Ik geloof haar niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het probleem is dat de waarheid moeilijk te achterhalen is in zo'n geval. Het interview lijkt me oprecht.
Het is sowieso een heel stom voorval. Maar de fiets stond in de materiaalpost klaar. Volgens de UCi stond haar naam er ook op. Dus er zal een straf volgen.
Verschrikkelijk voor haar als ze er niets mee te maken heeft. Hopelijk is de straf dan niet 'levenslang'.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenHet is te hopen dat ze het zelf wist en niet genaaid is geweest door haar mecanicien.
Send from somewhere, used Tapatalk.
Hoe het mogelijk is dat deze fiets in de materiaalpost is gekomen weet ik niet (en zullen we waarschijnlijk ook nooit echt te weten komen), maar blunders zijn in het Belgische kamp niet ver te zoeken, herinner u het niet aanwezig zijn van deftige wielen in de post vorig jaar voor Ely Iserbyt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEr is nu toch weer wat voer voor toogdiscussies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenDaar praat ik over het vrouwelijk geslacht.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHet probleem is dat de waarheid moeilijk te achterhalen is in zo'n geval. Het interview lijkt me oprecht.
Het is sowieso een heel stom voorval. Maar de fiets stond in de materiaalpost klaar. Volgens de UCi stond haar naam er ook op. Dus er zal een straf volgen.
Verschrikkelijk voor haar als ze er niets mee te maken heeft. Hopelijk is de straf dan niet 'levenslang'.
Stel dat ze ervan op de hoogte was, is het niet bewezen dat ze ermee heeft gereden.
Levenslange schorsing zou totaal buiten proportie zijn.2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Comment
-
Ik kan daar weinig medeleven mee hebben.
Als ze het wist, verdient ze een straf. Dit is net zo veel vals spelen als doping.
Als ze het niet wist... dan verdient ze ook een straf. Wegens optrekken met mensen die zo'n motorfiets meebrengen.
Dat zo'n ding gebruikt wordt om achter te trainen, kan ik in komen. Renners doen dat wel meer, trainer achter een (normale) motorfiets.
Maar zo'n ding mee brengen naar een wedstrijd... Dat is het zoeken, hé !
Om nog maar te zwijgen van het feit dat hier heel het land voor de wereld in de zeik gezet wordt...
Comment
-
Yes yes yes.
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wereldkampioen!!! Daaaaaaag Hollanders!
Send from somewhere, used Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van het feit dat hier heel het land voor de wereld in de zeik gezet wordt...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWat een koers! Sterven voor TV
Proficiat mannen, dikke prestatie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenEn dit na het voet-in-wiel incident! Sterk!
Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk BerichtenVond het boe-geroep en het gooien van bier naar Van der Haar wel jammer...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenLevenslange schorsing zou totaal buiten proportie zijn.
Ik lees vanmorgen dat Lefèvre dat vraagt. Lefèvre heeft geen recht op spreken, hij heeft dopingzondaars een contract gegeven in zijn ploeg en heeft dus geen enkele geloofwaardig op dit vlak.
Alsof dit erger zou zijn dan doping door chemische middelen, 't is net hetzelfde.
Comment
Comment