Oorspronkelijk geplaatst door Snelle
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Iemand ervaring met het merk Ries en Műller ?
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Dat is een Premium optie denk ongeveer een 6€ te verkrijgen via de app. Men kan iedere stand nog eens individueel aanpassen zoals bv in de eco stand meer kracht toekennen als men start en de max snelheid instellen tot waar de ondersteuning werkt enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenDat is een Premium optie denk ongeveer een 6€ te verkrijgen via de app. Men kan iedere stand nog eens individueel aanpassen zoals bv in de eco stand meer kracht toekennen als men start en de max snelheid instellen tot waar de ondersteuning werkt enz.
https://youtu.be/Cw2WSqYBuQw
Last edited by order66; 07/03/2018, 10:13.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Het is eenmalig, en vergeet de topografische app niet.
Ze plaatsen deze app niet standaard op de Nyon omdat veel mensen schuiven met de parameters en van de eco stand een turbo maken en dan komen klagen dat hun batterij vlugger leeg is dan op de sport stand op deze manier zou Bosch een slechte naam beginnen te krijgen terwijl het de gebruiker is die dit veroorzaakt.
Ze gaan ervan uit wie deze app koopt weet wat hij doet, dat is ëėn van de redenen dat het niet veel centjes kost niet om (echt?) extra aan te verdienen.
En van die filmpjes zijn er meer te vinden, als ge ze onder tussen al niet vanbuiten kent.
Comment
-
Zo mijn vrouw haar fiets was binnengekomen maar de mijne nog niet deze is waarschijnlijk voor volgende week, dus nog even geduld.
Ondertussen mijn insteekketting K8 dikte van Abus besteld in de winkel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenZo mijn vrouw haar fiets was binnengekomen maar de mijne nog niet deze is waarschijnlijk voor volgende week, dus nog even geduld.
Ondertussen mijn insteekketting K8 dikte van Abus besteld in de winkel.
Ankedote, maar mss interessant voor toekomstige 45 eigenaars :
Wij hebben een familiale bij PenV. Bel ik naar de klantendienst, moesten ze daar 10min zoekwerk verrichten om te weten te komen of een 45 binnen hun familiale zat
Uiteindelijk antwoord : NEEN. Njah danku. Als ik vroeg hoe dit dan verder moest, stelde die mij een verzekering voor de fiets voor : 200 zakken. Whut? Ok dan meneer, u begrijpt dat ik dan de verzekering ga opzeggen, en ergens anders ga waar de pedelec WEL binnen de familiale valt? Allemaal geen probleem, raakte die man geen zak. Mij ook niet Wel DE manier om klanten te verliezen toch. Direct naar mijn andere verzekering gebeld, waar ik met de autos/moto zit. Alles geen probleem. Jongens toch... wat een zeveraars die verzekeringen!
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Foto's komen er niet kan op dit forum geen plaatsen
Ze proberen de mensen toch steeds in de luren te leggen een extra verzekering terwijl de familiale genoeg is.
En al wat kunnen fietsen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenFoto's komen er niet kan op dit forum geen plaatsen
Ze proberen de mensen toch steeds in de luren te leggen een extra verzekering terwijl de familiale genoeg is.
En al wat kunnen fietsen?
http://www.autoforum.be/forum/autofo...35-foto-posten
Al ffkes kunnen fietsen (7 km lol) maar weinig door omstandigheden (knie gebroken enkele weken geleden). Rijdt fantastisch. Heb al een puntje van kritiek gevonden zitpositie geeft wat druk op de polsen. Mss ligt het aan mij, en moet ik nog wennen. Indien niet komt er een ander stuur of stuurpen. De Nyon is fantastisch. Zeer vloeiend en scherm wisselen is een eitje. Kan het al niet meer missen. Bij het thuiskomen de topo uitbreiding gekocht op jouw aanraden. Zalig toestel. Wat mij opvalt tov de Cruiser is het comfort. De oneffenheden worden nog beter gefilterd dan bij de Cruiser. Heerlijk. Zou direct al wat meer willen rijden maar mag niet van de chirurg en de kine
Comment
-
Ik ben al heel lang bij wielerbond Vlaanderen verzekerd.
40 per jaar voor het volledige gezin en op vele plaatsen krijg je nog korting ook.
Heb het al een aantal keer mogen gebruiken en heb nooit een euro moeten voorschieten.
Last edited by Gixxer; 23/03/2018, 09:46.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Komaan man, niet opgeven
Ben blij te horen dat de Nyon in de smaak valt, aangezien ik er hier twee heb
Wetend dat ik nog een week moet wachten (hopelijk niet langer) ..... zucht.Last edited by Snelle; 23/03/2018, 16:57.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenMet wat hulp kan men bergen verzetten
Ben blij te horen dat de Nyon in de smaak valt, aangezien ik er hier twee heb
Wetend dat ik nog een week moet wachten (hopelijk niet langer) ..... zucht.
nu nog pix van de rest van de fiets“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk BerichtenBegin met een teaser de rest komt later
Comment
-
Wel een raar verhaal aangaande die verzekeringOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Wel.... het werkt!
Momenteel nog niets dus het zal voor volgende week zijn, jammer met het paasweekend in het vooruitzicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snelle Bekijk Berichten
Het te laat komen blijkbaar wel
Momenteel nog niets dus het zal voor volgende week zijn, jammer met het paasweekend in het vooruitzicht.
Ondertussen mijn plaat aangevraagd, en al enkele keren kort gaan rijden. Die Nyon is echt wel een heerlijke beslissing geweest, werkt top!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenMet alles, tot volle tevredenheid, bij Enra verzekerd.
Comment
-
Zo heb goed nieuws gekregen de fietsen staan klaar en kunnen deze morgen gaan ophalen, yes.
Comment
Comment