Iemand een suggestie voor een leuke fietsvakantie? Liefst met verschillende niveaus. We willen met een groep vrienden gaan, en enkele van onze mannen zijn fervente mountainbikers terwijl het merendeel van de dames eerder casual fietsers zijn... We willen best wel ons best doen, maar niet te erg afzien, als je begrijpt wat ik bedoel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Idee fietsvakantie meerdere niveaus?
Collapse
X
-
de vogezen biedt heel wat mogelijkheden
ben zelf wat aan het rondneuzen en vond dit een goede start voor info : https://www.devogezen.nl/Activiteiten/Fietsen
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elsa Bekijk BerichtenIemand een suggestie voor een leuke fietsvakantie? Liefst met verschillende niveaus. We willen met een groep vrienden gaan, en enkele van onze mannen zijn fervente mountainbikers terwijl het merendeel van de dames eerder casual fietsers zijn... We willen best wel ons best doen, maar niet te erg afzien, als je begrijpt wat ik bedoel.
Comment
-
Goede ervaring met https://onderweegsinitalie.nl/
Vooral de toer van Cuneo is een aanrader. Ook elektrische fietsen mogelijk.
Comment
-
Wij zijn vorig jaar met een heel uiteenlopend gezelschap naar Lichtaart geweest in de Kempen, iedereen met een fiets. Dat is echt een aanrader! Je hebt daar bossen, heide, allemaal fietsroutes langs het water, echt heel tof! Wij hebben het bij de meer gemakkelijke wegen gehouden, maar ze hebben daar echt schitterende fietswegen en goed aangeduid. En niet te moeilijk. Het is daar redelijk plat, dus dat ging echt wel goed.
Het was zo wie zo een toffe vakantie. Wij waren daar een lang weekend en, zaten in een camping in Lichtaart. We hadden in totaal 3 navajotenten gehuurd. Echt tof. Dat zijn tenten voor 4 personen die je dus huurt en niet zelf moet opzetten. Het was trouwens ook met echte bedden, wel luxe. Van daaruit kon je aanpikken op een heleboel verschillende fietsroutes, en er vertrokken een paar mountainbike paden. Nu, dat niveau weet ik dus niet, maar ik heb niemand horen klagen dat het te zwaar of niet zwaar genoeg was.
Comment
Comment