Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPffff Mathieu! Straffe dinges
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenEen terechte winnaar .. mooi om naar te kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Ik bekijk liever de vrouwencross
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Van de week nog bij Sanne Cant, die achter de moto aan 't trainen was langs 't kanaal, aangepikt. Die kan hard rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenJij rijdt gegarandeerd harder hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Ik weet niet met welke bandendruk die vrouwen in het veld rijden, dus kan daar moeilijk over oordelen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenLivestream Zilvermeercross : http://sebn.sc/sebn-5.php
Interessante site dit, gebruik die altijd in het buitenland om voetbal of koers live te bekijken. De Sporza livestream werkt helaas alleen maar in België.
Weet wel niet of het allemaal legaal is maar who cares? Al veel plezier aan gehad, wel soms vervelende opdringerige pop-ups, zelfs met Adblock Plus ingeschakeld.
Ze zenden eveneens wekelijks 'extra time' en tijdens de Tour 'vive le vélo' uit. Toppie!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenZou niet meteen weten wat er niet legaal is aan het bekijken van een stream ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDe cross, het is weer super spannend!
Wout heeft waarschijnlijk het snelste gereden, maar Mathieu was toch maar weer de winnaar.
Wout heeft nog veel werk met het WK in het vooruitzicht.
Comment
-
Ik vond Van Aert vandaag toch wel verrassend sterk, zeker op dat parcours wat eerder op het lijf van een Van Der Poel geschreven is. Na al die valpartijen steeds terugkomen, knap. VDP heeft gewoon elke keer dat tikkeltje meer op het einde. Dik frustrerend voor Van Aert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk vond Van Aert vandaag toch wel verrassend sterk, zeker op dat parcours wat eerder op het lijf van een Van Der Poel geschreven is. Na al die valpartijen steeds terugkomen, knap. VDP heeft gewoon elke keer dat tikkeltje meer op het einde. Dik frustrerend voor Van Aert.
Pas aan de eindstreep worden de prijzen uitgedeeld.
Dat tikkeltje meer dat VDP heeft op het einde , heeft volgens mij ook te maken met zijn strategie en koersinzicht.
Niettemin 2 straffe kerels, al reed de "oude" Pauwels ook een pracht wedstrijd.
Comment
Comment