Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stromer of kalkhoff speedbike ervaringen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Vroeger waren alu frames ook high end frames die in de duurdere koersfietsen en MTB's gebruikt werden. Een frame uit de duurdere prijsklasse met zichtbare lasnaden, dat was echt not done. Nu zijn de frames uit de duurdere reeksen haast allemaal van carbon. Alu frames zijn nu dus eigenlijk enkel nog voorbehouden voor fietsen uit de lagere klasses, zichtbare lassen zijn daardoor nu ook meer 'aanvaard'. De gemiddelde ebiker heeft ook helemaal geen oog voor een wel of niet zichtbare lasrups

Dit is een close up van de lasnaden van een high end MTB frame uit 1997. Lijkt haast wel een carbon frame. Zo vind je nu geen alu frames meer, ook bij Cannondale niet, de pionier op het vlak van alu frames.

Proper aan het balhoofd, maar toch niet echt aan die kabelhouder....
    Daar zit zelfs een putje in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Proper aan het balhoofd, maar toch niet echt aan die kabelhouder....
      Daar zit zelfs een putje in.
      Uiteraard flink uitvergroot, maar je hebt een 'puntje', een schoonheidsfoutje. Enfin, ik heb zes van die alu frames gehad om te weten dat het over 't algemeen subliem afgewerkt is... .

Hier nog eentje dat ik hier staan heb... .

Nog een vorige MTB van me...

Ex-racefiets....

Enz...

Last edited by Jakkel; 07/09/2020, 20:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Uiteraard flink uitvergroot, maar je hebt een 'puntje', een schoonheidsfoutje. Enfin, ik heb zes van die alu frames gehad om te weten dat het over 't algemeen subliem afgewerkt is... .

Hier nog eentje dat ik hier staan heb... .

Nog een vorige MTB van me...

Ex-racefiets....

Enz...

Heel schoon marchandise!

Mijn zoon heeft een paar maand geleden een carbon racertje van Canyon gekocht. Die heb ik ook bewonderd. Ziet er echt goed uit, en inderdaad, hoger segment is nu carbon.

Comment

• Stromer in de fietsenstalling station, heb nu niet veel angst voor vandalisme of inbraak, maar dat zou ik dan weer niet riskeren

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Stromer in de fietsenstalling station, heb nu niet veel angst voor vandalisme of inbraak, maar dat zou ik dan weer niet riskeren

Al die leasers zijn goed verzekerd en geen eigendom hé?

Comment

• Broer heeft nieuwe leaser, met pinkers en riem

Stromer geeft meer rijplezier, herneemt sneller…maar de klever houdt ook wel makkelijk de 45 aan

Comment

• Klever X Alpha 45 ... 800W achterwielmotor, 1200Wh batterij, pinkers V & A, Gates getande riem + Pinion versnellingsbak en kleurendisplay.

Netjes !

Wat zijn zijn ervaringen ermee tot op heden ?
                Last edited by Packard; 28/05/2022, 20:30.

Comment

Working...
                X