Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2018: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tim lijkt dik in orde voor wat komen gaat, net zoals Dylan en Tiesj. Rijdt Tiesj eigenlijk ook de Ardennen klassiekers?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

ik dacht dat ‘em daarom Roubaix niet gereden heeft. Of verwar ik met een ander ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
        ik dacht dat ‘em daarom Roubaix niet gereden heeft. Of verwar ik met een ander ?
        Klopt volledig! Effe gaan zoeken

Voor de enen is het klassieke seizoen voorbij. Voor Tiesj Benoot (24) begint morgen deel twee van een ongewoon voorjaar, waarin hij wél de Ronde van Vlaanderen reed, maar niét Parijs-Roubaix. Om vervolgens de zogenaamde Ardense klassiekers te doen, van de Brabantse Pijl tot Luik-Bastenaken-Luik.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Tim Wellens kan blijkbaar niks goed doen voor die 2 Sporza commentator blaaskaken. Goed in de verf zetten dat hij tekort komt maar ze zeggen er niet bij dat hij telkens door Valverde gecounterd wordt terwijl die wel mooi blijft zitten als Andersen vertrekt. Over de 'geweldige' prestaties van 'onze mannen van het voorjaar' zoals bv Van Avermaet en Gilbert hoor ik anders geen kritiek van hun

Desalniettemin mooie winnaar, sterke beer, gaan we nog veel van horen imo. En voor Tim hoop ik ook nog een dikke prijs de volgende weken

Comment

+1 Lotto Soudal heeft om één of andere reden altijd de "Boonen" gevreten bij het commentator duo ;-)

Leuke finale wel, op deze manier. Toch wel veel interessanter dan die eind jump op de Cauberg vroeger.

Comment

Het blijft maar duren. RIP Jeroen Goeleven

De wielerwereld is nog niet bekomen van de schok na het plotse overlijden van Michael Goolaerts in Parijs-Roubaix, of er valt al opnieuw een plots overlijden van een jonge wielrenner te betreuren. Ditmaal gaat het om Jeroen Goeleven (25) uit Paal-Beringen. Alles wijst op een natuurlijk overlijden.

Comment

Wat een machtsvertoon van QS Toch iets Belgisch dan

Comment

ik ga is proberen iets te vertellen zonder iets te insinueren

2011 boerejaar gilbert (verdacht van te veel cortisone) al lotto wat de klok sloeg
                  de jaren bij bmc zijn resultaten niet meer kunnen herhalen

2014 -2016 sky al wat de klok sloeg , ze zijn begonnen met vooral froome te controleren ivm zijn pufferkes ,en testosteron verbruik , heel systeem sky om zeep want ze rijden geen platte prijs meer
                  2018 QS winnen 26 koersen dees voorjaar rijden gewoon alles in de vernieling ik zeg hier niks maar volgend jaar ben ik benieuwd

der heeft ook ooit ne americaan geweest die door alle kenners als een held werd aan zien , michel wuyts op kop de zogezegde kenner ,mee loper eerste klas ,klein vb tje
                  wellens reed zijn concurenten op meer dan drie min twee jaar op een stuk , en wellens was de man , en nys ne prulleman tot wellens in de kliniek belande verdacht werd van zijn eigen te doperen , wat heeft deze nog gepresteerd nul comma nul
                  idem met onze americaanse vriend , wat is er gebeurt verraden door zijn eigen vrienden en moeten bekennen dat hij altijd heeft vals gespeeld
                  Ik veroordeel of beoordeel met dit verslagje niemand , maar mijn boodschap is leer relativeren
                  van de moment dat er een TE voor staat (van Teveel) klopt het niet meer

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                    ik ga is proberen iets te vertellen zonder iets te insinueren

2011 boerejaar gilbert (verdacht van te veel cortisone) al lotto wat de klok sloeg
                    de jaren bij bmc zijn resultaten niet meer kunnen herhalen

2014 -2016 sky al wat de klok sloeg , ze zijn begonnen met vooral froome te controleren ivm zijn pufferkes ,en testosteron verbruik , heel systeem sky om zeep want ze rijden geen platte prijs meer
                    2018 QS winnen 26 koersen dees voorjaar rijden gewoon alles in de vernieling ik zeg hier niks maar volgend jaar ben ik benieuwd

der heeft ook ooit ne americaan geweest die door alle kenners als een held werd aan zien , michel wuyts op kop de zogezegde kenner ,mee loper eerste klas ,klein vb tje
                    wellens reed zijn concurenten op meer dan drie min twee jaar op een stuk , en wellens was de man , en nys ne prulleman tot wellens in de kliniek belande verdacht werd van zijn eigen te doperen , wat heeft deze nog gepresteerd nul comma nul
                    idem met onze americaanse vriend , wat is er gebeurt verraden door zijn eigen vrienden en moeten bekennen dat hij altijd heeft vals gespeeld
                    Ik veroordeel of beoordeel met dit verslagje niemand , maar mijn boodschap is leer relativeren
                    van de moment dat er een TE voor staat (van Teveel) klopt het niet meer

Hier volg ik u in, ik geloof niet meer in die sport.

Comment

Volledig clean gaat het nooit worden, maar ik denk wel dat het beter is dan in de EPO/groeihormoon tijd van 20 jaar terug. Het is ook een extreem zware sport. Ik denk ook dat er een verschil is tussen ronderenners en eendagsrenners als het over doping gaat. Even pieken kan, maar 3 weken aan een stuk elke dag knallen, inclusief een massa cols. Daar zet ik toch altijd wel serieuze vraagtekens bij.

En Armstrong, ik heb die hautaine Texaan nooit graag gehad. Maar dat ie nu haast nergens meer welkom is vind ik verkeerd. Een Virenque bijvoorbeeld, die heeft niks anders gedaan dan EPO en groeihormoon gespoten, en die wordt vandaag nog steeds op handen en voeten gedragen in Frankrijk. En je kan het draaien en keren zoals je wilt; het blijven topatleten, met of zonder doping. Van een ezel maak je geen koerspaard. Ik train geregeld met competitierenners, ook enkele profs. Het beroep van wielrenner is echt niet te onderschatten.

Comment

Ulrich, Rise, Delgado ... allemaal bekend maar die zijn wel nog overal welkom.

Boonen heeft ook zo eens een jaar gehad en toen er ineens een paar betrapt werden heeft hij dat jaar en het jaar er op niks meer bewezen.

Ga hem niet beschuldigen maar was toch allemaal raar.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

En Riis...

Die z'n bloed was als siroop zo dik van den EPO. Hematocriet van 60, die moesten ze 's nachts wakker maken om wat rond z'n bed te huppelen. Anders hadden ze schrik dat z'n hart zou stoppen met kloppen door z'n dik bloed icm z'n lage hartslag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Volledig clean gaat het nooit worden, maar ik denk wel dat het beter is dan in de EPO/groeihormoon tijd van 20 jaar terug. Het is ook een extreem zware sport. Ik denk ook dat er een verschil is tussen ronderenners en eendagsrenners als het over doping gaat. Even pieken kan, maar 3 weken aan een stuk elke dag knallen, inclusief een massa cols. Daar zet ik toch altijd wel serieuze vraagtekens bij.

En Armstrong, ik heb die hautaine Texaan nooit graag gehad. Maar dat ie nu haast nergens meer welkom is vind ik verkeerd. Een Virenque bijvoorbeeld, die heeft niks anders gedaan dan EPO en groeihormoon gespoten, en die wordt vandaag nog steeds op handen en voeten gedragen in Frankrijk. En je kan het draaien en keren zoals je wilt; het blijven topatleten, met of zonder doping. Van een ezel maak je geen koerspaard. Ik train geregeld met competitierenners, ook enkele profs. Het beroep van wielrenner is echt niet te onderschatten.
                            Jakkel das waar wat je zegt , al pakte u zot als je geen talent hebt kom je der nooit , en als zelf ex wielrenner weet ik heel goed wat je der moet voor doen ,alleen vind ik nu dat de media van QS het gouden team maakt en dat maakt het een beetje te vind ik
                            wat betreft armstrong , die mens is harder gestraft als alle fransen bijeen , maar wie de koers een beetje volgt weet dat frans en chauvinisme heel goed samen gaan , want van mij zou die ook gerust terug welkom zijn .
                            voor mij is tisj benoot de man van het voor jaar en denk redelijk zuiver , pieken naar een koers deze winnen , en derna zie je de conditie echt bergaf gaan das toch een teken van een redelijk zuivere renner vind ik .
                            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

voor mij is tisj benoot de man van het voor jaar en denk redelijk zuiver , pieken naar een koers deze winnen , en derna zie je de conditie echt bergaf gaan das toch een teken van een redelijk zuivere renner vind ik .
                              Dat denk ik dus ook.

Comment

Benieuwd of de historie van de motortjes ooit boven water zal komen, dat zijn de mannen die moeten gelachen hebben zonder enige controles.

Comment

Net op tijd thuis om mijn favoriete renner en medeforummer op een fantastische manier een zware rit in de Giro te zien winnen. Proficiat Tim!!

'Eat your heart out' Wuyts en De Cauwer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
                                    Net op tijd thuis om mijn favoriete renner en medeforummer op een fantastische manier een zware rit in de Giro te zien winnen. Proficiat Tim!!

'Eat your heart out' Wuyts en De Cauwer
                                    Is Tim hier nog actief?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                      Is Tim hier nog actief?

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                      Laatste tijd minder veronderstel ik.

Comment

Laatste activiteit: 23/11/2017

Laatste post: 06/11/2016

Comment

• Vandaag 7 jaar van Wouter W.
                                          De tijd gaat toch snel.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X