fietsen met big stromer-smile
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Stromer of kalkhoff speedbike ervaringen
Collapse
X
-
150 km nadat ik in panne was gevallen met platte band lag gisteren mijn trapas er bijna uit, naar de FW gebeld en door de hulplijn zelf gerepareerd....voldoening
En alle geluk op da job adequaat gereedschap
Gekend probleem, wordt bij onderhoud gefixed met loctite
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
mijn st3 had een online update gekregen ongeveer een maand geleden waardoor ie - nog - beter ging fietsen
de motor ging altijd een stuk vermogen blijven geven (tenzij natuurlijk bij remmen, maar die overgang doet een stromer ongelofelijk onmerkbaar snel) waardoor je als de top van 48 ging fietsen en dan ging uitbollen wel ongeveer 2km verder was...echt gas geven mag in be niet, het moet een fiets blijven natuurlijk
vanochtend na nachtdienst had ik een sensorfout op de trapsensor waardoor ik opnieuw moest calibreren (werkwoord lijkt moeilijker dan het is, het is gewoon op een knopje duwen )
nu lijkt de update weg fiets rijdt voor 90% hetzelfde maar het beetje extra was ongelooflijk fijn rijden
ik hoop dan ook weer dat ik snel een update ga krijgen
(dat extra vleugje gas - euh stroom - ging wel ten koste van efficientie na 30km had ik na de update nog 50% over van de 1kw batterij, en vandaag kwam ik met 60% aan...maar itt de auto hoeft mijn fiets geen zuinigheidswonder te zijn, hehe)
Comment
-
Collega’s hadden het ook over een update en dat de fiets anders reed.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
2020 komt stromer met riemaandrijving
op de ketting van een fiets met achtermotor komen geen krachten, de trappers zijn alleen maar de sensor om de motor te bedienen, maar je hebt wel wat onderhoud natuurlijk...en je moet blijven vernieuwen om desirable te blijven natuurlijk
Op uitnodiging van Stromer zijn wij aanwezig op de Eurobike in Friedrichshafen. Ze zouden met iets unieks aankomen, dus de nieuwsgierigheid was gewekt. Op de show waar alle merken met heel veel vernieuwingen komen is het rondlopen in een snoepwinkel. De prachtig grote stand van Stromer is strak aangekleed met een timeline van de afgelopen [...]Last edited by bobo; 05/09/2019, 15:32.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenstabieler als ik dacht, maar ge kunt toch maar rekening houden met de ondergrond, denk trouwens niet dat die karren echt geschikt zijn 40 of meer te gaan rijden, de fiets zelf heeft er geen prob mee, die blijft 48 gaan (zonder te veel tegenwind en op perfect asfalt)
En ze kan behoorlijk fietsen, dus gaat ook tegen 30+ over het fietspad.
Maar veilig is wat anders...
Comment
-
een moeder zal als een leeuwin alles voor haar kind doen, ben ik toch van overtuigd...achter een 25 per uur fiets mogen perfect legaal karren hangen
en 30 is dichter bij 25 als 48
als ge uw route dagelijks rijdt ken je snel ook elke putteke of oneffenheid heb ik ondervonden
Comment
-
Na 2 keer de vab al te moeten bellen hebben voor platte band, vandaag zelf maar stromer naar de fm gebracht, blijf maar sukkelen met onregelmatige aandrijving en das ni fijn rijden...ook pedalen komen los, enfin wat kinderziektes
Is wel exemplarisch, hele lading samen st3 gekocht en ik heb slecht lot getrokken
Fietsdrager van broer, maar zal zelf best investeren, veronderstel ik
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zo gaan we het fileprobleem zeker oplossen
Comment
-
Zijn er hier al gebruikers van de Stromer ST1 ( nieuwe model voor alle duidelijkheid ) ? Ik overweeg de aankoop van een elektrische fiets om zo nu en dan ( enkel bij goed weer ) deze te gebruiken om naar het bedrijf te gaan ( +/-25km enkel ) , in principe moet dit mits afspraken goed regelen toch minstens 2 a 3 keer per week lukken ( ik werk 6 op 7 dus ) . Zoiezo moet het een speedbike zijn want met een gewone elektrische fiets ga ik te lang onderweg zijn en helemaal in het zweet staan vrees ik.
Ik wil simpelweg wat meer beweging , die is er de laatste jaren te weinig eigenlijk...dat is eigenlijk de enige reden waarom ik zoiets zo willen kopen ...
Ik was even naar een fietszaak geweest en heb intussen al eens een testrit gedaan met een ST1x ( een fiets die al wat km's had denk ik ) en dat ding reed echt zeer goed ( zeker tegenover de Haibike die ik daar ook eens kon testen ) , een nieuwe ST1 kon ik niet testrijden aangezien het enige model dat ze staan hadden klaar stond voor ophaling.... niks meer vooradig en de levertermijn zou ook heel lang kunnen worden....
Tot mijn verbazing viel de prijs van zo'n ST1 ook nog behoorlijk mee ( ik was in de waan dat alle Stromers 7 a 8 k moesten kosten ) , met de zwaarste mogelijke batterij +/- 4800 euro....
Ik ben zo wat aan het googelen gegaan en wat ik allemaal lees over Stromer is nu niet direct bemoedigend te noemen eerlijk gezegd.... nu ik weet intussen wel dat ze een enorm groot marktaandeel hebben en je natuurlijk grotendeels maar de probleemgevallen op het net ziet verschijnen maar toch.... Ik vroeg me dus af of er hier al gebruikers zitten van deze fiets ( zou intussen al een dik half jaar in de markt moeten zijn hoorde ik )
Comment
Comment