Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2016: wie wint wat?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Ik zie niet in wat er op WK gebied zou veranderd zijn, landenploeg is geen merkenploeg, was toen ook zo. Ik ben trouwens altijd chauvinist geweest

En ook geen reden voor Pauwels om Nys voor te laten
    Heb toch niks gezegd over Pauwels en Nys?
    Zeg gewoon dat dit toen veel meer gebeurde dan nu en niet alleen hier.

Sent from my Apple muziekdoos.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Heb toch niks gezegd over Pauwels en Nys?
      Zeg gewoon dat dit toen veel meer gebeurde dan nu en niet alleen hier.
      De laatste zin was niet tegen jou maar mijn eigen mening nogmaals.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        De laatste zin was niet tegen jou maar mijn eigen mening nogmaals.

Had mijn emoticon ook vergeten.

Sent from my Apple muziekdoos.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik sluit helemaal niet uit dat dat kind zelf écht van niets wist. Haar entourage daarentegen... Kinderen moeten soms de ouders hun dromen waarmaken en sommigen gaan daar héééééél ver in
          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
            Ik sluit helemaal niet uit dat dat kind zelf écht van niets wist. Haar entourage daarentegen... Kinderen moeten soms de ouders hun dromen waarmaken en sommigen gaan daar héééééél ver in
            +1
            2014 BMW F32 420 dA M-pakket
            2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
            2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
            2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Is een beetje vergelijkbaar met de heisa vorig jaar met Tom Meeusen en Laurens Sweeck.
              Die zijn op het eind nog vrijgesproken ook.

Comment

Zoals de meesten hier wel weten volg ik de laatste nieuwe trends in het wielrennen op de voet en hou ik er van om met het technisch meest geperfectioneerde en uitgekiende model het nieuwe seizoen aan te vangen. Persoonlijk heb ik zeer hoge verwachtingen in 2016 van het onderstaande model.

Last edited by Elwood; 04/02/2016, 10:21.

Comment

Nu ben ik echt wel benieuwd. Spijtig genoeg is je foto niet zichtbaar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Nu ben ik echt wel benieuwd. Spijtig genoeg is je foto niet zichtbaar...
                    Raar, foto wordt gepubliceerd en verdwijnt na enkele minuten... Je ziet wel hoe ver men gaat tegenwoordig om al die spitstechnologie onder de radar te houden.

Daarom plaats ik maar de link naar deze diep in het darkweb weggemoffelde foto :

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                      Raar, foto wordt gepubliceerd en verdwijnt na enkele minuten... Je ziet wel hoe ver men gaat tegenwoordig om al die spitstechnologie onder de radar te houden.

Daarom plaats ik maar de link naar deze diep in het darkweb weggemoffelde foto :

http://thekneeslider.com/images/doublewhiz.jpg
                      Daar ga je ongetwijfeld koersen mee winnen. Let wel op, er zijn er nog die met motortjes rondrijden hé!

Comment

Daar ga je ongetwijfeld koersen mee winnen. Let wel op, er zijn er nog die met motortjes rondrijden hé!
                        Ja Jakkel, ik heb er echt goede moed in dit wordt mijn jaar !

Comment

Forbidden

You don't have permission to access /images/doublewhiz.jpg on this server.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                            Ja Jakkel, ik heb er echt goede moed in dit wordt mijn jaar !
                            Zeker weten! En als ge Femke nog ergens zou tegenkomen, spreekt da meiske wat moed in hé, ocharme het dutske. Nu, ze kan natuurlijk nog altijd een andere sport kiezen moest het koersen toch definitief voorbij zijn. Vogelepik bijvoorbeeld, samen met de broer en de papa.

Comment

Zeker weten! En als ge Femke nog ergens zou tegenkomen, spreekt da meiske wat moed in hé, ocharme het dutske. Nu, ze kan natuurlijk nog altijd een andere sport kiezen moest het koersen toch definitief voorbij zijn. Vogelepik bijvoorbeeld, samen met de broer en de papa.
                              Ist nie vogelen pieken ?

Comment

ik ben altijd iemand, om zo'n meisje nog het voordeel van de twijfel te geven, maar als ik die beelden van de koppenberg herbekijk, dat lijkt me écht niet natuurlijk.

Comment

/
                                  Last edited by ; 08/02/2016, 19:52.

Comment

Livestream Sluitingsprijs Oostmalle: http://www.bvls2016.sc/stream5.html

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                      Livestream Sluitingsprijs Oostmalle: http://www.bvls2016.sc/stream5.html
                                      Dat levert hier 'n beveiligingsincident op het aanklikken van die pagina.

Comment

lijdensweg van Nys eindelijk ten einde vandaag
                                        2.0 JTDm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                                          Dat levert hier 'n beveiligingsincident op het aanklikken van die pagina.
                                          Hier livestream, geen HD kwaliteit maar goed te volgen met de vaste commentaarstemmen.

Comment

Working...
                                          X