Vond Wuyts toch ook maar hypocriet door het interview met Armstrong dood te zwijgen, ons er niks van te laten horen en een beetje te palaveren over een jeugdrenner die zelf niet mee reed.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2015: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGreg had weer echt pech gisteren, benieuwd of dit een staartje krijgt?
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
"na twee dagen en twee nachten onafgebroken op de fiets te zitten, goed voor 1.382 kilometer"
Goed gek. Maar dat doet geen pijn.
Z'n achterste daarentegen...
Bart Declerq daarnet gewonnen in Polen. Straf. Z'n tweede overwinning pas, maar wel een schoontje.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Af te leggen tijdens de dag of 's nachts.
Waarschijnlijk in hun eentje.
Tandenbijters. Leven voor hun sport.
Respect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenAls ge dan leest, als voorbereiding minstens een rit per week van 400 km of meer.
Af te leggen tijdens de dag of 's nachts.
Waarschijnlijk in hun eentje.
Tandenbijters. Leven voor hun sport.
Respect.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk BerichtenJa, dat zal wel ook wel nodig zijn.
Vraag mij af hoeveel uren die gasten trainen per week?
Die leven op hun fiets, peis ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMet een normale job kan je zoiets niet. Maar hij staat in 't onderwijs, die hebben tijd met hopen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIn tegenstelling tot militairen?
En bij mijn job bij 't leger kan ik niet trainen tijdens m'n uren. Ik krijg wel maandelijks 8 uren om te sporten in m'n vrije tijd.
Comment
-
M'n vrouw staat in het onderwijs.
Ik ga hier geen discussie starten over het hoe en wat van het beroep, dat is al dikwijls genoeg gebeurd op allerhande fora.
Maar het is niet zo rozengeur en maneschijn zoals het voorgesteld wordt.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Nu ook de eindzege voor onze Tim. Prachtig toch! Sterke Lotto ploeg ook en erg mooi was de hardwerkende gorilla AndréEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOok knap, Leukemans de GP Jef Scherens.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment