Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Alvast een mooi openingsweekend gezien. Hopelijk wordt de rest ook zo!
    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Dat ze er dan nog maar een paar van planeet stoef naar beneden zenden, we kunnen ze echt goed gebruiken.
      Bekijk even het palmares van RDVL op de weg en in het veld........
      Tegenwoordig rijden er veel luxe paardjes rond die pas nadat hun contract ten einde loopt beginnen te stampen.
      Trouwens Roger zegt wel erg veel waarheid hoor, alleen de manier waarop zou soms beter kunnen.
      palmares is geen excuus om respectloosheid goed te praten.
      Ja Roger zegt wel eens iets bal op de waarheid. Zelfs Hitler deed dat af en toe ook. Geen reden tot adoratie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
        Alvast een mooi openingsweekend gezien. Hopelijk wordt de rest ook zo!
        volledig akkoord.
        Vorig jaar was ook mooi.

Comment

Twee mooie koersen gezien.
          Super van van Avermaet.
          Jammer van Boonen.
          En Sagan, man man man. Al begrijp ik niet dat ze Sagan achteraan laten zitten! Dan ben je sowieso geklopt.
          En Stuyven die dan nog 2-3 seconden wacht tot Trentin gaat. Dan weet je dat je te laat gaat komen. Maar tijdens de ontsnapping zelf. Wauw. Stuyven is sterk man.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            Twee mooie koersen gezien.
            Super van van Avermaet.
            Jammer van Boonen.
            En Sagan, man man man. Al begrijp ik niet dat ze Sagan achteraan laten zitten! Dan ben je sowieso geklopt.
            En Stuyven die dan nog 2-3 seconden wacht tot Trentin gaat. Dan weet je dat je te laat gaat komen. Maar tijdens de ontsnapping zelf. Wauw. Stuyven is sterk man.
            Ik denk dat Van Avermaet momenteel de enige is die nog weerwerk kan bieden als Saganeke aanzet.
            De anderen zullen hun haar nog ietsje moeten laten groeien, want volgens mij zit die sterke in z'n haar zoals bij Samson

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Ik denk dat Van Avermaet momenteel de enige is die nog weerwerk kan bieden als Saganeke aanzet.
              De anderen zullen hun haar nog ietsje moeten laten groeien, want volgens mij zit die sterke in z'n haar zoals bij Samson
              Tot Roubaix geef ik je gelijk. Ik vraag me af wanneer Sagan eindelijk eens iets gaat kunnen daar. Maar het is niet zomaar dat gasten gelijk V Marcke en oudjes als Hayman en Boonen daar het eventueel beter doen dan de Slovaakse god.

Comment

Milaan - Sanremo enkel te volgen op Eurosport, of zie ik dat verkeerd?
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
                  Milaan - Sanremo enkel te volgen op Eurosport, of zie ik dat verkeerd?
                  Yep, was al eventjes bekend gemaakt.
                  Alle Italiaanse koersen.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Yep, was al eventjes bekend gemaakt.
                    Alle Italiaanse koersen.
                    Thx! Wist ik niet. Anyway, we kunnen het zien

Gaat dat voor de Giro ook zijn dan?
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Gelukkig heb ik alleen maar de sprint kunnen zien, saaie koers zoals altijd blijkbaar. Proficiat Michal, die gast is een mooi palmares bijeen aan 't fietsen.

En Peter, tja, begint Merckxiaanse trekjes te krijgen. Ons mannen gaan nog wat spek en eieren mogen eten tegen begin april

Comment

Vanaf de Cipressa wordt het interessant.
                        Sagan, tsja, de beste coureur ter wereld. En ik denk dat ie dat nog wel even gaat blijven.

Comment

Laatste uurtje is idd het enige wat je moet zien. Mooi podium trouwens.
                          Kwiat zat piepedood toen Sagan sprong. Alaphilippe heeft het gat gedicht. Jammer dat hij niet wat meer punch heeft in een sprint.
                          Steengoeie coureur & grappige kerel.

Heerlijk hoe Sagan koerst toch. Hij zal misschien hier en daar een overwinning niet pakken door z'n stijl but who cares als het zo'n fun is!
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Sagan, je kan er niet boos op zijn, zoals die koerst.
                            En toch denk ik dat er wat renners zijn die hem als stoorzender zien in hun plannen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                              En toch denk ik dat er wat renners zijn die hem als stoorzender zien in hun plannen.
                              Dat zal wel zijn, ze kunnen hem niet volgen, jaloezie is van alle tijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                Vanaf de Cipressa wordt het interessant.
                                Sagan, tsja, de beste coureur ter wereld. En ik denk dat ie dat nog wel even gaat blijven.
                                Doet zijn eigen ding omdat hij veel beter is dan de andere. Tactiek klopt wel niet altijd maar zoals hij zelf zegt, de supporters bekoren is even belangrijk dan een overwinning. Looool. Duim!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Echt leuk om zien hoe de jonge generatie tot volle ontbolstering komt. Ook weer heel goede koers gezien van Stuyven. Daar hebben we het laatste ook nog niet van gezien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat zal wel zijn, ze kunnen hem niet volgen, jaloezie is van alle tijden
                                    euhm..... maar ze volgen hem toch wél en winnen toch wél?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

euhm..... maar ze volgen hem toch wél en winnen toch wél?
                                      Merckx won ook niet alles maar was meestal wel de beste

Ik hou van dit soort renners en ik denk ook wel de meeste wielerliefhebbers, geen woorden maar daden. Gazetten coureurs zijn er al genoeg

Comment

Gisteren op training nog met een profrenner gesproken. Sagan doet soms wel heel gevaarlijke manoeuvres in 't peloton. Maar haast niemand durft er iets op te zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Gisteren op training nog met een profrenner gesproken. Sagan doet soms wel heel gevaarlijke manoeuvres in 't peloton. Maar haast niemand durft er iets op te zeggen.
                                          Dan zal Kris Boeckmans hem wel tot de orde roepen, die doet dat wel vaker met kamikazes

Comment

Working...
                                          X