Proficiat Tim, prachtige prestatie! De slechte periode lijkt achter de rug, goed zo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2017: wie wint wat?
Collapse
X
-
-
Prachtige overwinning van Tim Wellens in Grote Prijs van Wallonië, toppie!
Onze mannen lijken klaar voor het WK.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wie wint zondag ?
Lijkt mij toch dat het Sagan zal worden.
Greg heeft uiteraard ook veel kans, maar als hij met Sagan vooraan zit, zal het eerder Sagan zijn. Ik denk ook wel dat de grootste kanshebbers zeker zullen meespringen als Greg gaat.
Maar als de Belgen het verstand hebben van voor mekaar te rijden ipv tegen mekaar...
In stilte hoop ik eigenlijk dat Oliver wint. Trouwens, de trui van wereldkampioen past beter bij zijn bruin broek dat die van Belgisch kampioen !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenDumoulin. Mooi !
Volgend jaar op het hoogste schavotje van de Tour ?
Dat zit er dik in. Hier gezond jaloers op de Hollanders, zoveel ronderennersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenWie wint zondag ?
Lijkt mij toch dat het Sagan zal worden.
Greg heeft uiteraard ook veel kans, maar als hij met Sagan vooraan zit, zal het eerder Sagan zijn. Ik denk ook wel dat de grootste kanshebbers zeker zullen meespringen als Greg gaat.
Maar als de Belgen het verstand hebben van voor mekaar te rijden ipv tegen mekaar...
In stilte hoop ik eigenlijk dat Oliver wint. Trouwens, de trui van wereldkampioen past beter bij zijn bruin broek dat die van Belgisch kampioen !
Eendracht maakt macht
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Wat een teleurstelling dit WK tot nu, ze waren beter allemaal thuis gebleven
Als het morgen niet boenk erop is weet ik het ook niet meer, benieuwd!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
King Peter
Hij doet het weer, zonder echte ploeg
De Belgen telkens maar de koers maken en al hun mannen systematisch opofferen
Toch mooie dingen gezien van Julien, Tiesj en Tim. Tevergeefs helaasLast edited by Jocar; 24/09/2017, 18:02.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Peter de verschrikkelijke lapt het ze weer. Looool.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenDe Belgen telkens maar de koers maken en al hun mannen systematisch opofferen
(
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
Leek wel dat de Belgen gereden hebben om alles terug bij elkaar te krijgen voor een sprint terwijl de Belgen niet echt een sprinter hebben die tegen Sagan op kan...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nuja, Greg had toch van niemand schrik in de sprint, ook niet van Sagan. We hebben gezien waar hij uitgekomen isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment