Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2015: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vond Wuyts toch ook maar hypocriet door het interview met Armstrong dood te zwijgen, ons er niks van te laten horen en een beetje te palaveren over een jeugdrenner die zelf niet mee reed.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Greg had weer echt pech gisteren, benieuwd of dit een staartje krijgt?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Greg had weer echt pech gisteren, benieuwd of dit een staartje krijgt?
        Zou wel mogen! 😠

Sent from somewhere, using Tapatalk.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Met de mobilhome naar de Tour gaan zien op Alpe d'Huez. Kippenvelmomenten!

Comment

• Zotjes

Onze landgenoot Kristof Allegaert heeft de zwaarste koers ter wereld gewonnen. De 41-jarige leraar mechanica uit Kortrijk was de snelste tijdens 9.195 kilometer over vaak onherbergzame Siberische wegen.

Comment

• Straf gedaan inderdaad, hoor het net op de radio.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• "na twee dagen en twee nachten onafgebroken op de fiets te zitten, goed voor 1.382 kilometer"

Goed gek. Maar dat doet geen pijn.
                Z'n achterste daarentegen...

Bart Declerq daarnet gewonnen in Polen. Straf. Z'n tweede overwinning pas, maar wel een schoontje.
                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Als ge dan leest, als voorbereiding minstens een rit per week van 400 km of meer.
                  Af te leggen tijdens de dag of 's nachts.

Waarschijnlijk in hun eentje.
                  Tandenbijters. Leven voor hun sport.
                  Respect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                    Als ge dan leest, als voorbereiding minstens een rit per week van 400 km of meer.
                    Af te leggen tijdens de dag of 's nachts.

Waarschijnlijk in hun eentje.
                    Tandenbijters. Leven voor hun sport.
                    Respect.
                    Met een normale job kan je zoiets niet. Maar hij staat in 't onderwijs, die hebben tijd met hopen.

Comment

• Ja, dat zal wel ook wel nodig zijn.

Vraag mij af hoeveel uren die gasten trainen per week?
                      Die leven op hun fiets, peis ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                        Ja, dat zal wel ook wel nodig zijn.

Vraag mij af hoeveel uren die gasten trainen per week?
                        Die leven op hun fiets, peis ik
                        Dat zijn van nature gewoon zeer sterke mensen met een ongelooflijk karakter. Mij mag je morgen op pensioen zetten, ik heb gewoon het karakter niet om zoveel te trainen. M'n weerstand zou trouwens binnen de kortste keren op nul staan.

Comment

Met een normale job kan je zoiets niet. Maar hij staat in 't onderwijs, die hebben tijd met hopen.
                          In tegenstelling tot militairen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            In tegenstelling tot militairen?
                            Klopt, maar die moeten ook slagen in hun jaarlijkse fysieke proeven.
                            En bij mijn job bij 't leger kan ik niet trainen tijdens m'n uren. Ik krijg wel maandelijks 8 uren om te sporten in m'n vrije tijd.

Comment

• M'n vrouw staat in het onderwijs.
                              Ik ga hier geen discussie starten over het hoe en wat van het beroep, dat is al dikwijls genoeg gebeurd op allerhande fora.
                              Maar het is niet zo rozengeur en maneschijn zoals het voorgesteld wordt.

Comment

• Wat een prestatie van Tim Wellens! Dikke proficiat jong! Klasse!

Comment

• Nu ook de eindzege voor onze Tim. Prachtig toch! Sterke Lotto ploeg ook en erg mooi was de hardwerkende gorilla André

Comment

• Sublieme afwerking alweer van Greipel in Hamburg, wat een seizoen voor hem en zijn ploeg.

Comment

• Ook knap, Leukemans de GP Jef Scherens.

Comment

Ook knap, Leukemans de GP Jef Scherens.
                                        Inderdaad, er zit nog gene slijt op den ouwe Mooi, zo!

Comment

• De beste profrenner van 't moment heeft gewonnen in de Vuelta!

Comment

Working...
                                          X