Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Koga Deluxe elektrische fietsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koga Deluxe elektrische fietsen

2 elektrische fietsen gekocht, Koga Deluxe model 2016. Het eerste jaar hebben ze bijna uitsluitend bij de fietsenhandelaar gestaan omdat de elektrische ondersteuning steeds uitviel. Koga had onvoldoende onderdelen en we hebben dus maanden moeten wachten op vervanging.

We zijn nu dus geruime tijd verder. Bij elke oneffenheid inde weg, valt het beeldscherm van de display uit. Koga blijkt dus een dure maar onbetrouwbare investering te zijn. Zeker geen aanrader voor diegene die de aankoop van een elektrische fiets nog overwegen. Onbetrouwbare fietsen en dat mag volgens mij ook gezegd worden. Zeker bij een fiets van 3500 euro. Ik geloof dat de bovenstaande tekst: "Een Koga elektrische fiets is een keuze voor klasse", eerder een keuze voor frustratie zou moeten zijn. De buurvrouw heeft een fiets van 1500 euro en die functioneert perfect.

Zou aandringen op ruil met ander merk nieuwe fiets.
    Z4 M40i

Comment

Heb ook een Koga gehad en was er heel tevreden over.
      De dealer moest dit al lang opgelost hebben.

Hopelijk heeft u niet alleen een account aangemaakt om dit te komen vertellen en zien we u hier nog terug met feedback.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HermanVD Bekijk Berichten
        We zijn nu dus geruime tijd verder.
        haha dat kan je wel zeggen, nu maar pas internet misschien

Comment

Ik hoor toch best veel negatieve ervaring met dure elektrische fietsen.
          En toch zie je er gigantisch veel rijden. Ik zou denken dat kinderziektes er intussen uit zouden moeten zijn?
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Ik heb ook zo'n vriend die met een TREK commute elke dag (56km/dag)
            Hij had eerst zo'n zelf omgebouwde mountainbike, waar hij nooit problemen mee had.
            nu heeft hij dan zo'n speedelec van TREK (type ken ik niet) deze heeft al meer bij de fietsenmaker gestaan dan wat anders.

Comment

Working...
            X