Oorspronkelijk geplaatst door Haddock
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Ja dat klopt, maar ik weet uit erg goede bron dat hij om commerciële redenen zeg maar dit jaar nog 'moest' rijden
Je kunt het draaien zoals je wil, maar voor iemand met zo'n palmares moet het pijnlijk zijn om niet meer mee te kunnen.2.0 JTDm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenJa dat klopt, maar ik weet uit erg goede bron dat hij om commerciële redenen zeg maar dit jaar nog 'moest' rijden
Je kunt het draaien zoals je wil, maar voor iemand met zo'n palmares moet het pijnlijk zijn om niet meer mee te kunnen.
Comment
-
Morgen begint het, ik ben eens benieuwd. Verwacht vooral iets van Greg en Philippe in het voorjaar. Spannend!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenYes Greg!!!!! Dat begint goed!
Comment
-
Schoon koerske ! En schone top 3 !
Ik had de indruk dat Sagen toch wel een beetje ontgoocheld was...
Hij had zichzelf precies iets bete dan vorm ingeschat.
Onze Greg, ik zie hem graag winnen. 't Is steeds een vechter. Top !
En Benoot... Ik hoop dat hij goeie begeleiding krijgt, van iemand met verstand en met liefde voor de koers. En dat hij zo mag groeien in z'n wielercarrière.
Comment
-
Ah, was er koers vandaag??
Greg moet helemaal niet bang zijn van Sagan. Ze zijn aan elkaar gewaagd. De ene keer zal Sagan winnen, de andere keer Van Avermaet.
Straf wel hoe ze alle twee zowat het hele seizoen blijven koersen, en goed koersen!
Mooie koers gezien vandaag.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Sagan is een zegen voor het wielrennen
Onderschat de power niet die Greg ontwikkelt bij zo' demarrage, zeker licht bergop. Denk dat hij daar eigenlijk net iets straffer in is dan Sagan.
Ook in een massasprint doet hij aardig mee. Ok, tegen rasspurters zal hij het nooit halen natuurlijk, maar Sagan ook niet.
Die twee gaan elkaar nog heel veel tegenkomen...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Prachtig!! Jasper jawadde, wat een prestatie, straf nummer!
Prachtig openingsweekend voor de Belgen, heb ervan genotenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPrachtig!! Jasper jawadde, wat een prestatie, straf nummer!
Prachtig openingsweekend voor de Belgen, heb ervan genoten
Comment
-
Ik ben vanaf nu dikke fan van Jasper Stuyven, wat een rush zeg. En het gemak waarmee hij dat leek te doen.
Hopelijk hebben we nog heel veel jaren genot van die gast.
Dik klote wel voor Stig Broeckx, mijn dorpsgenoot. Wat een klojo alweer op die moto zeg
Die had zeker voor Benoot nog een grote rol kunnen spelen in de volgende klassiekers.
Comment
-
Der Fabian wint strade Bianci, hij is in orde Quickstep met drie in top vijf.
Comment
Comment