Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elektrische fiets met Bosch middenmotor ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Elektrische fiets met Bosch middenmotor ?

Beste fietsliefhebbers,

Ik ben op zoek naar een 2e hands elektrische damesfiets en heb er (op advertentie afgaande) denk ik een mooie binnen mijn budget gevonden,
    is eentje met Bosch Active Line middenmotor.
    Echter heeft deze reeds + 6500km gereden.
    Is dit iets waarvan jullie denken/zeggen :
    "laten staan, is versleten, ga je binnenkort kosten en of problemen mee hebben"
    of kan ik hiermee volgens jullie nog probleemloos vele kilometers rijden.

Ik heb sinds enkele jaren een mountainbike met idem motor (+/- 2000km) en ben hier uiterst tevreden van.
    Graag jullie meningen ...
    Kilometerstanden van personen met Bosch motor zijn zéér welkom ...

alvast bedankt,
    Erik

4400 km zonder problemen en rij altijd op Turbo, in rij voor ontspanning niet voor inspanning!
    http://
    Last edited by camaro 68 rs; 23/05/2018, 08:15.
    Z4 M40i

Comment

Met een Bosch middenmotor kan je bij de meeste fietsherstellers terecht, da's uiteraard een voordeel.

Comment

Hier zijn heel wat berichten verdwenen.

Comment

Enkel opletten met de eerste generatie van die Bosch active lines, die hadden inwendig een plastic tandwiel dat nogal dikwijls stuk ging. Bosch breidde speciaal voor deze motoren de waarborg uit tot 3 of 4 jaar. Is nu al een tijdje geleden, weet er het fijne niet meer van. Maar google even en je zal dit wel terug vinden.

Comment

Ken enkel de grijze en zwarte.
            Zijn er dan nog verschillende grijze ook?
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Hier zijn heel wat berichten verdwenen.
              idd ook de reacties op mijn post.

dit krijg ik ook : U hebt geen toegang tot deze pagina.
              Probeer opnieuw aan te melden, meld aan met een ander account Login of stuur een bericht naar de admin
              Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                Ken enkel de grijze en zwarte.
                Zijn er dan nog verschillende grijze ook?
                Ja klopt, grijze en zwarte, maar bij de grijze heb je nu de derde generatie geloof ik, dit is interessant om eens door te nemen: https://www.elektrischefietsen.com/e...sche-systemen/

Comment

Ben zelf sedert begin dit jaar in het bezit van een Trek TM2+ met Bosch middenmotor. Trek als merk wordt niet vermeld in dit artikel terwijl ze sedert dit jaar enkel nog gebruik maken van de Bosch middenmotor. Tevens is deze 2018 motor kleiner, lichter en stiller dan de 2017 modellen.
                  Heb ondertussen meer dan 1.000 km en kan de fiets 100 % aanbevelen. Ik hoor alvast de motor in het geheel niet dit in tegenstelling met hetgeen vermeld in het artikel.

Comment

Misschien eens langs gaan bij Lapperre ?

Comment

Working...
                    X