WK veldrijden dezer dagen, ideaal moment om ons jaarlijks topic te beginnen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2018: wie wint wat?
Collapse
X
-
Uitstekend begonnen, al 2 keer goud, Cant en Iserbyt. Proficiat! Nu de Wout nog straks, of een andere Belg natuurlijk, hoewel Mathieu ook een halve isEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
En dat is ook nog gelukt, 3 gouden plakken, fantastisch!
Als dit een voorbode op het wegseizoen mag zijn....Benieuwd wat Wout in de voorjaarsklassiekers gaat kunnen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
"Hij rijdt nu plots twee minuten weg en ademt niet, het gaat allemaal vanzelf, dat zegt genoeg".
:Pearle Opticiens heeft voor iedereen de juiste zichtoplossing. Van trendy merken en monturen tot het voordelige huismerk. Bekijk al onze oplossingen online.
Ze doen acties... Ga ervoor Packard
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
De look van Van Aert is precies hetzelfde als in Bredene. Het doet hem allemaal niks, hij rijdt gewoon rond, hij ademt niet en het verschil is gigantisch groot. Hij is uitzonderlijk goed en we zullen ons daar ook makkelijk bij neerleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard
Dàt is wat er gezegd werd, duidelijk niet gehoord dus beste vrienden ! ... nu, jullie weten waar jullie ten rade kunnen hé.
Comment
-
Ook vader Adrie van der Poel moest het meesterschap van Wout van Aert erkennen. “Ik was hier een beetje op voorbereid. Ik wist dat Wout hier super zou zijn, dat zag je vooraf aan alles. In de cross zelf zag je na een halve ronde dat er aan Van Aert niets te doen zou zijn. Hij ademde niet. Het verschil was meteen ook gigantisch groot. Zo snel twee minuten bijeen fietsen, is niet normaal. Hij pakte op een gegeven moment bijna een halve minuut per ronde."
Bron HLN
En op Sporza was er ook een interview met deze woorden.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb nog thans elders iets anders gehoord/gelezen.
Comment
-
Jürgen Roelandts heeft gisteren na 5 jaar ook nog eens een koers gewonnen. Zijn overgang naar BMC heeft 'm goed gedaan blijkbaar.
Jürgen Roelandts (BMC) heeft zondag de vijfde en laatste etappe in de 69e editie van de Ronde van Valencia (cat. 2.1) gewonnen. Na 135 kilometer van Paterna naar Valencia bleef de 32-jarige Vlaams-Brabander in een massasprint de Nederlander Danny van Poppel en de Fransman Clément Venturini voor. De 37-jarige Spanjaard Alejandro Valverde (Movistar) is eindwinnaar. Voor Roelandst is het de achtste profzege, zijn eerste voor zijn nieuwe team BMC en de eerste sinds februari 2013. “Geweldig”, reageert hij. “Dit geeft vertrouwen.”Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Proficiat aan dorpsgenoot Eli.
Natuurlijk ook aan Sanne en Wout proficiat.
Last edited by camaro 68 rs; 05/02/2018, 09:11.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenZalig wat Adri Van der Poel zie tijdens de cross.
"Hij rijdt nu plots twee minuten weg en ademt niet, het gaat allemaal vanzelf, dat zegt genoeg".
Het was duidelijk op wat ie alludeerde.
En ook ongelooflijk dat er ene bijloopt die altijd heel ostentatief moet laten blijken dat er dingen gezegd worden die eigenlijk niet gezegd worden.Z4 M40i
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
En over een ander dit schrijven:
En ook ongelooflijk dat er ene bijloopt die altijd heel ostentatief moet laten blijken dat er dingen gezegd worden die eigenlijk niet gezegd worden.
Jij komt altijd af met uw geleuter over dat BMW rijders zich beter voelen als de rest. Echter wordt nergens die indruk gewekt, noch gezegd door de BMW rijders alhier aanwezig. Zeker niet in de discussies waar jij altijd tussenbeide komt.
Sorry, dat ik de uitlating van Van der Poel niet letterlijk geciteerd heb. De uitkomst is twee keer hetzelfde hoor ( dopinggebruik). Als je graag wat komt janken, mij niet gelaten, maar doe het dan wel goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Totaal niet vergelijkbaar. Twee compleet verschillende dingen.
Jij komt altijd af met uw geleuter over dat BMW rijders zich beter voelen als de rest. Echter wordt nergens die indruk gewekt, noch gezegd door de BMW rijders alhier aanwezig. Zeker niet in de discussies waar jij altijd tussenbeide komt.
Sorry, dat ik de uitlating van Van der Poel niet letterlijk geciteerd heb. De uitkomst is twee keer hetzelfde hoor ( dopinggebruik). Als je graag wat komt janken, mij niet gelaten, maar doe het dan wel goed.Z4 M40i
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Weeral op zijn tenen getrapt en op de achterste poten gaan staan, en vooral het laatste woord moeten hebben, ocharme.
Comment
Comment