Alvast een mooi openingsweekend gezien. Hopelijk wordt de rest ook zo!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2017: wie wint wat?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Dat ze er dan nog maar een paar van planeet stoef naar beneden zenden, we kunnen ze echt goed gebruiken.
Bekijk even het palmares van RDVL op de weg en in het veld........
Tegenwoordig rijden er veel luxe paardjes rond die pas nadat hun contract ten einde loopt beginnen te stampen.
Trouwens Roger zegt wel erg veel waarheid hoor, alleen de manier waarop zou soms beter kunnen.
Ja Roger zegt wel eens iets bal op de waarheid. Zelfs Hitler deed dat af en toe ook. Geen reden tot adoratie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenAlvast een mooi openingsweekend gezien. Hopelijk wordt de rest ook zo!
Vorig jaar was ook mooi.
Comment
-
Twee mooie koersen gezien.
Super van van Avermaet.
Jammer van Boonen.
En Sagan, man man man. Al begrijp ik niet dat ze Sagan achteraan laten zitten! Dan ben je sowieso geklopt.
En Stuyven die dan nog 2-3 seconden wacht tot Trentin gaat. Dan weet je dat je te laat gaat komen. Maar tijdens de ontsnapping zelf. Wauw. Stuyven is sterk man.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenTwee mooie koersen gezien.
Super van van Avermaet.
Jammer van Boonen.
En Sagan, man man man. Al begrijp ik niet dat ze Sagan achteraan laten zitten! Dan ben je sowieso geklopt.
En Stuyven die dan nog 2-3 seconden wacht tot Trentin gaat. Dan weet je dat je te laat gaat komen. Maar tijdens de ontsnapping zelf. Wauw. Stuyven is sterk man.
De anderen zullen hun haar nog ietsje moeten laten groeien, want volgens mij zit die sterke in z'n haar zoals bij Samson
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Ik denk dat Van Avermaet momenteel de enige is die nog weerwerk kan bieden als Saganeke aanzet.
De anderen zullen hun haar nog ietsje moeten laten groeien, want volgens mij zit die sterke in z'n haar zoals bij Samson
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JocarMilaan - Sanremo enkel te volgen op Eurosport, of zie ik dat verkeerd?
Alle Italiaanse koersen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Yep, was al eventjes bekend gemaakt.
Alle Italiaanse koersen.
Gaat dat voor de Giro ook zijn dan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Gelukkig heb ik alleen maar de sprint kunnen zien, saaie koers zoals altijd blijkbaar. Proficiat Michal, die gast is een mooi palmares bijeen aan 't fietsen.
En Peter, tja, begint Merckxiaanse trekjes te krijgen. Ons mannen gaan nog wat spek en eieren mogen eten tegen begin aprilEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Laatste uurtje is idd het enige wat je moet zien. Mooi podium trouwens.
Kwiat zat piepedood toen Sagan sprong. Alaphilippe heeft het gat gedicht. Jammer dat hij niet wat meer punch heeft in een sprint.
Steengoeie coureur & grappige kerel.
Heerlijk hoe Sagan koerst toch. Hij zal misschien hier en daar een overwinning niet pakken door z'n stijl but who cares als het zo'n fun is!Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenEn toch denk ik dat er wat renners zijn die hem als stoorzender zien in hun plannen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelVanaf de Cipressa wordt het interessant.
Sagan, tsja, de beste coureur ter wereld. En ik denk dat ie dat nog wel even gaat blijven.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat zal wel zijn, ze kunnen hem niet volgen, jaloezie is van alle tijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
euhm..... maar ze volgen hem toch wél en winnen toch wél?
Ik hou van dit soort renners en ik denk ook wel de meeste wielerliefhebbers, geen woorden maar daden. Gazetten coureurs zijn er al genoegEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenGisteren op training nog met een profrenner gesproken. Sagan doet soms wel heel gevaarlijke manoeuvres in 't peloton. Maar haast niemand durft er iets op te zeggen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment