Trouwens ook Eddy Merckx stelt in het VTMnieuws dat de renners te veel met hun contract bezig zijn...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenTrouwens ook Eddy Merckx stelt in het VTMnieuws dat de renners te veel met hun contract bezig zijn...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOp het VRT nieuws zei hij dat Froome duidelijk te sterk was en dat de Tour 2 weken geleden eigenlijk al gereden was :-)
Edit: daarvoor is Sky als ploeg gewoon te sterk.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenVanaf de moment dat Froome geel pakt weet je eigenlijk al dat de tour gereden is. Buiten mechanische pech, een val, een toeschouwer die voor een motor springt, etc. Is hij bijna niet meer van de eerste plaats weg te houden.
Edit: daarvoor is Sky als ploeg gewoon te sterk.
Froome moet dat toch ook allemaal zelf trappen.
Als bv Mollema (die voor gisteren op kleine afstand stond) gisteren nu een ganse dag in het wiel van Fromme blijft (dus achter die sterke ploegmaats van Froome) dan hoeft hij net zoveel te trappen als Froome.
Dan mag hij op 1 km van de top ook in de aanval gaan en tijd terugnemen, maar dat moet hij wel kunnen dan.
Nu zien we dat Froome op het laatste eind nog seconden boni neemt.
Dus Froome is gewoon de beste .
Comment
-
Froome troeft de anderen gewoon in elke discipline af, dalen, klimmen, tijdrijden en zelfs op het vlakke valt hij aan. Zijn stijl lijkt op niks maar hij leert wel telkens bij en dat is een teken dat hij maniakaal met zijn vak bezig is. Hij is ook nog eens geweldig omringd door een superploeg.
Als ze zijn fiets afpakken loopt hij zelfs naar de aankomst en volgend jaar wint hij mits wat oefening misschien ook nog de massasprinten
Inderdaad, he's simply the best momenteel.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een rit vandaag!!! Lekker smullen vandaag. Nog eentje uit de oude doos!.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Benieuwd wat onze mannen morgen gaan presteren in de olympische wegrit. Parcours lijkt precies iets te hoog gegrepen maar je weet maar nooit. Een medaille zou prachtig zijn!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Great van Greg !
Naast hem een Deen en een Pool, da's ook relatief vreemd als het gaat over de wielersport. Of is dat de mondialisering van de wielersport ?
En kan sterke beer Greg nu winnen omdat anderen - 5 personen er ploeg - niet genoeg hebben aan 4 anderen om hen te steunen ?
Comment
-
Schitterend hé. En helemaal niet gestolen. Heeft zelf mee de koers gemaakt. En drie maal die beklimming overleefd.
Met die ploegen van 5 man merk je wel dat de koers veel opener is. Met landenploegen is nog altijd anders dan merkploegen, maar kleinere ploegen, het zou wel kunnen werken...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik denk dat de renners ook een andere visie hebben op de olympische wegrit .
In een gewone wegrit telt enkel de eerste plaats, terwijl hier de derde ook nog een medaille krijgt. (die toch ook een zekere waarde heeft)
Bijgevolg gaan ze ook anders koersen (denk ik toch). Zo hebben Greg en die Deen allebei alles gegeven om die Pool terug te pakken.
Ik denk dat bij bv in een WK die Deen zich iets meer had gespaard met Greg aan zijn zijde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZijn fiets wordt verloot, die rijdt auto tot bij je deur, je hoeft ze enkel open te doen
Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk
Legt dat ne keer uit bobo, ik versta daar niets van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk BerichtenProficiat aan Jolien, prachtig gereden gedurende de 2 dagen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment