Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDat zou ideaal zijn maar heel moeilijk te verwezenlijken.
Je kan niet overal een snelle doorsteek vinden.
Je weet niet op voorhand welke hinder je op de openbare weg tegenkomt.
Meestal staat er op alle aansluitende wegen file wanneer het peloton moet passeren.
Dus wat als ze hun volgend punt niet tijdig bereiken?
Kunnen ze niet met plaatselijke seingevers werken zoals in kermis koersen?
Vermoed dat het ook deze mensen zijn die nu al het parcours verkeersvrij houden.
Vrijwilligers genoeg die met een vlag willen staan zwaaien om een paaltje aan te duiden.
Zoek eens wat vrijwilligers bij elkaar, je gaat verschieten.
Wat zie je meestal bij een plaatselijke koers als vrijwilliger? Gepensioneerden, maar mensen van een jongeren generatie, no way.
Als je een groot evenement wil organiseren slingeren ze je tegenwoordig vanuit de gemeente, provincie en federale overheid met reglementen om je oren dat je goesting snel over is.
Tegenwoordig mag je blij zijn dat er nog zotten zijn die iets willen organiseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenDat 'denk' jij?
Zoek eens wat vrijwilligers bij elkaar, je gaat verschieten.
Wat zie je meestal bij een plaatselijke koers als vrijwilliger? Gepensioneerden, maar mensen van een jongeren generatie, no way.
Comment
-
Dat het allemaal ouderen zijn klopt maar een tekort hebben we hier niet.
De wielerclubs helpen daar ook aan mee.
In wieler gekke landen als België en Italië mag dat geen probleem zijn toch?
Voor een grote wedstrijd moet men toch al meer gegadigden vinden dan voor een plaatselijke kermis koers denk ik.
De jongeren .......die willen er tussen rijden met de moto.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKlopt helemaal. Voor de jaarlijkse kermiskoers hier in 't dorp vragen ze ook altijd seingevers. Drie uur aan een invalsweg gaan staan, constant zeurende automobilsten die je even moet laten wachten of laten omrijden. En dan de beloning: een drankbonnetje en een broodje.
(stel je even een ongeval voor door een fout van zo'n vrijwilliger , diene mens zal nogal wat meemaken )
Ik denk dat het beter is om te werken met "professionele" seingevers (http://www.mobiele-seingevers.be/).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten29 Bn Log.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPffff, Phil is back! Beresterk! Prachtige koers ook van Tim alweer.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
En contador weer wat grammekes vel lichter, ook als vanouds2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Schoon eindsprintje ook, cav, sagan, kittel en greipel...2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment