Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ben in de broekstraat (kasseistrook) gaan zien. En weer een drinkbus rijker, eentje van Bahrain Merida.

Comment

Ik hoop in ieder geval dat ze Boonen zijn "schakelkast" in orde hebben tegen zondag. Mocht ik hem zijn ik zou een mechanische schakeling eisen. Mijns inziens was zijn probleem zondag te wijten aan het elektronisch schakelen. Zeker toen hij meteen druk zetten bij het omschakelen op die reservefiets. Zo'n elektronische schakeling laat te weinig Fingerspitzengefühl toe IMO. Ook de reden waarom Cancellara er nooit van moest weten.
      Anderzijds denk ik niet dat hij tijdens Roubaix veel naar zijn binnenblad schakelt

Comment

Mijn elektronische schakeling heeft nog nooit gehaperd laat staan een versnelling gemist of de ketting er af gegooid.
        Duizend keer beter en gemakkelijker dan manueel schakelen.........voor de hobby fietser.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik begrijp het niet zo goed. Met een simpele chaincatcher is dat opgelost toch?
          Gisteren in Extra Time Koers mooie vertraagde beelden van Boonen op de muur, kon je fantastisch zien hoe dat stuur veerde.
          Last edited by Hayes; 06/04/2017, 14:28.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Iemand dat filmpje hier? Kan het niet zo meteen vinden

Edit : Gevonden

Comment

Het is wel zo dat in wedstrijdverband de dingen sneller mis kunnen gaan. Door stress, brute kracht, vermoeidheid,... . Vorig jaar nog eens een MTB wedstrijd gereden, nooit valt die ketting eraf, toen net wel. Heeft me uiteindelijk toch een plaats gekost.

Comment

Blijkbaar 'fout' van Shimano met verkeerde binnenblad gereden,... Tkind moet ne naam krijgen zeker?
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Je kon in ieder geval zien dat het geen schakelfout van hem zelf was. Het was perfect in beeld. Hij freewheelde even en zetten dan redelijk voorzichtig aan. Bij de reserve fiets mss net iets te driest opgesprongen, maar dan nog.

Comment

Toch vreemd dat verkeerde blad. Wordt er niet gecontroleerd op voorhand? In zou zoiets tegenkomen misschien als toeschouwer. Maar de professionelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      Toch vreemd dat verkeerde blad. Wordt er niet gecontroleerd op voorhand? In zou zoiets tegenkomen misschien als toeschouwer. Maar de professionelen?
                      Echte profs zullen nie rap de schuld op het materiaal schuiven,

Comment

Greg! Schitterend! De manier waarop alweer Wat een kampioen!
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Prachtige en oververdiende overwinning.
                          Hij neemt de titel van beste renner ter wereld nu echt wel over van Sagan.

Comment

En we hebben al 2 grote klassiekers binnen, vorig jaar hadden we niets
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

King Greg! Schitterende koers gezien vandaag, toch een andere koers dan de RVV. Ook veel andere belgen gezien, pechvogel van de dag: Naessen. Zou graag Terpstra zien vertrekken en Naessen in de ploeg.
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Leuke wedstrijd.
                                Ook verdiende winnaar.
                                Gretige werker, altijd bereid om iets te doen, dus altijd ook leuk als Greg wint.

Maar toch ook een beetje een vreemde wedstrijd. Van in het begin een hoog tempo en eens de drie op kop lagen, viel het zo goed als stil...
                                Tenzij ze zich allemaal in het begin al kapot gereden hebben...

Stybar hing er aan, maar die had ook toch een beetje tussen tussen Van Avermaet & Langeveld in kunnen plaats nemen, tenminste als hij voor Boonen reed. Maar ik denk dat Stybar meer voor zichzelf reed...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                  King Greg! Schitterende koers gezien vandaag, toch een andere koers dan de RVV. Ook veel andere belgen gezien, pechvogel van de dag: Naessen. Zou graag Terpstra zien vertrekken en Naessen in de ploeg.
                                  In denk dat Naessen niet beter af zou zijn met de plaats van Terpstra, ik denk dat hij nu ook goed zit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
                                    Leuke wedstrijd.
                                    Ook verdiende winnaar.
                                    Gretige werker, altijd bereid om iets te doen, dus altijd ook leuk als Greg wint.

Maar toch ook een beetje een vreemde wedstrijd. Van in het begin een hoog tempo en eens de drie op kop lagen, viel het zo goed als stil...
                                    Tenzij ze zich allemaal in het begin al kapot gereden hebben...

Stybar hing er aan, maar die had ook toch een beetje tussen tussen Van Avermaet & Langeveld in kunnen plaats nemen, tenminste als hij voor Boonen reed. Maar ik denk dat Stybar meer voor zichzelf reed...

Stybar kon Van Avermaet toch niet tegenhouden , het enige dat hij kon doen was meeslepen en proberen te winnen, en hopen dat Greg een platte tube kreeg om het einde.

Comment

Zoals Wim Opbrouck het mooi zei tijdens het interview gisterenavond. De gretigheid in de ogen van Greg was zoveel malen groter dan die van bv Sagan. Bij die pech met zijn fiets, brulde hij zo'n beetje in zijn microfoontje om een nieuwe. Sagan laat dan veel te snel het kopke hangen.
                                      Boonen had sowieso niet de benen om te winnen,al reed Degenkolb wel écht op zijn wiel. Maar de Boonen van de grote dagen had daar dan sowieso nog korte metten mee gemaakt.
                                      Zijn tijd om te gaan is gekomen...

Altijd Boonen fan geweest, maar er mag nu wel's een nieuwe lichting komen. We zullen van Stuyven en Naessen zeker nog mooie dingen zien.
                                      En Greg is zeker ook nog niet versleten. Die zie ik tot zijn 40ste koersen...

Comment

Sep Vanmarcke zou ik graag toch willen vermelden naast Stuyven & Naessen.

Comment

• Ik had het Styby zo hard gegund. Al dikwijls zo dicht geweest...

Wel oververdiend van Greg uiteraard, het is een super coureur, maar ik wordt niet echt 'warm' van hem.
                                          Maar wat een voorjaar heeft hij gereden

We zijn verwend met mooie koersen dit voorjaar. Meer van dat!
                                          Bewaren
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X