Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
    Doen we, dat komt er zeker wel eens van !

Niet 'we', maar wel 'jij'.

Comment

• Pffff Mathieu! Straffe dinges
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Pffff Mathieu! Straffe dinges
        De cross dezer maanden. Zowat het meest saaie dat je kan zien op TV.

Comment

• Een terechte winnaar .. mooi om naar te kijken.

Comment

Een terechte winnaar .. mooi om naar te kijken.
            Ik bekijk liever de vrouwencross

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Ik bekijk liever de vrouwencross
              Van de week nog bij Sanne Cant, die achter de moto aan 't trainen was langs 't kanaal, aangepikt. Die kan hard rijden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Van de week nog bij Sanne Cant, die achter de moto aan 't trainen was langs 't kanaal, aangepikt. Die kan hard rijden!
                Ja da zal wel als je een WB kan winnen .

Comment

• Jij rijdt gegarandeerd harder hoor.

Comment

Jij rijdt gegarandeerd harder hoor.
                    Ik weet niet met welke bandendruk die vrouwen in het veld rijden, dus kan daar moeilijk over oordelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Ik weet niet met welke bandendruk die vrouwen in het veld rijden, dus kan daar moeilijk over oordelen

Comment

• De cross, het is weer super spannend!

Comment

• Super weekend van Mathieu !

De strijd tussen Adams en Baestaens was van een bijzonder niveau.

Comment

• Livestream Zilvermeercross : http://sebn.sc/sebn-5.php

Comment

• Livestream Zilvermeercross : http://sebn.sc/sebn-5.php

Comment

Livestream Zilvermeercross : http://sebn.sc/sebn-5.php

Interessante site dit, gebruik die altijd in het buitenland om voetbal of koers live te bekijken. De Sporza livestream werkt helaas alleen maar in België.

Weet wel niet of het allemaal legaal is maar who cares? Al veel plezier aan gehad, wel soms vervelende opdringerige pop-ups, zelfs met Adblock Plus ingeschakeld.

Ze zenden eveneens wekelijks 'extra time' en tijdens de Tour 'vive le vélo' uit. Toppie!
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zou niet meteen weten wat er niet legaal is aan het bekijken van een stream ?

Comment

Zou niet meteen weten wat er niet legaal is aan het bekijken van een stream ?
                                    Het bekijken bedoel ik niet maar hetgeen wat ze uitzenden, zijn vaak sportprogramma's waar rechten en abonnementsgeld moeten op betaald worden en wat zij klakkeloos overnemen. Maar nogmaals, mij niet gelaten, ben er alleen maar goed mee :-)

Comment

De cross, het is weer super spannend!
                                      Vandaag was het ook weer top.
                                      Wout heeft waarschijnlijk het snelste gereden, maar Mathieu was toch maar weer de winnaar.
                                      Wout heeft nog veel werk met het WK in het vooruitzicht.

Comment

• Ik vond Van Aert vandaag toch wel verrassend sterk, zeker op dat parcours wat eerder op het lijf van een Van Der Poel geschreven is. Na al die valpartijen steeds terugkomen, knap. VDP heeft gewoon elke keer dat tikkeltje meer op het einde. Dik frustrerend voor Van Aert.

Comment

Ik vond Van Aert vandaag toch wel verrassend sterk, zeker op dat parcours wat eerder op het lijf van een Van Der Poel geschreven is. Na al die valpartijen steeds terugkomen, knap. VDP heeft gewoon elke keer dat tikkeltje meer op het einde. Dik frustrerend voor Van Aert.
                                          Inderdaad, zeer knap vaan Wout dat terugkeren, doch de kunst van het veldrijden bestaat er ook in om snel te rijden zonder te vallen hé.
                                          Pas aan de eindstreep worden de prijzen uitgedeeld.
                                          Dat tikkeltje meer dat VDP heeft op het einde , heeft volgens mij ook te maken met zijn strategie en koersinzicht.
                                          Niettemin 2 straffe kerels, al reed de "oude" Pauwels ook een pracht wedstrijd.

Comment

Working...
                                          X