Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GPX met Bosch Nyon

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• GPX met Bosch Nyon

Heeft er iemand ervaring met de Bosh Nyon en het importeren van gpx bestanden.

We hebben net onze 2 fietsen gekregen, beide met het Nyon display. Ik heb er al eens mee gespeeld en geprobeerd om op verschillende websites een route via de knooppunten aan te maken, te exporteren naar een gpx bestand en dat dan te importeren op de website van Bosch.

Nu heb ik gemerkt dat dat vaak misloopt omdat de route tussen de knooppunten in het gpx bestand niet overeenkomt met hoe hij het wil doen, met soms zeer rare kronkels tot gevolg.

Heeft er iemand slim daar al een oplossing voor gevonden? :-)

Heb dat soms ook maar denk dat wij daar niets aan kunnen veranderen. Daarom print ik de nummers uit en zitten deze ook op de fiets een combinatie van de knooppunten en GPS is ideaal.
    En als men met knooppunten werkt vergeet dan de app niet op de GSM.

En men kan ook twee applicaties op de GPS plaatsen eentje om de motorondersteuning te regelen en eentje om de batterijlading juister weer te geven als men een route heeft uitgestippeld.
    www.skodaforum.eu

Comment

Dit weekend hebben ze mij dit systeem nog afgeraden.

Omdat het niet veel gekozen wordt komen er ook weinig updates van enz.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Wel ik heb het enkel maar gekocht omdat ik de motor kan regelen voor de GPS zijn er mogelijkheden genoeg.
        www.skodaforum.eu

Comment

Er is momenteel een update beschikbaar voor de Nyon en de kaarten.

Als men na de update naar bosch eBike Connect gaat kan men de aanpassingen zien, mogelijk is het "probleem" met de GPX opgelost maar dat zullen wij moeten testen.

Zo updaten die handel.
          De App is nu ook in orde
          Last edited by Snelle; 04/12/2018, 15:21. Reden: App is ook in orde
          www.skodaforum.eu

Comment

Ben benieuwd
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Iemand al ervaring na de update inmiddels?
              Lukt het nu om gpx'en erop te zetten?
              M'n pa overweegt de aankoop ook, ter vervanging van een Mio, waarme gpx en fietsroute lukt... Werkt hij nu goed? Gebruiksvriendelijk?

Verstuurd vanaf mijn TA-1012 met Tapatalk

Comment

Working...
              X