Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2018: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Twee dagen na elkaar een goed resultaat voor Tim Wellens.

Comment

• Le Monde: "Froome mag van ASO niet starten in de Tour"

Volgens de Franse kwaliteitskrant Le Monde mag Chris Froome van Tour-organisator ASO niet starten in de komende Ronde van Frankrijk. ASO en Team Sky hebben nog niet officieel gecommuniceerd.

Zou dan wel eens een heel open tour kunnen worden, immers anders zijn er te veel renners bezig met beredeneerd rijden om hun 1e plaats na Froome veilig te stellen.

Comment

• Daar komen ze nu nog mee af, ze weten dat al maanden. Hij heeft ondertussen zelfs de Giro nog gewonnen. Lijkt mij eerder een truk om zoveel mogelijk van hun landgenoten op het podium te krijgen. Chauvinistisch volkje waavoor alle middelen goed zijn.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Tour vind ik sowieso niet zo'n fijn circus meer om te bekijken. Geef mij maar een pittige ééndagskoers à la Vlaanderen of Roubaix.

Van der Poel tussendoor ook nog ff Nederlands kampioen geworden.
          Over een klasbak gesproken

Comment

• Hoogtij voor de Belgen in de populaire sporten. Schitterend Greg!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bijna 55 gemiddeld in die ploegen tijdrit...buitenaards gewoon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                Bijna 55 gemiddeld in die ploegen tijdrit...buitenaards gewoon
                Gevaarlijk, in Frankrijk staan ze dikwijls met een speedgun te controleren...

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                  Bijna 55 gemiddeld in die ploegen tijdrit...buitenaards gewoon
                  Tot als ze volgend jaar weer wat extra middelen op de zwarte lijst zetten wegens te veel gebruikt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Als zelfs wielertoeristen constant 40/45 kunnen rijden op de openbare weg, dan is het vrij normaal dat profs met super geavanceerd materiaal op een afgesloten parcours 10 per uur rapper kunnen.

Comment

• Peter de Grote Schitterend!

Comment

• Gele Greg, wow! Wat een karakter!

Comment

• Zotte supporters genoeg op Alpe d'Huez, dat gaat toch nog eens verkeerd aflopen

En wat een weelde hebben die Hollanders toch met ronderenners Wij zullen met wat geluk nog een aantal jaren op Evenepoel moeten wachten veronderstel ik. Benieuwd hoe dat gaat aflopen met dat al vroeg omhoog geschreven jonge talent. Ik hoop echt wel dat er iets van komt.

Comment

• Die ene wilde Froome er toch gewoon afduwen.
                            Dat was geen zetje om hem te helpen.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik ben al een keer of vijf gaan zien op Alpe d'Huez, dat is echt wel een belevenis. Maar je hebt altijd van die zatlappen die de gekste dingen doen. De laatste jaren wordt het echt wel gortig.

Comment

• Renners in de Tour zijn unaniem: "Zwaarste dag ooit op een fiets"

De rit naar Alpe d'Huez heeft er stevig ingehakt bij de renners. Niet alleen bij de sprinters die er de brui aan hebben gegeven, maar ook bij de renners die toch de streep haalden.

Comment

• Prachtig nummer van Jasper Stuyven, net niet verdorie! Vreemd maneuver van De Gendt, moest die dan ook voor iemand een gat dichtrijden? Je zag 'm zo vertrekken en stilvallen maar hij brengt wel alles dichter bij Stuyven Belgen die mekaar voor de voeten rijden, waar heb ik dat nog gezien?

Comment

• En weer die Sagan, 4de na zo'n beklimming, oké niet super lang, maar wel constant boven de 10%. Voor een renner met zo'n postuur, gene kattenpis. Die gast kan echt alles, terecht beste coureur ter wereld.

Comment

• Dik nummer van Stuyven idd. Die is sterk bezig. Sagan. .. buiten categorie gewoon

Comment

• Pfff! Kippenvelmoment, Philippe de ravijn in, werd er effe slecht van Loopt gelukkig goed af, straffe kerels toch!

Comment

• Zo goed blijkt het nu toch niet afgelopen te zijn met Phil. Opgave!

Comment

Working...
                                          X