Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielerseizoen 2017: wie wint wat?

Het openingsweekend komt eraan, tijd voor een nieuw topic dus!

Benieuwd naar de conditie van de mannen
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Voor mij mag Boonen nog wel's een prijs pakken, maar ik kijk toch vooral uit naar de jonge garde dit jaar.
    Hoge verwachtingen van Stuyven vooral.
    Ook eens benieuwd hoe lange Stijn zich kan handhaven als kopman.
    Toch ook al jaren een beetje stiekem fan van.

Comment

O my god! En ik heb dit niet gestart!
      Dit leeft gewoon! Love it Jocar!

Stijn is ex-forum ganger mag gerust zijn ding doen.

Net zoals Boonen. Roubaix V zou megazot zijn. Alhoewel een RVV op een diefje door op rivaliteit te rekenen ook wel geschiedenis zou zijn.
      En Omloop. Die mag hem ook winnen.

Maar dat is iets anders dan echte pronostiek.
      Waar ik naar uitkijk:
      Sagan is waarschijnlijk weer de te kloppen man met een gretige Van Avermaet als enige Vlaamse uitdager. Kan spannend worden.
      Benoot? Kan hij iets doen op de hellingen? Stuyven met een uitbraak op 10km?
      Degenkolb zint op wraak. Maar de vraag is het kopke goed zit. Kristoff gaat het weer net niet doen vrees ik.

Alaphilippe gaan we weer zien proberen. Valverde mag als ouwe zak nog eens gaan imponeren als ie kan.
      Gilbert dat is gedaan.

Comment

Boonen mag (moet) dit jaar Parijs-Roubaix winnen, ik denk niet dat er iemand is die hem dat niet gunt. (Tenzij mss de Roger )
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
          Boonen mag (moet) dit jaar Parijs-Roubaix winnen, ik denk niet dat er iemand is die hem dat niet gunt. (Tenzij mss de Roger )
          Degenkolb en Van Marcke gaan hem niet zomaar laten winnen. EN dan nog als Kristoff en Sagan niet hun slag kunnen slaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            O my god! En ik heb dit niet gestart!
            Dit leeft gewoon! Love it Jocar!
            Vermits jij de voorbije jaren spoorloos was moest ik dit topic wel starten. Anyway, welcome back!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Vermits ..... moest ik dit .....
              ah ge weet het

Comment

Haha, Greg, mijn gedacht! Ons mannen zijn in orde en Peter is er ook weer. Leuke koersen in't vooruitzicht...

Comment

Leuke koersen in't vooruitzicht...
                  Yep, en de start van een nieuw seizoen betekent ook nog iets anders. Dat de zomer er eindelijk weer aankomt.
                  Nee serieus, vandaag 3 van m'n favorieten samen naar de meet. Het kon niet beter beginnen voor mij.
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

ja mooi. V Avermaet die Peter de Grote vloert is altijd likkebaarden.
                    Ik spreek mij niet uit over winst, maar ik vrees dat Boonen in zijn laatste koersen op vloeken gaat botsen, want ik vermoed dat hij nog eens op de Taaien wou vlammen. En net pats ervoor valt iemand voor hem.

Comment

Ik spreek mij niet uit over winst, maar ik vrees dat Boonen in zijn laatste koersen op vloeken gaat botsen, want ik vermoed dat hij nog eens op de Taaien wou vlammen. En net pats ervoor valt iemand voor hem.
                      Geloof nooit dat hij het niveau van de 3 besten zou gehaald hebben. Aan hem om het tegendeel te bewijzen, te beginnen met morgen

Comment

Wat me ook opvalt, Boonen valt heel vaak, Sagan haast nooit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Wat me ook opvalt, Boonen valt heel vaak, Sagan haast nooit.
                          Ja, maar V Avermaet viel vorig jaar ook veel.
                          En Cancellara viel ook veel. Sagan is een goochelaar. Ook hij zou er bij gelegen hebben ware het niet van zijn reuzestuurkunst. Kijk maar naar Roubaix 2016.

Comment

Ja, maar V Avermaet viel vorig jaar ook veel.
                            Maar rijdt wel een boerenjaar

Comment

Ach ja ik bekijk het zo: Boonen is een oudje he op koersvlak, laat ons eerlijk zijn. Vooral een kasseifretter die in Roubaix nog kans maakt.
                              Van Avermaet op de top van zijn kunnen. Kijk, als V Avermaet niet viel in de Ronde vorig jaar.... zou hij kunnen gewonnen hebben? Zo zijn er al veel voor hem geweest he: vallen en niet weten of je kon winnen.... dat bedoel ik. Boonen is en was net zoals de anderen: vallen en opstaan, met dat verschil dat hij op V Avermaet zijn leeftijd al al die kasseikoersen binnen had.
                              Kiezen is nutteloos. We hebben in Vlaanderen zo veel klasbakken dat we verwend zoeken naar den dienen niet en den dienen wel. Niet nodig. Ze verdienen allemaal respect, of ze nu vallen of niet.

Comment

Klopt!

Ben zelf wel nooit een Boonen aanhanger geweest, hij herinnert mij teveel aan de Roger De Vlaminck uit de jaren 70, beetje stoeferig! Ik was een Merckxist destijds
                                Hij heeft uiteraard net als Roger een ongelooflijk palmares bijeen gefietst en ik gun hem dus zeker zijn succes in zijn laatste seizoen.
                                Ik ben trouwens tegenwoordig al content als een Belg een grote klassieker wint

We gaan het nog niet weten vandaag want hij rijdt niet mee, het zal dus voor een volgende keer zijn.

Comment

Peter de Grote komt op toeren, met de vingers in de neus, nu al, dat belooft...

Comment

Klopt!

Ben zelf wel nooit een Boonen aanhanger geweest, hij herinnert mij teveel aan de Roger De Vlaminck uit de jaren 70, beetje stoeferig! I
                                    Roger? Waaaaat? Niemand is zoals Roger. Die komt van planeet stoef en sterrenstelsel A Rogant.

Boonen stoeferig.... vind ik niet. En een gentleman naar zijn ploegmaats.
                                    Ik heb het nooit gehad voor Gilbert bv.... En Sagan was paar jaar geleden effectief ook een ettertje van tijd tot tijd.

Comment

Tja, zo heeft ieder zijn voorkeuren hé, we kunnen toch niet allemaal voor dezelfde supporteren

Comment

Roger? Waaaaat? Niemand is zoals Roger. Die komt van planeet stoef en sterrenstelsel A Rogant.

Boonen stoeferig.... vind ik niet. En een gentleman naar zijn ploegmaats.
                                        Ik heb het nooit gehad voor Gilbert bv.... En Sagan was paar jaar geleden effectief ook een ettertje van tijd tot tijd.
                                        Dat ze er dan nog maar een paar van planeet stoef naar beneden zenden, we kunnen ze echt goed gebruiken.
                                        Bekijk even het palmares van RDVL op de weg en in het veld........
                                        Tegenwoordig rijden er veel luxe paardjes rond die pas nadat hun contract ten einde loopt beginnen te stampen.
                                        Trouwens Roger zegt wel erg veel waarheid hoor, alleen de manier waarop zou soms beter kunnen.

Comment

Working...
                                        X