Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten

Om nog maar te zwijgen van het feit dat hier heel het land voor de wereld in de zeik gezet wordt...
    Daar zijn we vorig jaar al deftig mee begonnen in de veldritwereld.
    -geen wieltjes voor Eli en een nieuwe fiets voor VA die dan ook voor de nodige problemen zorgde.

Comment

Ik hoop dat ze geen zelfmoord pleegt zo te kakken staan devrest van je leven

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y330-U01 met Tapatalk

Comment

Mooiste WK in jaren. Mega spannend. Constante wissels aan de kop.
        Van Aert verdiend gewonnen zeker, wat een remonte
        En Pauwels gaat toch weer aan de haal met plaats drie

En dat boegeroep is niet sportief, maar tot daar aan toe. Dat bier en spugen is walgelijk.
        Heb altijd een dubbel gevoel bij de kermis die crossen in Vlaanderen toch is. Het lachen met bezopen toeschouwers die omver vallen... Grappig vind ik het niet. Hoe lang voor er zo'n marginaal eens aan een arm trekt of een duw geeft?
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Mijn fiets stond vandaag ook in de materiaalpost bij Van Aert, helaas heeft hij hem niet genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
            Mijn fiets stond vandaag ook in de materiaalpost bij Van Aert, helaas heeft hij hem niet genomen.
            Met of zonder moteurke ?

Anderzijds : Femke heeft diene fiets ook niet genomen hé

Comment

Ik heb hier ook een wietplantage in mijnen hof, ik doe daar niks mee, ik vind dat gewoon schone planten.

Comment

[QUOTE=Jakkel;5746951]Ik heb hier ook een wietplantage in mijnen hof, ik doe daar niks mee, ik vind dat gewoon schone planten.

In het West-Vlaams is "wiet" = onkruid.
                Dus uwen hof zal je toch wat beter moeten onderhouden dan.

Comment

Zonder moteurke.

In Grobbendonk is wiet gewoon wiet.

Comment

[QUOTE=Beeimwee3;5746995]
                    Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Ik heb hier ook een wietplantage in mijnen hof, ik doe daar niks mee, ik vind dat gewoon schone planten.

In het West-Vlaams is "wiet" = onkruid.
                    Dus uwen hof zal je toch wat beter moeten onderhouden dan.
                    Wiet is overal in vlaanderen onkruid (vandaar wieden), en dus ook in't engels ( weed ).
                    30 jaar Mr Yuge!

Comment

Dat westvlamingen geen Nederlands kunnen, dat weten we al langer.

Wiet: https://www.google.be/search?q=wiet&...leDn0Q_AUIBigB

Comment

Schone cross gezien, Pauwels de plant mocht wel zijn derde plek afgestaan hebben aan Nys....
                        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                          Schone cross gezien, Pauwels de plant mocht wel zijn derde plek afgestaan hebben aan Nys....
                          Vind ik niet. Brons op een WK geef je niet zomaar af.

Comment

we hebben een wereldkampioen hier in Bavikhove

proficiat Eli Iserbyt
                            Z4 M40i

Comment

[QUOTE=Den Paarse Capri;5747011]
                              Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Wiet is overal in vlaanderen onkruid (vandaar wieden), en dus ook in't engels ( weed ).

Klopt, maar de term wiet gebruiken maar weinig mensen nog (Toch in Oost-Vlaanderen). Het werkwoord daarentegen hoor je wel nog veel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                Pauwels de plant mocht wel zijn derde plek afgestaan hebben aan Nys....
                                Waarom? Een bronzen medaille is niet niks.

Alle respect en bewondering voor Nys maar ik herinner mij ook het WK van 2000 waar hij niet achter zijn ploegmaat Groenendaal wou rijden, hoewel een WK met landenploegen is en hij zo ook Mario De Clercq een hak zet. Sommigen zijn dat nog niet vergeten en er zijn nog wel enkele akkefietjes geweest.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BertVS Bekijk Berichten
                                  Ik lees vanmorgen dat Lefèvre dat vraagt. Lefèvre heeft geen recht op spreken, hij heeft dopingzondaars een contract gegeven in zijn ploeg en heeft dus geen enkele geloofwaardig op dit vlak.

Alsof dit erger zou zijn dan doping door chemische middelen, 't is net hetzelfde.
                                  Inderdaad, fraude is fraude.

Welke straf krijgen wielrenners opgelegd van de UCI als ze iets van doping (materiaal) vinden maar bij onderzoek negatief testen?
                                  2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                  2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                  2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                  2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Positieve van het weekend. Wout kampioen, en écht de beste.
                                    Mechanische doping is gelukkig opspoorbaar. En alle krokodillentranen ten spijt, die fiets, afgesteld op haar lengte, komt daar niet zomaar terecht.

Negatieve: Wie stopt er asjeblief die randdebielen langs de kant eens?? Dan verschieten ze er van dat deze sport geen internationale uitstraling krijgt.
                                    Je zal als buitenlander wel eens 2 keer nadenken, vooraleer je je hier in het veld waagt.

Comment

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                      Waarom? Een bronzen medaille is niet niks.

Alle respect en bewondering voor Nys maar ik herinner mij ook het WK van 2000 waar hij niet achter zijn ploegmaat Groenendaal wou rijden, hoewel een WK met landenploegen is en hij zo ook Mario De Clercq een hak zet. Sommigen zijn dat nog niet vergeten en er zijn nog wel enkele akkefietjes geweest.
                                      Andere tijden hé.
                                      Toen gebeurde dat wel meer, ook op de weg en in andere sporten.
                                      Toen was de ploeg belangrijker, nu zijn we al meer chauvinist.

Sent from my Apple muziekdoos.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Andere tijden hé.
                                        Toen gebeurde dat wel meer, ook op de weg en in andere sporten.
                                        Toen was de ploeg belangrijker, nu zijn we al meer chauvinist.
                                        Ik zie niet in wat er op WK gebied zou veranderd zijn, landenploeg is geen merkenploeg, was toen ook zo. Ik ben trouwens altijd chauvinist geweest

En ook geen reden voor Pauwels om Nys voor te laten
                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ook akkoord. Geen enkele reden waarom Pauwels, Nys zou moeten voor laten.

Los daarvan, chapeau voor Nys. Nooit echt een fan van hem geweest, maar dit was een dikke prestatie.

Comment

Working...
                                          X