Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2018: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spannend was het de prachtige prestatie en gouden plak van Victor Campenaerts op het EK, wat een klein verschil
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De 2 beste veldrijders winnen zilver en brons op het EK op de weg, zou andersom ook lukken?
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Het was dan ook bijna een lange veldrit ;-)
        Een niet te onderschatten parcours als je het mij vraagt.
        Daar nog met 39 gemiddeld aankomen...nou moe.

Comment

• Remco heeft ze weer allemaal in de vernieling gereden, proficiat! Ik zie een grote toekomst voor hem weggelegd, met zijn voeten op de grond blijven gaat geen probleem zijn vermoed ik.

Comment

• Toch curieus hoe hij de overstap van junior naar prof gaat verteren. Ze kunnen hem toch moelijk direct in 1.1 koersen loslaten? Hopelijk eerst wat kortere koersen met de nodige begeleiding daar bij QST.

Wel nog jammer van de plus naar lotto jumbo, samen met mas toch twee aanstormende talenten. Lotto jumbo is wel een serieus rondeploeg aan het samenstellen.
            VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Renco, Remco wat doe je nu? Nooit gezien zoiets, zelfs niet bij Eddy!

Hopelijk gaat hij ook zo'n klasbak worden bij de profs, hout vasthouden Happy days are here again!

Comment

• Het fenomeen Remco...
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Gene geweune, amai.

Zelfs mijn vrouw en dochter hebben de laatste 35km mee gekeken.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mijn kennis tot wielrenner is beperkt , en wil zeker dit vermelden alvorens iemand mij pretentieus gaat vinden ,
                    Maar als ex wielrenner (amateur vant zevende knops gat) vwv ,waod, trans alp gereden , paar keren winterberg kortom heb wel een bekke met de vlo gereden wil ik toch even mijn zegje doen.
                    Iedereen noemt deze jonge man de nieuwe Merckx , ik heb in mijn buik gevoel een heel ander beeld , zie maar dat het niet de twee VDB word , als grote grote fan van deze laatste heb ik deze gevolgd vanaf 1994 bij lotto tot aan zijn je weet wel
                    Alle commmentatoren en zogezegde kenners van het wielrennen gaven toen ook grote woorden en we weten hoe het is afgelopen .
                    volgend jaar quick step bij de profs ?? veel te jong volgens mij laat deze minstens nog twee jaar rijpen , (niet rot worden he) en als die op 21 jaar gestaag kan groeien word het misschien ne hele grote
                    Een ander voorbeeld we hebben in de cycle cross ook is ene gehad die in 2003 en 2004 wereld kampioen werd derna niks meer ,ja in de kliniek bijna kapot en verder hier en daar nog een kermis koers die was zo sterk dat hij alleman op minuten reed en ze uit lachte al was dat niet op fruitsap
                    Dus mijn mening laat R/V rustig groeien begeleid hem en het kan een grote worden KAN want in het leven ben je van niks zeker .
                    Geschreven door een nuchter mens :-))
                    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• De meeste in de media en andere in het wielermilieu zeggen net hetzelfde.
                      Lefevre gaat hem al inzetten in overzeese koersen zodat hij de druk niet heeft van hier goed te moeten rijden dus dat komt wel goed.
                      Het besef is er bij iedereen.
                      Maar je kan niet ontkennen dat het een toptalent is die er nu al op zo een korte periode met kop en schouders bovenuit steekt.
                      Moet pijnlijk zijn voor die gasten die al jaren koersen.
                      En zelf heeft hij ook grote ambities, staat volgens mij ook sterker in zijn schoenen dan VDB.
                      Hoeveel gaan het er hem nadoen om als toptalent in het voetbal te stoppen als je al bij een topclub en bij de nationale ploeg zit.

Iemand als den Eddy komt er volgens mij nooit meer en in deze tijd kan je gewoonweg niet alles meer rijden en winnen maar ik ben toch benieuwd hoever hij het gaat schoppen.
                      den borre

Int3x0r

Comment

• Gixxer , je hebt niet helemaal ongelijk

maar terwijl we met elkaar hier berichten wisselen , wat lees ik zojuist in een kwaliteits krant
                        " TOM BOONEN zegt , normaal zou deze jongen alleen bij de echte grote mogen bekend zijn , laat hem ademen !
                        in ieder geval ik gun het hem van harte alleen moet hij de valkuilen vermijden
                        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Ook waar
                          Voor een Tim Wellens enzo lukt dat nog maar als ge meteen alles naar huis rijdt en 2x wereldkampioen wordt is dat heel moeilijk denk ik.
                          den borre

Int3x0r

Comment

• De repliek op wat Tom zegt is dat het onmogelijk is geworden om dat stil te houden en dat RE een heel nuchtere gast.
                            Er komt veel op hem af en er gaat nog meer komen zegt hij zelf.

Blijkbaar zou zijn tijdrit sneller geweest zijn dan die van Van Vleuten en zou hij bij de beloften 4de geworden zijn terwijl hij zijn tandwiel verhoudingen niet mag kiezen en de beloften wel en die dus beter af zijn.

Het grote probleem is dat hij tot nu toe nooit in een groot peloton heeft gereden lees ik hier.
                            Hij is altijd weg.

Misschien begint hij volgend jaar wel te zwemmen.
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Hola, weer bijna prijs! Toch zilver, knap! Wat een luxe tegenwoordig

Comment

• Valverde! Chapeau op die leeftijd en zeker niet onverdiend. Zoals verwacht geen landgenoten die een rol speelden. Toch een mooie week geweest voor ons en de toekomst ziet er goed uit imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Valverde! Chapeau op die leeftijd en zeker niet onverdiend. Zoals verwacht geen landgenoten die een rol speelden. Toch een mooie week geweest voor ons en de toekomst ziet er goed uit imo.
                                  Oudjes geven nooit af hé!
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Btw, W. Van Aert staat nog niet vet zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                      Btw, W. Van Aert staat nog niet vet zeker.
                                      Heb het ook gemerkt. Gaat nog wat duren eer de echte conditie er is imo, volgende week is Tjeu terug

Comment

• Nu zitten al die veldrit uitzendingen ook nog bij VTM precies. Veel erger kan je als sportliefhebber niet meemaken

Gelukkig gingen ze er op spannende momenten even uit zodat ik overgeschakeld ben naar Parijs-Tours op 'één' en niet meer teruggekeerd want de one man shows zijn toch maar begonnen

Comment

• Het stond ook op. Intussen was ik op de laptop bezig. Zonder te kijken ergerde ik me vooral aan het commentaar.
                                          Merijn zegt A en en argumenteert dan 10 seconden later zelf at het eigenlijk niet A maar B is...En dat ettelijke keren.

En bij Parijs Tours me dood geërgerd aan Terpstra. Je zag dat hij zich moest inhouden om geen klap te geven aan die jonge Fransman (naam even kwijt).
                                          De vleesgeworden arrogantie op de fiets.
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X