkerke op Twitter na vergelijking Froome met Armstrong.

Comment

• De overwinning van Majka gisteren is toch wel een gespreksonderwerp in Polen, vroeger wisten ze hier niet eens dat wielrennen een sport was. Kwiatkowski en Majka zijn de ideale ambassadeurs voor de wielersport hier. Hoewel het wegennet er zich niet echt tot leent zie je ook meer en meer wielertoeristen.

Comment

• Miljaarde, Greg wint en ik heb het niet gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        Miljaarde, Greg wint en ik heb het niet gezien
                                        Ging weeral veel te vroeg aan op 350, Sagan ging naar zijn wiel maar moest gaan zitten, Greg van begin tot einde recht op de trappers! Bakelants ook knap gereden want is 3de: zijn wel geen beelden van.

Twas niet gezond voor het hart

Comment

Working...
                                        X