Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tom Boonen: My Ride, My Fight, My Life. Vanaf maandag 27 maart, bij VTM.

Ik denk da'k eens ga kijken.

Comment

'k Ben altijd een Boonen fan geweest, maar ze beginnen het nu allemaal wel héél erg uit te melken. Begin zo'n beetje hetzelfde gevoel te krijgen als met het afscheid van Sven Nys. Trop is teveel. Los daarvan, vorig jaar op Boonen en Friends de kans gehad om redelijk uitgebreid met Tom en Lore te kunnen praten. Zijn echt down to earth mensen met het hart op de juiste plaats.

Comment

Nou, nou, QS is er klaar voor, proficiat Yves! En Flipke is nog lang niet versleten....
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gilbert zou ik de ronde ook wel's gunnen. Heel mooi om zien hoe die ploeg ook aan elkaar hangt. Ze waren allemaal superblij voor "De Skarter" ;-)

Comment

Ola, Greg! Wat een mooie koers, dat belooft voor wat komen moet..., kijk er echt naar uit
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ongelooflijk, alweer Greg, respect! Prachtige koers, om duimen en vingers van af te likken
              Terpstra wou het effe op zijn Hollands doen, mooi gedaan van Peter, reed daardoor helaas ook zichzelf in het verlies.

Comment

De Vlaamse voorjaarsklassiekers geven toch de mooiste koersen van het ganse jaar. Altijd spankracht en de sterksten komen altijd vooraan.
                Proficiat Greg.
                Beetje dubbel voor Sagan, maar hij maakt nu hetzelfde mee, wat Boonen ook had in 2013. Iedereen begint een beetje tegen hem te rijden hé?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Beetje dubbel voor Sagan, maar hij maakt nu hetzelfde mee, wat Boonen ook had in 2013. Iedereen begint een beetje tegen hem te rijden hé?
                  Terpstra is al langer geen geliefd persoon in het peleton. Boonen en co kunnen nu daarover zeggen wat ze willen.
                  Wilfried Peeters was not amused en terecht!

Ik vond het geweldig van Peter, hij gaat dat wel nog terug gepresenteerd krijgen. Dat maakt de koers zo prachtig en Sagan is een dikke aanwinst op alle gebied

Comment

Terpstra is een linke Hollander hé? Nuf said ;-)

Dat laatste is zeker een feit. Flamboyante coureur die ook nog's met de benen kan antwoorden. Hoe hij daar op de laatste Kemmel weer's ff zijn positie kwam veilig stellen vanop het zadel. Sterke beer.

Comment

Yeah Flipke! Er lijken er een paar klaar voor zondag, spannend!

Comment

Gilbert lijkt helemaal herboren bij QS. Toch wel jammer dat hij zoveel jaren een beetje verzand is geraakt bij BMC.
                        Hij zal er wel dik zijn boterham verdiend hebben, maar onder Lefèvre of Sergeant was zijn palmares toch iets dikker geweest, denk ik.
                        Ik gun hem zeker de overwinning zondag, in ieder geval.
                        Van Avermaet blijft een dijk van een coureur, maar mist toch ergens die flair van een Boonen of een Gilbert, voorlopig voor mij.

De trappist en de borrelnootjes staan klaar voor zondag in ieder geval

Comment

De trappist en de borrelnootjes staan klaar voor zondag in ieder geval
                          Hier ook, kijk echt uit naar de volgende weken

Comment

Gilbert lijkt helemaal herboren bij QS. Toch wel jammer dat hij zoveel jaren een beetje verzand is geraakt bij BMC.
                            Van Avermaet blijft een dijk van een coureur, maar mist toch ergens die flair van een Boonen of een Gilbert, voorlopig voor mij.
                            Zonet ging het er op TV nog over : Gilbert mag nu in Vlaanderen fietsen en dat merken we.
                            Van Avermaet mist flair, stel je, maar hij compenseert dat met z'n vechtlust, telkens is ie d'er wel voor te vinden om er eens een snok aan te geven. In dat opzicht dus een leuke coureur.

En de volgende dagen...
                            Tommeke...
                            Van Avermaet...
                            Gilbert
                            Sagan

En waarom ook niet : Sep Vanmarcke & Tiesj Benoot.

Maar als men blijft rijden zoals men dat dit seizoen doet, dan kunnen enkele mindere goden die een goeie dag hebben, een grote invloed hebben op het wedstrijdverloop. Dus het zal zaak zijn van de kandidaat winnaars om niet in een achteropliggend pelotonnetje te belanden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Gisteren op training nog met een profrenner gesproken. Sagan doet soms wel heel gevaarlijke manoeuvres in 't peloton. Maar haast niemand durft er iets op te zeggen.
                              Voilà...

Comment

Ik heb het ook gezien gisteren, da's niet mooi van Peter, het zal naar zijn hoofd aan 't stijgen zijn, spijtig! Verwaandheid slaat weer toe

Comment

Toch wel een zwaar overroepen incident vind ik persoonlijk. Zo grof doet hij nu ook weer niet.
                                  Maar de media stoken het vuurtje nog graag een beetje op tegen zondag hé?

Comment

Is ook en beetje zoals je eigen lijn kiezen tijdens de sprint als je zelf al bijna een fietslengte voorsprong hebt of iemand de hekken in rijden...
                                    Hangt ook veel af van de beoordeler en wie zijn favoriet is...
                                    Hangt ook af van een grote naam tegen een kleine naam...

Maar ik denk dat er erger dingen gebeuren in het peloton dan wat Sagan doet...

Comment

Als Boonen kans wil maken, moet hij anticiperen en Gilbert kopman laten zijn. Zo is het nu eenmaal.
                                      probleem is dat hij "iets" moet doen. Gewoon 250km malen is niet te best denk ik met het oog op volgende week. Zelfs puur mentaal.

Comment

Het viel mij op de foto van de presentatie van Boonen zijn Roubaix fiets op, dat die geen schijfremmen heeft. Waarschijnlijk wil hij het risico niet nemen dat hij ergens plat rijdt en niet door de neutrale auto/moto geholpen kan worden...

Comment

Schijfremmen zijn voor na Roubaix

Comment

Working...
                                          X