Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was een mooie wedstrijd om naar te kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Inderdaad, zeer knap vaan Wout dat terugkeren, doch de kunst van het veldrijden bestaat er ook in om snel te rijden zonder te vallen hé.
      Pas aan de eindstreep worden de prijzen uitgedeeld.
      Dat tikkeltje meer dat VDP heeft op het einde , heeft volgens mij ook te maken met zijn strategie en koersinzicht.
      Niettemin 2 straffe kerels, al reed de "oude" Pauwels ook een pracht wedstrijd.
      Ik zou het nog wel eens tof vinden dat de Kevin nog eens zou winnen. Moet ook frustrerend zijn voor hem, de laatste tijd altijd achter dat ongenaakbaar duo. En volgens mij is Van Der Poel de meest complete en getalenteerde crosser van het moment. Die jongen moet eigenlijk naar de weg, wat ie ook zinnens is over een seizoen of twee. Maar in de cross gaat ie meer geld kunnen rapen, want op de weg gaat ie maximum een subtopper kunnen worden... vrees ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik zou het nog wel eens tof vinden dat de Kevin nog eens zou winnen. Moet ook frustrerend zijn voor hem, de laatste tijd altijd achter dat ongenaakbaar duo. En volgens mij is Van Der Poel de meest complete en getalenteerde crosser van het moment. Die jongen moet eigenlijk naar de weg, wat ie ook zinnens is over een seizoen of twee. Maar in de cross gaat ie meer geld kunnen rapen, want op de weg gaat ie maximum een subtopper kunnen worden... vrees ik.
        Waarom moet hij dan naar de weg ? Hij kan toch ook crosser blijven.

Comment

Waarom moet hij dan naar de weg ? Hij kan toch ook crosser blijven.
          Uiteraard kan en mag hij crosser blijven. Poen rapen en de komende jaren de titels bijeen rijven. Maar voor de kijker en liefhebber van de cross, en voor de cross zelf, is dat minder interessant.

Comment

Uiteraard kan en mag hij crosser blijven. Poen rapen en de komende jaren de titels bijeen rijven. Maar voor de kijker en liefhebber van de cross, en voor de cross zelf, is dat minder interessant.
            Ok, maar dan moeten de anderen maar harder stampen/lopen .
            Als VDP naar de weg gaat en Wout blijft crossen, dan heeft de cross nog een groter probleem.
            Hadden Stybar en Boom crosser gebleven, dan was Nys ook zo'n geen veelwinnaar op zijne oude dag, en was de cross misschien nog beter af geweest.

Comment

• +1
              En ik zou er niet van verbaasd zijn dat zowel Wout als VDP meer dan een subtopper kunnen worden op de weg.
              Stybar noem ik ondertussen toch ook geen B-coureur meer. En ik geloof nooit dat die de wattages van Van Aert kon trappen op die leeftijd.

Comment

Ok, maar dan moeten de anderen maar harder stampen/lopen .
                Als VDP naar de weg gaat en Wout blijft crossen, dan heeft de cross nog een groter probleem.
                Hadden Stybar en Boom crosser gebleven, dan was Nys ook zo'n geen veelwinnaar op zijne oude dag, en was de cross misschien nog beter af geweest.
                Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                +1
                En ik zou er niet van verbaasd zijn dat zowel Wout als VDP meer dan een subtopper kunnen worden op de weg.
                Stybar noem ik ondertussen toch ook geen B-coureur meer. En ik geloof nooit dat die de wattages van Van Aert kon trappen op die leeftijd.
                Ook allemaal waar.

Comment

• Ik zou ze allebei toch wel eens op de weg willen bezig zien, 2 klasbakken, ze kunnen daar volgens mij nog meer roem en geld verdienen. Cyclocross is een prachtige sport maar toch alleen maar populair in Vlaanderen. Ze zullen er wel eens goed over nadenken veronderstel ik
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    Ik zou ze allebei toch wel eens op de weg willen bezig zien, 2 klasbakken, ze kunnen daar volgens mij nog meer roem en geld verdienen.
                    Daar vrees ik toch een beetje voor. Nys heeft het ook ooit eens op de weg geprobeerd, maar hij was snel terug in 't veld bezig. Wees gerust, voor de centen en het aanzien. Want 36ste eindigen in Paris-Roubaix, daar kraait geen haan naar. Stybar en Boom, twee super coureurs, maar echte klasbakken als Boonen, Sagan, Cancellara, Nibali, Froome, enz.... zijn het niet en zullen ze ook nooit worden, vrees ik. Enfin, ik heb geen glazen bol. Dus ik kan uiteraard ook compleet mis zijn.

Comment

Daar vrees ik toch een beetje voor. Nys heeft het ook ooit eens op de weg geprobeerd, maar hij was snel terug in 't veld bezig. Wees gerust, voor de centen en het aanzien. Want 36ste eindigen in Paris-Roubaix, daar kraait geen haan naar. Stybar en Boom, twee super coureurs, maar echte klasbakken als Boonen, Sagan, Cancellara, Nibali, Froome, enz.... zijn het niet en zullen ze ook nooit worden, vrees ik. Enfin, ik heb geen glazen bol. Dus ik kan uiteraard ook compleet mis zijn.
                      Idd, daarom dat ik schrijf dat ze er wel eens zullen over nadenken

Hoewel wat ik van Wout in die paar wegkoersen die hij gereden heeft gezien heb was toch wel erg veelbelovend. Ze zijn nog jong en moeten het maar eens proberen imo, terugkeren kan altijd.
                      In de tussentijd kunnen die andere sukkelaars ook eens een veldrit winnen
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Boonen een klasbak ? ...

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

• Edit: laat maar.... .

Comment

• Slecht nieuws voor Gianni Meersman. Spijtig, want hij heeft al bij al toch wel een mooi palmares bijeen gefietst, paar mooie overwinningen bij.

Comment

Working...
                                          X