Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2018: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Iventief, chill jong.
    Ga gerust door met je kruistocht tegen van Aert, maar ik ga er alvast niet meer op reageren.
    Als je mijn post lachwekkend vindt, ga ik maar niet beginnen over je halve tirades zonder leestekens en vol fouten

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Heb even gezapt en toen lag hij 13 sec voor en zeiden ze “hij is weg, het gaat hem vleugels geven, het is binnen.
      En toch niet gewonnen?
      Idd! Enkel Wuyts vertelt zo'n zever, dat is heel vaak geen neutrale reporter maar een nitwit

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Iventief, chill jong.
        Ga gerust door met je kruistocht tegen van Aert, maar ik ga er alvast niet meer op reageren.
        Als je mijn post lachwekkend vindt, ga ik maar niet beginnen over je halve tirades zonder leestekens en vol fouten

Ik vind het spijtig dat je het op de man wilt spelen , en das waar ik ben een halve analfabeet, maar van koers ken ik wel iets en dat beste kunde van u niet zeggen .
        Als jij met al u vakkennis op literair gebied mijn zin analizeert kan je deze vertalen als het zou belachelijk zijn moest van aert nu nog met smoesjes afkomen , dus lach wekkend in die zin .
        Nooit zou ik u intelligentie in vraag stellen iemand dat zes maand met ne vlo (fiets) rijd is zeker een kenner

Ik doe geen kruistocht tegen van aert ,maar hou ik van de wielersport int algemeen.Alleen wat mijnheer van aert allemaal uitspookt de mensen horen en zien dat ook , en net als ik zijn er heel veel die deze mening delen , als je u interview op tv begint , met de mensen vinden of denken dat ik ne moeilijke ben dan weet hij het ondertussen ook wel wat ze van hem denken.

Wel raar ik heb hem gisteren niet zien los fietsen , dat was toch een van de belangrijkste zaken de voorbije maanden zeker naar zijn opbouw naar super form
        Ga jij ,nu met al je vakkennis dit ook nog ontkennen dat dit geen aandachtzoekerij was , ik denk dat hij toch wereld kampioen wilt worden dus die form daar moet naar gewerkt worden en ineens nadat hij na alle koersen als ne debiel op zijn vloke kroop moet dat niet meer , zo goed is die form nog niet anders had hij gewonnen dacht ik toch .
        Enfin we gaan stoppen elkaar onze waarheid proberen op te dringen want tegen iemand et zoveel kennis als u kan ik niet tegen op .
        fijne dag
        Last edited by Inventief; 14/01/2019, 08:28.
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! Enkel Wuyts vertelt zo'n zever, dat is heel vaak geen neutrale reporter maar een nitwit
          Idd , ook ik vind wuyts geen neutrale verslaggever
          die huilt mee met de wolven ook in het weg seizoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Ik vind het spijtig dat je het op de man wilt spelen , en das waar ik ben een halve analfabeet, maar van koers ken ik wel iets en dat beste kunde van u niet zeggen .
            Als jij met al u vakkennis op literair gebied mijn zin analizeert kan je deze vertalen als het zou belachelijk zijn moest van aert nu nog met smoesjes afkomen , dus lach wekkend in die zin .
            Nooit zou ik u intelligentie in vraag stellen iemand dat zes maand met ne vlo (fiets) rijd is zeker een kenner

Ik doe geen kruistocht tegen van aert ,maar hou ik van de wielersport int algemeen.Alleen wat mijnheer van aert allemaal uitspookt de mensen horen en zien dat ook , en net als ik zijn er heel veel die deze mening delen , als je u interview op tv begint , met de mensen vinden of denken dat ik ne moeilijke ben dan weet hij het ondertussen ook wel wat ze van hem denken.

Wel raar ik heb hem gisteren niet zien los fietsen , dat was toch een van de belangrijkste zaken de voorbije maanden zeker naar zijn opbouw naar super form
            Ga jij ,nu met al je vakkennis dit ook nog ontkennen dat dit geen aandachtzoekerij was , ik denk dat hij toch wereld kampioen wilt worden dus die form daar moet naar gewerkt worden en ineens nadat hij na alle koersen als ne debiel op zijn vloke kroop moet dat niet meer , zo goed is die form nog niet anders had hij gewonnen dacht ik toch .
            Enfin we gaan stoppen elkaar onze waarheid proberen op te dringen want tegen iemand et zoveel kennis als u kan ik niet tegen op .
            fijne dag
            Toon eens mijn quote waar ik beweer alle kennis te hebben? Ik zou die graag eens zien.
            Ik ben niet degene die begint met woorden als aandachtstrut, debiel, clown...
            En dan ben ik degene die op de man speelt als je mijn woorden lachwekkend noemt? Bizar.

Ik probeer je ook nergens de waarheid op te dringen, ik reageer enkel op je manier van mensen omschrijven. Misschien even er op letten dat ik zelf geen enkele renner denigrerend behandel. Alle respect voor Toon Aerts, een waardig Belgisch kampioen.

Ik rij trouwens al langer dan 6 maan op ne vlo.

Comment

• Kom, geen ruzie maken.
              Inventief is wat direct in z'n uitspraken, laat het ons zo zeggen. Ik vind Van Aert ook niet meteen de sympathiekste, maar 't blijft wel een beresterke coureur. Volgens mij kan hij zich beter voltijds toespitsen op de weg. Zijn forse gestel leent zich daar veel beter toe.

Comment

• Vind er iemand die enorme tijdsverschillen normaal . Ik vind het verdacht dat na winst je plotseling uw geheim recept bekendmaakt waardoor je eigenlijk hebt kunnen winnen , ik persoonlijk zou dit zeker geheim houden . Maw geloof er nie veel van.

Comment

• Wout was blij

Comment

• Hayes die foto doet zeer aan mijn ogen :-)))))))))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Wout was blij

Logisch na een twintigtal tweede plaatsen.

Comment

• Ik kon het niet laten

Comment

• Wout kan het ver schoppen op de weg. Maar dan moet hij het veld achter zich laten en zich daar 100% op richten.

Hoewel, hij zou wel de eerste kunnen zijn die op hetzelfde moment kampioen op de weg, in het veld, en in het MTB'en kan worden.

​​​
                          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
                            Wout kan het ver schoppen op de weg. Maar dan moet hij het veld achter zich laten en zich daar 100% op richten.

Hoewel, hij zou wel de eerste kunnen zijn die op hetzelfde moment kampioen op de weg, in het veld, en in het MTB'en kan worden.

​​​
                            Dag barrie , je ziet het heel positief en das je goed recht ,net zoals ik een andere mening mag hebben , maar ik denk dat mijn mening zonder eigenbelang natuurlijk er veel korter gaat bij zijn dan de uwe
                            Van aert wint gene platte prijs meer onthoud wat ik hier schrijf
                            belgisch kampioenschap verloren
                            wereld beker verloren
                            wereldkampioen schap (even helderziende spelen ) verloren
                            en zo gaat dat op de weg juist het zelfde zijn want daar rijden wel 15 van der poels
                            Ik ga hem met iemand vergelijken wat die mens geen eer aan doet .
                            Als super fan van VDB heb ik die zijn glorie jaren van heel kort mee gemaakt tot en met de miserie begonnen is , wel dat laatste dat is wat van aert nu ook heeft , de ontwetendheid van zijn eigen teloorgang

Comment

• Ik wil hier ne foto posten van da coureurke dat gisteren gewonnen heeft :-))))))) maar het lukt ni goed
                              Wat hebben we geleerd piet
                              karakter
                              volharding
                              nederigheid
                              doeltreffend
                              ook een dikke proficiat voor toon aerts, Gianni Vermeersch,francis mourey, en voor al ook aan tom meeusen, in zo een zware cross een 10 plaats

Comment

• Hoppa! De beste wint weer, proficiat Mathieu! Wat een seizoen!
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                  Ik wil hier ne foto posten van da coureurke dat gisteren gewonnen heeft :-))))))) maar het lukt ni goed
                                  Wat hebben we geleerd piet
                                  karakter
                                  volharding
                                  nederigheid
                                  doeltreffend
                                  ook een dikke proficiat voor toon aerts, Gianni Vermeersch,francis mourey, en voor al ook aan tom meeusen, in zo een zware cross een 10 plaats
                                  [IMG] link naar de foto [/IMG]

Zo moeilijk is dat nu toch niet.

Last edited by Atenza; 03/02/2019, 17:38.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• (met een mac vindt je die vierkante haken niet makkelijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      (met een mac vindt je die vierkante haken niet makkelijk )
                                      De ASCII code gebruiken...

ALT + 91 = [
                                      ALT + 93 = ]

Comment

• thx atenza...als ik terug op dat ding zit ben ik dat wel weer vergeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          thx atenza...als ik terug op dat ding zit ben ik dat wel weer vergeten
                                          Je kan het altijd op een post-it noteren.

Comment

Working...
                                          X