Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk Berichten
    Sep Vanmarcke zou ik graag toch willen vermelden naast Stuyven & Naessen.
    Idd die ontging me even. Met zijn conditie van de ronde had die gisteren ook zeker een rol van betekenis gespeeld. Al zeker als je zag wat zijn ploegmaats hem ook nog hadden kunnen bieden.
    Die gun ik ook absoluut eens een grote zege.

De koersen zijn inderdaad super geweest dit voorjaar.
    Toch zoveel meer spankracht in deze koersen, dan in die etappes van de grote rondes.
    Een paar bergetappes niet te na gesproken. Maar die blijven tegenwoordig ook meestal gesloten tot de laatste 5 km
    Last edited by Bud Wijzer; 10/04/2017, 14:32.

Comment

• Lotto was toch wel de ontgoocheling van het voorjaar. Pffff, Roelandts werd gisteren vlotjes uit de wielen gereden en waar zat Benoot? Gelukkig hebben ze gorilla nog Benieuwd wat ze de volgende weken met andere mannen gaan doen....
      Last edited by Jocar; 10/04/2017, 19:39.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Zoals Wim Opbrouck het mooi zei tijdens het interview gisterenavond. De gretigheid in de ogen van Greg was zoveel malen groter dan die van bv Sagan. Bij die pech met zijn fiets, brulde hij zo'n beetje in zijn microfoontje om een nieuwe. Sagan laat dan veel te snel het kopke hangen.
        Boonen had sowieso niet de benen om te winnen,al reed Degenkolb wel écht op zijn wiel. Maar de Boonen van de grote dagen had daar dan sowieso nog korte metten mee gemaakt.
        Zijn tijd om te gaan is gekomen...

Altijd Boonen fan geweest, maar er mag nu wel's een nieuwe lichting komen. We zullen van Stuyven en Naessen zeker nog mooie dingen zien.
        En Greg is zeker ook nog niet versleten. Die zie ik tot zijn 40ste koersen...
        Boonen zou ook kunnen koersen tot zijn 40ste. Ik hoop voor Greg dat hij dat niet doet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten

Boonen zou ook kunnen koersen tot zijn 40ste. Ik hoop voor Greg dat hij dat niet doet.
          Boonen gaat nog veel langer koersen, alleen met twee extra wieltjes
          Last edited by ; 10/04/2017, 21:15.

Comment

• Ik bedoelde dus dat het ook voor Greg beter is niet te koersen tot zijn 40ste.

Als je naar de uitslagen kijkt dit voorjaar zie je IMMENS veel jonge Belgen in de klassiekers. Schrijf ook dat maar op het conto van de figuur Boonen.

Comment

• Alaphilippe niet klaar voor de Waalse klassiekers....jammer, want voor die gast had ik het ook wel.
              Nu kan de Phille zijn voorjaar misschien nog wat meer glans geven ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Alaphilippe niet klaar voor de Waalse klassiekers....jammer, want voor die gast had ik het ook wel.
                Nu kan de Phille zijn voorjaar misschien nog wat meer glans geven ;-)
                Of Julian gewoon niet Alaphlilippe is een zegen voor de koerstoekomst: nog zeer jong, gevat als boonen, speels als sagan en kan alles behalve kasseien en massasprints.

Comment

• Idd wel jammer, denk niet dat Martin potten gaat breken.
                  VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Wie wint de Amstel ?
                    Benoot ?
                    Langeveld ?

Comment

Wie wint de Amstel ?
                      Benoot ?
                      Langeveld ?
                      Gilbert natuurlijk
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik wou de Flippe en de Greg bewust eens buiten beschouwing laten...

Oliver Naesen ?

Comment

Ik wou de Flippe en de Greg bewust eens buiten beschouwing laten...

Oliver Naesen ?
                          Ok! Onze medeforummer Tim Wellens dan, leek mij dik in orde afgelopen woensdag in de Brabantse pijl

Comment

• Proficiat aan Jolien en Lotte met het WK goud
                            Moet niet altijd over de mannen gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                              Proficiat aan Jolien en Lotte met het WK goud
                              Moet niet altijd over de mannen gaan
                              Idd! Mooi zo! Proficiat aan de dames.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Gilbert natuurlijk
                                Hihi!

Versleten? Laat me niet lachen

Comment

• Voorjaar : lijkt wel dat Philippe & Greg ook de verstandigste rijders uit het pak zijn : vaak vooraan zitten om d'er bij te zijn als er iets gebeurt of om zelf iets te forceren.

In deze Amstel : leek wel een verloren sprint, maar ik denk dat Gilbert bewust klein stond om dadelijk te kunnen reageren op Michal Kwiatkowski, en eens hij op ritme was groter schakelde en dan toch schijnbaar makkelijk d'er over ging.

Nu maar hopen voor de Amstel dat ze die wedstrijd niet langer en zwaarder willen maken.

Comment

• Spurt gewonnen met de vingers in de neus als ware.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Welke renner mag er dit jaar bijgetekend worden ?

Comment

• RIP Michele Scarponi! Wat een drama alweer

Comment

• Binnen een drietal weken begint de Tour en ineens doomt de naam Froome weer op...

Comment

Working...
                                          X