dubbel!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenYeah! Sanne Cant, eindelijk, wat een spanning! Proficiat!
Al bij al eigenlijk verdiend na reeds zoveel keren net niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Eindelijk de trui, (al was het zonder de pech van mariane weer niet gelukt.)
Al bij al eigenlijk verdiend na reeds zoveel keren net niet.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ach ja, Sanne heeft ook een schuiver gemaakt in de voorlaatste ronde waar Vos dan weer van profiteerde.
Bij een schuiver/val ligt de fout bij uzelf (tenzij een derde de val veroorzaakt)
Bij een technisch probleem niet.
Comment
-
Da's volgens mij niet hetzelfde,
Bij een schuiver/val ligt de fout bij uzelf (tenzij een derde de val veroorzaakt)
Bij een technisch probleem niet.
Trouwens, als een ketting van de tandwielen geraakt, is dat dan een technisch probleem ? Kan ook zijn dat je te wild geschakeld hebt...
Nu laar hopen dat de mannen ook een wereldtitel meebengen
Alhoewel, d'er is daar toch wel iets aan de hand :
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Comment
-
Da's volgens mij niet hetzelfde,
Bij een technisch probleem niet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ok dan, Vos haar ketting viel eraf omdat ze tijdens het haperen achteruit trapte, nooit doen
Als het echt zo is gebeurd, dan is dat een beginnersfout begaan door een zeer ervaren persoon en dan is het ook haar eigen fout .
Trouwens : ik gun het Sanne wel hoor, Ze heeft ook nogmaals bewezen dat je nooit mag opgeven en dat het enkel gedaan is op de streep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenBeiden zijn koersfeiten, hé.
Trouwens, als een ketting van de tandwielen geraakt, is dat dan een technisch probleem ? Kan ook zijn dat je te wild geschakeld hebt...
Nu laar hopen dat de mannen ook een wereldtitel meebengen
Alhoewel, d'er is daar toch wel iets aan de hand :
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Of denk jij nu echt dat er zich ene gaat opofferen omdat een andere Belg wereldkampioen zou worden.
Comment
-
Het viel mij wel op dat het er bij de vrouwen een pak minder explosief aan toe gaat.
Heb enkel de laatste ronde gezien maar dat viel dus ook niet op.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik denk dat het niet veel uitmaakt hoor, het is toch elk voor zich.
Of denk jij nu echt dat er zich ene gaat opofferen omdat een andere Belg wereldkampioen zou worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
Opofferen niet, maar als ze al niet overeen komen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenToch goed afgelopen vandaag, proficiat voor Wout, balen voor Mathieu.
Zeker proficiat aan Wout al had ik het niet meer verwacht na die raketstart van Mathieu.
Denk dat vader VDP ook wel zal balen
Comment
-
Erg jammer dat een materiaal probleem op deze schaal moest beslissen over winst en verlies. Er had anders geen maat gestaan op VDP. Al was Wout zeker nog goed weerwerk aan het bieden. Maar dit parcours was een kolfje naar de hand van de Nederlander. Prachtig parcours trouwens.
Klote ook wel voor Meusen. Die was wel érg gebeten, en was wel voor een podium kunnen gaan IMO.
Toch leuk die heroïek verder in deze sport. Het is dan misschien niet de grootste competitie ter wereld, maar het blijft toch altijd leuke beeldjes en emoties opleveren ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk denk ook dat VDP gewonnen zou hebben zonder de bandenpech. Maar, de juiste bandenkeuze hoort ook bij de sport.
Het was deze lekke band die voor het definitieve einde zorgde voor VDP
Wout reed bewust met hardere (groene) tubes, en had dan ook de nadelen van die tubes.
Mathieu reed met slappere, en dat had ook zijn voor en nadelen
Comment
Comment