Oorspronkelijk geplaatst door thor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
dit jaar al zeer geamuseerd naar de koers gekeken, en zondag was niet anders. Zeer aanvallend gekoerst, en de sterkste man wint uiteindelijk.
Klassiekers blijven toch zoveel mooier dan de zoveelste rit in de ronde van Frankrijk.
Etixx QS krijgt ook wel té veel kritiek imo. 't Is nu wel onderhand duidelijk dat de relatie van Lefèvre met de pers behoorlijk verziekt is ;-)
Gisteren reden ze nagenoeg de perfecte wedstrijd, maar als er ander en beter zijn, what can you do?
Ontiegelijk jammer voor Van Avermaet wel. Die had ik op dit parcours echt wel eens met Sagan willen zien wedijveren. Hoewel ik wel denk, dat hij Sagan niet had kunnen kloppen met die zijn huidig vormpeil.
Dikke chapeau voor Cancellara ook. Wat een power kan die man toch zetten.
Op naar volgende week
Comment
-
Hele mooie Vlaamse voorjaarsklassiekers gezien.
Sagan, tjah... Kan je die gast dat misgunnen? Werkt er echt wel voor.
Is één week n Oostduinkerke komen trainen in de winter. Niet zelf gaan zien, maar iedereen van de Fitnessclub was meteen fan. Nam zelfs de moeite om een avond handtekeningen uit te delen. reed ritje smet lokale fietsers. 'k Zag de ene na de andere foto opduiken op Facebook
En heeft de de Ronde zelf in z'n definitieve plooi gelegd in de finale. Oververdiend.
Mijn pronostiek was 1. Van Avermaet 2. Cancellara 3.Stybar.
Hoop echt dat Styby ergens nog een mooie overwinning kan forceren. Dikwijls nét niet...
Laat het dan maar Paris Roubaix zijn.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Trainingsritje in de voorjaarszon.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenReed Sagan niet met een kleiner verzet rond dan de meeste anderen ?
Comment
-
Geen seconde verveelt.
Boonen met heel veel karakter gereden.
Jammer dat hij het niet gehaald heeft.
Super sterke Vanmarcke ook.
De Belgen hebben toch veel gaten toegereden.
Sent from my Apple muziekdoos.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Een van de spannendste edities die ik al gezien heb. Jammer voor Tom / Sep, maar de slimste won... Het was mss te goed weer voor een duidelijker verschil te zien. Verwacht dat den tom volgende week zegt dat hem nog een jaartje doet... Hoop dat Stuyven volgend jaar zijn kans mag gaan, de ideale vlaamse opvolger, voor de rest zie ik er niet veel tzelfde doen.
Comment
-
Wielerseizoen 2016: wie wint wat?
Ik heb niets gezien maar wel gevolgd op de radio. Nog spannender!
Maar ze zijn dus blijkbaar in dezelfde volgorde over de meet gebold.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
bwa, hij heeft toch gewonnen in zijn leeftijdscategorie : geboren tss. 1/1/1980 en 31/12/1984. Ge moet het maar doen.
Nee, serieus, ik had niet verwacht dat 'm dit nog zou doen, weinig tactisch gereden, gewoon koersen.
Misschien had 'm toch in de laatste kilometer moeten doorrijden om de sprint met 2 of 3 te kunnen aanpakken. Maar da's klap achter de feiten.
Comment
-
Wat een koers. Vanaf 80 km tot de eindmeet mega spannend.
Wat een grinta van Boonen. Als je een definitie zoekt van Grinta, there you have it.
Boonen maakt het kleine foutje dat hij zich beneden laat vastzetten. Vanmarcke blokt hem in maar raakt geen meter dichter. Daar verliest hij.
Hoe Sagan over Cancelara wipt
Styby niet gezien, jammer genoeg.Last edited by Hayes; 10/04/2016, 21:17.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Schitterende wedstrijd.
Zonde dat Tom of Sep niet gewonnen hebben...
Ik had wel de indruk dat zij op het einde het meeste werk verricht hebben, dus ofwel aangevallen, ofwel een aanvaller terug gehaald...
Ik snap niet dat Tom zich laat ringeloren in die sprint... Met zoveel ervaring...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenOndertussen heeft Gilbert zich van zijn beste kant laten zien.
Woord tegen woord uiteraard...
http://www.hln.be/hln/nl/952/Wielren...ime=1460351675Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Bye Bye disc brakes?
"Disc brakes should have NEVER arrived into the peloton, not at least as we know them right now. I haven’t met any rider who has run out of braking power with traditional brakes."
Last edited by Hayes; 13/04/2016, 20:52.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Vroeger toch heel veel gekoerst en eigenlijk nooit problemen gehad met de traditionele remmen. Natuurlijk moet je op 'n regenachtige dag niet met bijna versleten remblokjes verschijnen aan de start van een of andere bochtige wedstrijd en ook niet als het vriest met korte handschoentjes aan de start verschijnen, maar verder...
Toen ik koerste had je ook de wielen van Spinergy. Die zijn toen ook verboden vanwege de scherpte. Als daar een bidon tussen kwam, dan werd die bidon twee stukken gekapt. Er waren volgens mij ook wel wat incidenten met het gaan splinteren van die Spinergy-wielen.
Comment
Comment